سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ همان سایت سازمان سنجش آموزش کشور با نشانی الکترونیکی sanjesh.org می باشد. از آنجایی که طی سال های اخیر برای ورود به دانشگاه آزاد هیچ آزمون جداگانه ای برگزار نمی شود، علاقه مندان به تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد می توانند در آزمون یکپارچه ای که سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می کند، شرکت کنند. دانشگاه آزاد در پنج زیر گروه آزمایشی علوم تجربی، ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان از طریق کنکور سراسری و از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند، اما فقط رشته های گروه پزشکی در زیر گروه آزمایشی علوم تجربی  و برخی رشته های پرطرفدار در دیگر رشته ها به صورت با آزمون ارائه می گردد. در ادامه اطلاعات کامل تری از سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1402 ارائه کرده ایم.

منبع:سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

آزمون ورود به رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، با آزمون ورود به دوره های مختلف دانشگاه های سراسری به صورت مشترک توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد. داوطلبانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی ارائه شده در زیر گروه آزمایشی علوم تجربی و یا برخی رشته های پرطرفدار در واحد های معتبر دانشگاه آزاد هستند؛ می توانند در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ “ sanjesh.org ” مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

لینک ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد در تاریخ  ۸ تا ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال می شود. علاقه مندان باید در زمان ثبت‌نام از طریق سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1402 نسبت به بارگذاری مدارک ثبت‌نام و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند. دیگر اطلاعیه های مربوط به کنکور دانشگاه آزاد نیز از طریق این وبسایت منتشر می گردد.

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۲

داوطلبانی که بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد واجد الشرایط نام نویسی هستند، می توانند مطابق مراحل زیر نسبت به نام نویسی و ثبت نام در این آزمون را در سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ اقدام کنند.

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش ” sanjesh.org ” شوید و از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

2️⃣ بر روی لینک فعال ” ثبت نام آزمون سراسری سال 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ از منوی سمت راست سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد بر روی گزینه ” خرید سریال ثبت نام ” کلیک کنید.

4️⃣ نوع سریال ثبت نام خود را متناسب با گروه آزمایشی انتخاب کنید. (در نظر داشته باشید در این مرحله اگر قصد دارید علاوه بر انتخاب رشته در دانشگاه آزاد، در انتخاب دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور نیز شرکت کنید، باید برای آن ها نیز سریال علاقه مندی جداگانه تهیه نمایید)

پرداخت هزینه

5️⃣ برای پرداخت هزینه جهت خرید سریال ثبت نام، اطلاعات شخصی خواسته شده نظیر نام و نام خانوادگی و شماره تماس و … خود را نوشته و سپس بر روی ” تایید و ادامه ” کلیک کنید.

6️⃣ اطلاعات وارد کرده خود را بررسی کنید که صحیح وارد شده باشند. شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت کنید. سپس تیک عبارت ” ضمن آگاهی از شرایط شماره پیگیری پرداخت را یادداشت نموده ام ” بزنید و بر ” ادامه روند پرداخت ” کلیک کنید.

7️⃣ با استفاده از کارت بانکی خود مبلغ لازم را پرداخت کرده و شماره سریال ثبت نام 12 رقمی را دریافت کنید. 

ادامه مراحل در سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1402

8️⃣ مجدد به صفحه اول سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد بازگردید و سریال ثبت نام را که خریده اید و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. سپس از انتخاب گزینه ” تایید و ادامه – گام بعدی ” کلیک کنید.

9️⃣ در این مرحله فرم تقاضانامه نمایش داده خواهد شد که لازم است پس از بارگذاری عکس خود، آن را با اطلاعات شخصی، تحصیلی تکمیل کنید.

1️⃣0️⃣ در نهایت فرم ثبت نام خود را چندین بار بررسی کنید و سپس بر روی گزینه ” تایید نهایی ” کلیک کنید 

1️⃣1️⃣ شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را دریافت نمایید.

 

به محض فعال شدن لینک ثبت نام کنکور سراسری 1402 راهنمای تصویری جدید را اضافه خواهیم کرد.

 

مشاوره ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۲

برای تکیمل اینترنتی فرم تقاضانامه ثبت نام کنکور شما به برخی اطلاعات شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات تماس و آدرس محل سکونت، برخی کد های تحصیلی و وضعیت نظام وظیفه آقایان، اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی، اطلاعات مربوط به سهیمه و … نیاز دارید. می توانید برای افزایش سرعت و جلوگیری از ایجاد خطا قبل از مراجعه به سایت ثبت نام کنکور آزاد ۱۴۰۲ این اطلاعات را آماده کنید. برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، علاقه مندان به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد و داوطلبانی که  مطابق کارنامه اولی خود، مجاز به انتخاب رشته در این دانشگاه هستند، می توانند به سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” مراجعه کنند.

در نظر داشته باشید، در صورتی که در هر مرحله ازثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 به مشکل بخورید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه مشاوره تحصیلی دانتل مشکل خود را حل کنید و ثبت نام خود را به مشاوران مجرب این مرکز بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام با آزمون آزاد 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام کنکور آزاد 1402 کدام سایت می باشد؟

سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” می باشد.

نحوه ثبت نام اینترنتی در کنکور در سایت سازمان سنجش به چه صورت می باشد؟

در متن مقاله فوق به نحوه نام نویسی در سایت سنجش اشاره کرده ایم.

متقاضیان چه زمانی باید به سایت سنجش جهت ثبت‌نام مراجعه کنند؟

طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان می توانند در تاریخ 8 تا 14 آبان ماه 1401 جهت نام نویسی اقدام نمایند.

منبع:سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: