کتاب کمک درسی کنکور ریاضی ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

کتاب کمک درسی کنکور ریاضی ۱۴۰۲ کدام اند؟ داوطلبان بسیاری با شرکت در کنکور ریاضی، برای رسیدن به صندلی رشته‌های پرطرفدار در دانشگاه‌های دولتی معتبر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند اما فقط عده‌ای موفق می‌شوند. موفقیت در کنکور سراسری به عوامل مختلفی همچون برنامه و منابعی که داوطلب استفاده می‌کند، بستگی دارد بنابراین باید وسواس خاصی در انتخاب منبع به خرج دهند. به همین منظور در ادامه این مطلب به معرفی کتب کمک آموزشی کنکور ریاضی 1402 می‌پردازیم.

منبع: کتاب کمک درسی کنکور ریاضی ۱۴۰۲

کتاب کمک درسی کنکور ریاضی ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور ریاضی ابتدا باید تمامی چیزهایی که مطالعه آنها را کامل می کند، تهیه کنند چرا که مطالعه کتب درسی به تنهایی کافی نیست و حتما باید از کتب کمک درسی و منابع کنکور ریاضی به عنوان مکمل استفاده کنند و به کمک آنها به تسلط کافی در مباحث برسند.

اگر داوطلبان کنکور ریاضی در کنار یک برنامه اصولی و با گذاشتن وقت برای مطالعه و تسلط بر کتب درسی، منایع باکیفیت از اساتید معتبر نیز تهیه کنند حتما موفق خواهند شد و به هدف خود خواهند رسید.

 

 

کتاب کمک درسی کنکور ریاضی ۱۴۰۲ | دروس عمومی

با توجه به قوانین جدید ابلاغ شده از این پس در کنکور سراسری سوالی از دروس عمومی طرح نخواهد یعنی دفترچه سوالات عمومی حذف شده است. بدین تربیت داوطلبان نباید به مطالعه دروس عمومی بپردازند. تاثیر این دروس به صورت سوابق تحصیلی می باشد که در کنکور سال ۱۴۰۲ این تاثیر به صورت ۴۰ درصد و قطعی می باشد. منظور از قطعی این است که تاثیر معدل به صورت منفی یا مثبت می باشد. تا کنکور سال ۱۴۰۱ تاثیر فقط به صورت مثبت و ۳۰ درصد بود که رویه آن تغییر کرده است. برای مشاهده بودجه بندی کنکور ریاضی کلیک کنید.

کتب کمک درسی کنکور ریاضی ۱۴۰۲ | دروس اختصاصی

در این قسمت از متن سعی کرده ایم بهترین کتب کمک درسی کنکور ریاضی موجود در بازار که مورد تایید اساتید کنکور سراسری است برای دروس تخصصی کنکور ریاضی را معرفی کنیم. همچنین داوطلبان سالهای گذشته کنکور سراسری که در بین نفرات برتر قرار داشتند از این منبع استفاده کرده اند.

درس ریاضیات

درس ریاضیات مهم‌ترین درس برای داوطلبان کنکور ریاضی می‌باشد که قبولی در رشته های فنی و مهندسی، نیازمند کسب درصد بالا در این درس است. درس ریاضیات کنکور ریاضی متشکل از دروس ریاضی 2، آمار، حسابان، حساب دیفرانسیل و انتگرال، هندسه 1 و 2، هندسه تحلیلی و جبرخطی و جبر و احتمال می‌باشد. داوطلبان بایستی برای تمامی این دروس کتب کمک درسی تهیه کنند و از آنجا که ضریب این درس بالا است تمامی آنها را مطالعه کنند، در ادامه در جدول زیر، کتاب کمک درسی کنکور ریاضی دروس ریاضیات پرداخته ایم.

دروس امتحانی کتب کمک درسی
ریاضیات  تست نشر الگو (ریاضی دهم – حسابان یازدهم و دوازدهم)
نردبام خیلی سبز (ریاضی دهم – حسابان یازدهم و دوازدهم)
حساب دیفرانسیل و انتگرال انتشارات تخته سیاه
سه بعدی نشر الگو (ریاضی دهم – حسابان یازدهم و دوازدهم)
سیر تا پیاز گاج (ریاضی دهم – حسابان یازدهم و دوازدهم)
لقمه طلایی تکنیک های محاسبات سریع ریاضی کنکور مهر و ماه
حسابان جامع میکروطبقه بندی گاج (جلد یک و دو)
گسسته گسسته دوازدهم تست نشر الگو
گسسته دوازدهم انتشارات خوشخوان
ریاضیات گسسته و جبر و احتمال انتشارات نشرالگو
گسسته میکرو طبقه بندی گاج
هندسه هندسه تست نشر الگو (دهم ، یازدهم و دوازدهم)
هندسه جامع انتشارات مهر و ماه
هندسه سیر تا پیاز گاج (دهم ، یازدهم و دوازدهم)

کتاب کمک درسی کنکور ریاضی | درس فیزیک

درس فیزیک از دروس تخصصی مهم کنکور ریاضی است که داوطلبان برای قبولی در رشته های پرطرفدار حتما باید بدان توجه کنند. پیشنهاد مشاوران دانتل برای داوطلبانی که نیازمند تشریح مباحث و درسنامه هستند، کتاب میکروطبقه بندی گاج و پس از آن برای داوطلبانی که تنها به یک کتاب تست و درسنامه مختصر در درس فیزیک احتیاج دارند کتاب نشر الگو می‌باشد.

کتاب کمک درسی کنکور ریاضی – درس فیریک
فیزیک 1 و 2 و 3 تست نشر الگو
فیزیک پایه جامع و دوازدهم خیلی سبز
فیزیک کامل کنکور میکرو طلایی جلد 1و 2 گاج
بخوانید: روش صحیح مطالعه فیزیک کنکور ریاضی

درس شیمی

درس شیمی کنکور ریاضی، انتشارات بسیاری اقدام به تالیف کتب کمک درسی کنکور ریاضی 1402 کرده اند اما یکی از پرفروش های کتاب کمک درسی کنکور ریاضی درس شیمی ، کتاب مبتکران می‌باشد که ضمن ارائه درسنامه کامل برای داوطلبان، حاوی تست‌های تالیفی و تست‌های کنکور سراسری سالهای گذشته نیز می‌باشد که داوطلبان با صرف وقت کافی برای مطالعه جلدهای آن می‌توانند به درصد بالایی از درس شیمی در کنکور سراسری دست یابند.

کتاب کمک درسی کنکور ریاضی – درس شیمی
شیمی خیلی سبز (دهم، یازدهم و دوازدهم)
پرسش های چهار گزینه شیمی مبتکران (دهم، یازدهم و دوازدهم)
شیمی کامل کنکور میکرو طلایی گاج + درسنامه
بخوانید: روش صحیح مطالعه شیمی کنکور ریاضی  

مشاوره قبولی در کنکور سراسری ۱۴۰۲

با توجه به برگزاری کنکور سراسری در دو نوبت در سال داوطلبان این فرصت را خواهند داشت شانس قبولی خود را افزایش دهند. از سوی دیگر با حذف دروس عمومی از کنکور مقدار حجم مطالعاتی داوطلبان بسیار کمتر شده است. این موارد به داوطلبان کمک می کند تا با پشتکار در رشته دلخواه خود قبول شوند.

چنانچه در مورد نحوه برنامه ریزی و کتاب کمک آموزشی کنکور سراسری سوالی دارید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه کتب کمک آموزشی کنکور ریاضی ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

منبع: کتاب کمک درسی کنکور ریاضی ۱۴۰۲





:: برچسب‌ها: کتاب کمک درسی کنکور ریاضی ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: