سایت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ همان سایت سازمان سنجش sanjesh.org می باشد. داوطلبانی که جزو فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و یا دانشجویان ترم آخر این مقطع می باشند، می توانند برای ورود به مقطع دکتری در آزمونی که هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد، شرکت کنند. آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می شود و ثبت‌نام آن نیز به صورت یکپارچه از طریق سامانه sanjesh.org انجام می شود. در ادامه اطلاعات کاملی از سایت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402 ارائه کرده ایم.

منبع: سایت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله آزمونی را تحت عنوان آزمون دکتری به صورت یکپارچه برای ورود به دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل دوره روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد برگزار می کند. 

متقاضیان مقطع دکتری در دانشگاه آزاد نیز بایستی مراحل نام نویسی خود را در مهلت های مقرر که از سوی سامانه سازمان سنجش اعلام می شود، در سایت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد sanjesh.org تکمیل کنند و  طبق اطلاعیه های این سازمان در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

توجه داشته باشید هیچ ثبت‌نام آزمونی از طریق سایت دانشگاه آزاد azmoon.org انجام نخواهد گرفت.

نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه، داوطلبانی که متقاضی ورود به مقطع دکتری دانشگاه آزاد هستند و طبق کارنامه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند، بایستی جهت انتخاب رشته به وبسایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنند.

 

بخوانید: راهنما جامع ثبت نام دکتری

 

لینک ورود به سایت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402

داوطلبان متقاضی باید در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش که تاریخ آن در ۲۲ تا ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ می باشد با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد نام نویسی خود برای شرکت در آزمون را انجام دهند. هرچند که آزمون به صورت یکپارچه می باشد اما دانشگاه آزاد دارای شرایط خاصی برای پذیرش دانشجو دارد. پیش از ثبت‌نام هر داوطلب باید مطمئن شود که شرایط لازم برای شرکت در این آزمون را دارد یا خیر. به همین منظور برای بررسی شرایط لازم نام نویسی حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

 

 

راهنما ثبت نام

برای آزمون یکپارچه دکتری دانشگاه‌های سراسری و آزاد یک دفترچه از سوی سایت ثبت نام دکتری آزاد می گردد. داوطلبانی که مطابق دفترچه راهنما واجد الشرایط ثبت‌نام در آزمون دکتری آزاد هستند، می توانند مطابق مراحل زیر جهت نام نویسی اقدام کنند.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه نمایید و از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه “ دکتری تخصصی ” کلیک کنید.

لینک ورود به سایت سنجش جهت ثبت نام در آزمون دکتری ۱۴۰۲

2️⃣ ابتدا دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ را دریافت کنید و به دقت مندرجات و بخش های مختلف آن را مطالعه نمایید. برای دانلود دفترچه راهنما کلیک کنید.

???? دانلود دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ???? 

3️⃣ هزینه ثبت‌نام در آزمون را پرداخت کنید و شماره سریال ۱۲ رقمی نام نویسی را دریافت کنید. برای مشاهده نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دکتری کلیک کنید.

4️⃣ مدارک لازم نام نویسی را از جمله عکس داوطلبی و مدارک تحصیلی خود را پیش از انجام فرآیند بررسی و آماده کنید.

5️⃣ فرم مربوط به ثبت‌نام را پر کرده و اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح وارد کنید. برای مشاهده و دانلود فرم ثبت نام آزمون دکتری کلیک کنید.

6️⃣ پس از انجام فرآیند نام نویسی در سایت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد سیستم به شما یک شماره پرونده ۷ رقمی و یک کد رهگیری در اخیتار شما قرار خواهد داد که منزله انجام فرآیند ثبت‌نام باشد.

در راهنما بالا مراحل اولیه نام نویسی را شرح دادیم برای اطلاع از نحوه تکمیل فرم و مشاهده راهنما تصویری گام به گام مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

 

مشاوره سایت ثبت نام دکتری آزاد ۱۴۰۲

پس از اینکه واجدین شرایط و متقاضی ورود به مقطع دکتری دانشگاه‌های سراسری و آزاد مراحل نام نویسی خود را در وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور تکمیل کردند، بایستی منتظر اطلاعیه های زمان انتشار کارت ورود به جلسه و تاریخ برگزاری این آزمون باشند. برای اطلاع از زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد کلیک کنید.

داوطلبان بایستی در مهلت مقرر، کارت ورود به جلسه خود را از سایت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد sanjesh.org دریافت کنند و در روز برگزاری آزمون در جلسه حضور داشته باشند. پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان دانشگاه ازاد بایستی جهت تکمیل دیگر مراحل به سامانه سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org مراجعه نمایند.

شما عزیزان می توانید در صورتی که هر گونه سوالی پیرامون ثبت‌نام دکتری دارید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دکتری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ کدام سامانه است؟

متقاضیان آزمون دکترا آزاد بایستی جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کنند.

آیا ثبت‌نام دکترا برای دانشگاه های سراسری و ازاد به صورت یکپارچه انجام می شود؟

بله، ثبت‌نام برای ورود به دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه انجام می شود

نحوه ثبت‌نام آزمون از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش کشور، به چه صورت است؟

مراحل ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور را در متن مقاله فوق توضیح داده ایم.

منبع: سایت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: