دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش
نوشته شده توسط : دانتل

برنامه شاد | معرفی

پس از بروز کرونا در ایران و تمام جهان، آموزش دانش آموزان با حذف کلاس‌های حضوری در مدرسه دچار اختلال شد. این موضوع نیازمند پیداکردن راه حلی برای ادامه ارتباط دانش آموزان با معلمین خود و مدرسه بود. استفاده از فضای مجازی و برنامه‌های مجازی نظیر برنامه شاد بعنوان جایگزین حضور در مدارس مورد استفاده قرار گرفت.

شاد برگرفته از عبارت “شبکه آموزش دانش آموزی” می‌باشد. این برنامه توانست محیطی امن را برای ارتباطات مجازی اولیا مدرسه، معلمین، دانش آموزان و خانواده‌های آنها فراهم نماید. با رفع نقایص موجود در این اپلیکیشن اختصاصی، می‌توان گفت که شاد توانسته است تا حدودی رافع نیازمندی امروزه تحصیل دانش آموزان کشور باشد.

دانلود برنامه شاد

دسترسی به برنامه شاد وابسته به امکانات در اختیار هر دانش آموز دارد. تاکنون نسخه تحت وب این نرم افزار و نسخه متناسب با سیستم عامل اندروید تکمیل و راه اندازی شده است. نسخه قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون و کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها در حال تکمیل و راه اندازی است و فعلا در اختیار دانش آموزان قرار ندارد.

با مراجعه به آدرس اینترنتی shad.ir می‌توانید هرکدام از نسخ مورد نظر را دانلود و استفاده کنید.

راهنمای نصب برنامه شاد توسط دانش آموزان

برای ورود به برنامه شاد باید مدیر مدرسه از دانش آموز دعوت به عمل آورد. دانش آموز با انتخاب یکی از دو گزینه نسخه اندروید و یا نسخه وب اقدام به دانلود نرم افزار نموده و برنامه را نصب می‌کند. در گام بعد دانش آموز باید به گروه کلاس درسی خود بپیوندند لذا لازم است مراحل درخواستی اپلیکیشن را مرحله به مرحله دنبال نمایند.

ورود شماره تلفن همراه: حتما و حتما شماره تلفن وارد شده باید همان شماره ثبت شده در سامانه سناد باشد. پس در این مرحله باید دقت کافی صورت گیرد زیرا با ورود شماره اشتباه پیگیری ادامه مراحل دچار مشکل خواهد شد.
کد احراز هویت دانش آموز: بعد از وارد کردن شماره تلفن، کد احراز هویت دانش آموز به شماره همراه درج شده پیامک می‌شود.
تکمیل پروفایل : پس از وارد کردن این کد، گام بعدی درج نام دانش آموز و در صورت تمایل بارگذاری تصویری برای پروفایل وی می‌باشد.
ورود به کلاس: انتخاب گزینه ورود مدیر/ معلم/ دانش آموز مرحله بعدی است. فرد در پنجره باز شده، گزینه دانش آموز را انتخاب کرده وبه کلاس مربوطه وارد می‌شود.

راهنمای نصب برنامه شاد توسط مدیران مدارس

وظیفه ایجاد کلاس‌های درسی هر مدرسه به عهده مدیران مدارس می‌باشد. مدیران برای راه اندازی اپلیکیشن شاد برای مدرسه خود باید گام های زیر را به ترتیب انجام دهند:

  • تکمیل کردن اطلاعات موجود در سامانه سناد

ابتدا باید وارد سامانه سناد به آدرس snd.medu.ir شوید. این سامانه برای بارگزاری و ویرایش اطلاعات دانش آموزان تمام کشور است. هر مدیر مدرسه دارای دسترسی به این شبکه است و لازم است تا اطلاعات دانش آموزان را در این سامانه وارد و تکمیل کنید.

  • نصب کردن برنامه شاد

با دانلود برنامه شاد از سایت shad.ir این برنامه را برای خود نصب نمایید.

  • ورود به اپلیکیشن

برنامه شاد را باز کنید. اطلاعات درخواست شده را مطابق جدول زیر وارد کرده و بعنوان مدیر وارد برنامه شوید.

ورود شماره تلفن همراه: حتما و حتما شماره تلفن وارد شده باید همان شماره ثبت شده در سامانه سناد باشد. پس در این مرحله باید دقت کافی صورت گیرد زیرا با ورود شماره اشتباه پیگیری ادامه مراحل دچار مشکل خواهد شد.
کد احراز هویت: بعد از وارد کردن شماره تلفن، کد احراز هویت به شماره همراه درج شده پیامک می‌شود.
  • احراز هویت توسط سامانه

بعد از احراز هویت توسط برنامه شاد شما وارد صفحه خود می‌شوید. در این مرحله باید اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایید. این اطلاعات شامل انتخاب مدرسه، ساخت و ایجاد کلاس‌های درسی و وارد کردن اطلاعات معلمین و دانش آموزان است.

  • ارسال دعوت نامه برای معلمان
  • ارسال دعوت نامه برای دانش آموزان

در مرحله آخر می‌توانید برای دانش آموزان و معلمین دعوت نامه ارسال کنید تا وارد برنامه شاد شده و از خدمات آن استفاده نمایند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش




:: برچسب‌ها: دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: