کتاب کمک درسی کنکور تجربی ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

کتاب کمک درسی کنکور تجربی ۱۴۰۲ کدام اند؟ بسیاری از داوطلبان برای ادامه تحصیل و انتخاب رشته های پرطرفدار در دانشگاه، زیرگروه علوم تجربی را انتخاب می کنند اما همه افرادی که وارد این رشته می شوند موفقیت لازم را به دست نمی آورند. برای موفقیت در کنکور تجربی داوطلبان علاوه بر داشتن یک برنامه ریزی اصولی باید از ابزار کاربردی که همان کتب نیز می باشند استفاده کنند. در ادامه این مطلب ضمن شرح اهمییت منبع در درس خواندن به معرفی کتب کمک آموزشی کنکور تجربی 1402 نیز می پردازیم.

منبع: کتاب کمک درسی کنکور تجربی ۱۴۰۲

کتاب کمک درسی کنکور تجربی ۱۴۰۲

داوطلبانی که رشته تجربی را انتخاب کرده و قصد رسیدن به رشته های پرطرفدار را در دانشگاه دارند باید توجه داشته باشند که هر ساله تعداد داوطلبان کنکور تجربی افزایش می یابد و موفقیت در آن نیازمند دانستن مسیر راه با داشتن یک برنامه اصولی و ابزار مناسب برای مطالعه و منایع می باشد.

خواندن کتاب درسی برای رسیدن به موفقیت در کنکور تجربی به تنهایی کافی نیست و داوطلبان بایستی در کنار مطالعه کتاب های درسیشان، منابعی برای تشریح بیشتر مباحث و تست زنی داشته باشند. برای مشاهده و اطلاع از بودجه بندی کنکور سراسری تجربی کلیک کنید.

همانطور که گفته شد، تاثیر کتب کمک درسی را در کنکور تجربی، نمی توان نادیده گرفت اما داوطلبان باید پیش از تهییه منایع کمک آموزشی حتما اطلاعات کافی داشته باشند تا بهترین  را برای خود تهییه کنند.

 

 

کتب کمک آموزشی دروس عمومی کنکور تجربی 1402

دروس عمومی حذف شد. این تغییر یکی از چندین تغییرات اعمال شده در کنکور سراسری سال 1402 به بعد می باشد و ازین از دروس عمومی در کنکور سوالی طرح نمی شود. بنابه اطلاعیه های منتشر شده دروس فقط عمومی فقط به تاثیر سوابق تحصیلی می باشد. این تاثیر به صورت 40 درصد و قطعی (یعنی هم می تواند مثبت باشد هم منفی) می باشد. بنابراین نیازی به معرفی کتاب کمک آموزشی تجربی برای دروس عمومی برای مطالعه کنکور نمی باشد.

 

بخوانید: بهترین کتاب تست کنکور تجربی

 

کتاب کمک درسی تخصصی کنکور تجربی ۱۴۰۲

با توجه به حذف دروس عمومی داوطلبان و حذف زیر گروه ها از کنکور داوطلبان باید ساعات مطالعاتی خود را به مطالعه دروس تخصصی اختصاص دهند. نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت می باشد درس زمین شناسی می باشد. پس از حذف زیرگروه ها ضریب این درس برای رشته هایی مانند پزشکی و دندانپزشکی صفر نمی باشد و داوطلبان این درس را نیز باید جز دروس مطالعاتی خود در نظر بگیرند.

داوطلبان کنکور تجربی برای موفقیت در کنکور بایستی به دروس تخصصی که دارای ضریب بیشتری است، توجه بیشتری نیز داشته باشند. به همین منظور در ادامه، بهترین کتاب کمک درسی کنکور تجربی ۱۴۰۲ برای دروس اختصاصی را آورده ایم.

درس زیست شناسی

به جرات می توان گفت درس زیست شناسی مهمترین درس برای داوطلبان کنکور تجربی است که در ابتدا نیازمند این است که بصورت مفهومی خوانده شود به همین منظور مشاوران دانتل کتاب فاگوزیست را پیشنهاد می‌دهند که خط به خط زیست شناسی را در پایه‌های مختلف توضیح داده است و با عناوین “فاگوزیست | زیست شناسی و آزمایشگاه 1“، “فاگوزیست | زیست شناسی و آزمایشگاه 2“، “فاگوزیست | زیست شناسی پیش دانشگاهی 1” در بازار موجود می‌باشند.

اما درس زیست شناسی علاوه بر خواندن مفهومی، نیازمند تست زنی هم هست که در این زمینه کتابهای “زیست شناسی پایه”، “زیست شناسی و آزمایشگاه 1“، “زیست شناسی پیش دانشگاهی 2” از انتشارات خیلی سبز در بازار موجود می‌باشد وهمینطور “کتاب جامع زیست شناسی گاج نقره ای” نیز از بهترین کتاب کمک درسی زیست شناسی کنکور تجربی 1402 می باشد.

 

بخوانید: روش صحیح مطالعه زیست شناسی

 

درس زمین شناسی

پس از حذف زیرگروه این درس نیز به دروس مورد مطالعه داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری تبدیل شده است. یکی از کتاب کمک درسی تحربی درس زمین شناسی کتاب “آزمون زمین شناسی خیلی سبز” می باشد که علاوه بر تست ها کنکوری و تالیفی درسنامه خوبی دارد و داوطلبان می توانند این کتاب رو جز منبع مطالعاتی خود قرار دهند. در مقاله زیر روش صحیح مطالعه این درس را قرار داده ایم که مطالعه آن می تواند کمک مضاعفی برای شما داوطلبان گرامی باشد.

 

 

کتاب کمک درسی کنکور تجربی | درس ریاضیات

داوطلبان کنکور تجربی برای یادگیری درس ریاضیات و انجام تست های مفهومی و تست های کنکور ریاضیات در سالهای گذشته می‌توانند از کتاب “ریاضیات تجربی جامع کنکور از انتشارات مهر و ماه”  استفاده کنند و داوطلبانی که نیازی به درسنامه ندارند و فقط می‌خواهند در درس ریاضیات تست بزنند می‌توانند از کتاب “ریاضی 1 و ریاضی 2 آبی قلم چی” بهره ببرند.

 

 

درس فیزیک

درس فیزیک از دیگر دروس اختصاصی در کنکور تجربی است که نیاز است داوطلبان کتب کمک آموزشی تجربی خوبی را برای این درس تهیه کنند. کتاب ” فیزیک جامع از انتشارات خیلی سبز” علاوه بر ارائه یک درسنامه‌ کامل به داوطلبان، حاوی تست‌های تالیفی و تست‌های کنکور سال گذشته نیز می‌باشد که مطالعه آن نیازمند وقت کافی است اما اگر داوطلبی تنها به تست زدن در این درس نیازمند است، کتاب “گاج نقره ای” می‌تواند گزینه خوبی باشد.

 

 

کتاب کمک درسی کنکور تجربی ۱۴۰۲ | درس شیمی

موفقیت در درس شیمی یکی از تعیین کننده ترین دروس کنکور سراسری در زیرگروه تجربی است. بسیاری از داوطلبان کتاب درسی شیمی را ناکافی می دانند و بدنبال منبعی مناسب برای تسلط در این درس می گردند.

در حال حاضر برای داوطلبان کنکور تجربی، کتاب مبتکران در درس شیمی حرف اول را می‌زند که از لحاظ درسنامه، تست‌های تالیفی و جمع آوری تست‌های کنکور در سال‌های گذشته، کتاب کاملی می‌باشد.

 

 

مشاوره قبولی در کنکور سراسری 1402

کنکور تحربی از پرمتقاضی ترین گروه آزمایشی آزمون سراسری می باشد و اغلب داوطلبانی که در این گروه آزمایشی شرکت می کنند متقاضی رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی هستند. بیشترین و اصلی ترین درس در این گروه درس زیست شناسی می باشد که داوطلبان باید حداکثر توان خود را در این درس قرار دهند.

یکی از تغییرات بزرگ در کتاب کمک آموزشی کنکور تجربی اضافه شدن درس زمین شناسی پس از حذف زیرگروه ها می باشد. داوطلبان باید انرژی کافی برای مطالعه این درس بگزارند تا در بتوانند درصد لازم در پاسخگویی به سوالات را داشته باشند.  برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کتاب کمک درسی کنکور تجربی ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

منبع: کتاب کمک درسی کنکور تجربی ۱۴۰۲





:: برچسب‌ها: کتاب کمک درسی کنکور تجربی ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: