زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ همزمان با دانشگاه های سراسری از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. در سال های اخیر کنکور سراسری دانشگاه های سراسری و ازاد با یکدیگر ادغام شده و در قالب یک آزمون برگزار می شود. علاقه مندان به ورود به رشته های با آزمون دانشگاه ازادمی توانند در آزمون یکپارچه ای که از سوی سازمان سنجش آموزش کشوربرگزار می شود شرکت کنند. نام نویسی در کنکور سراسری یکپارچه دوره های مختلف دانشگاه سراسری و آزاد، نیازمند اطلاع از زمان ثبت نام کنکور آزاد 1402 می باشد که در ادامه به آن اشاره کرده ایم.

منبع: زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

مطابق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت با کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تمامی داوطلبان کنکور سراسری در زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل دوره روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و دانشگاه ازاد مجاز به تکمیل مراحل نام نویسی خود از روز 8 تا 14 آبان ماه ۱۴۰۱ ماه می باشند.

نوبت کنکور زمان ثبت نام  زمان برگزاری آزمون
کنکور بهمن ماه ۱۴۰۱ 8 تا 14 آبان ماه ۱۴۰۱ 29 و 30 دی 1401 
کنکور تیر ماه ۱۴۰۲ 15 الی 21 فروردین ماه 1402 14 و 15 تیر 1402

متقاضیان موظف هستند در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند، چراکه خارج از این بازه و تاریخ های اعلام شده امکان نام نویسی وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که همزمان با فعال شدن لینک نام نویسی آزمون سراسری در دانشگاه های سراسری و ازاد، سازمان سنجش دفترچه ای را نیز با عنوان دفترچه راهنما منتشر می کند که لازم است داوطلبان ابتدا مندرجات این دفترچه که شامل شرایط ثبت‌نام را مطالعه کنند. توصیه می کنیم با توجه به تغییرات اعمال شده حتما پیش از نام نویسی مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام کنکور

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1402

هر ساله سازمان سنجش یک مهلت یک هفته ای را جهت نام نویسی متقاضیان در آزمون سراسری در بهمن ماه در نظر می گیرد. بسیاری از متقاضیان شرکت در آزمون سراسری به دلایل مختلفی از جمله بی اطلاعی از زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1402 و عدم تکمیل مدارک لازم جهت نام نویسی و … از ثبت‌نام در این بازه زمانی جا می مانند. 

سازمان سنجش به منظور نام نویسی جاماندگان از نام نویسی در آزمون سراسری، مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد را در دو بازه زمانی دیگر به شرح موارد زیر تمدید می کند.

 تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری: این تمدید مهلت بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت‌نام آغاز می شود و معمولا شامل یک بازه زمانی دو تا سه روزه است.

 مهلت مجدد نام نویسی آزمون سراسری: مهلت مجدد نام نویسی معمولا در دهه دوم اسفند ماه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. این بازه زمانی آخرین فرصت نام نویسی می باشد.

تاکنون اطلاعیه‌ای پیرامون تمدید مهلت ثبت‌نام منتشر نشده است. به محض دریافت اخبار جدید این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ جدید را قرار خواهیم داد.

مشاوره زمان ثبت نام کنکور آزاد ۱۴۰۲

داوطلبانی که در تاریخ های اعلام شده از سوی سایت سنجش آموزش کشور، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کرده اند، می توانند در بازه های زمانی که به عنوان تمدید زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1402 اعلام می گردد، در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات خود نیز اقدام نمایند.

چنانچه در مورد نحوه ثبت‌نام و تکمیل فرم تقاضانامه کنکور سراسری سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس حاصل کنید و با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام با آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

نام نویسی آزمون سراسری 1402 چه تاریخی می باشد؟

مطابق اطلاعیه های سنجش، تاریخ نام نویسی از 8 تا 14 آبان ماه ۱۴۰۱ می باشد.

آیا زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تمدید نیز می شود؟

بله، همانطور که در مقاله فوق بدان پرداختیم، احتمالا مهلت ثبت‌نام چند روزی نیز تمدید شود.

تاریخ ثبت‌نام کنکور از طریق کدام سایت اعلام می شود؟

تاریخ ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” اعلام می شود.

منبع: زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: