مهلت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ بلافاصله پس از اتمام مهلت نام نویسی در آزمون از سوی سازمان سنجش انجام می‌گردد. دسته ای از متقاضیان که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد که مشترک برای دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می شوند را دارند. اما از زمان نام نویسی در این آزمون بی اطلاع بوده و از ثبت نام جامانده اند؛ می توانند در زمان هایی که به عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد آزاد اعلام می شود، اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه به زمان های تمدید ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1402 اشاره کرده ایم.

منبع: مهلت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

چندین سال است که کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با دانشگاه های سراسری ادغام شده است. در حال حاضر برای ورود به مقطع ارشد دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و آزاد یک آزمون یکپارچه برگزار می گردد. طبق اطلاعیه سازمان سنجش شروع مهلت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ از تاریخ 16 آذر ماه شروع شده و تا 29 آذر ماه 1400 ادامه خواهد داشت. متقاضیان در این مدت با مراجعه به سایت سنجش نبست به ثبت نام زمون ارشد خود باید اقدام کنند.

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته از ۱۶ تا 22 آذر ماه 1401می باشد.

 

اگر شما نیز متقاضی ورود به مقطع ارشد دانشگاه آزاد می باشید، بایستی به این نکته توجه داشته باشید. برای ثبت نام در این آزمون و ورود به واحد های مختلف دانشگاه آزاد زمان مجزایی اعلام نمی شود و بایستی که در تاریخ های اعلام شده از سوی سایت سازمان سنجش مراحل نام نویسی خود را انجام دهید.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1402

برخی از متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بعد از اتمام زمان ثبت نام ارشد متوجه می شوند که بازه زمانی در نظر گرفته شده جهت تکمیل اطلاعات به پایان رسیده است و یا به هر دلیل دیگری از تکمیل فرآیند نام نویسی جا می مانند و به عبارتی جاماندگان از ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد هستند.

تاکنون اطلاعیه پیرامون تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد آزاد 1402 اعلام نشده است. به محض اعلام در این قسمت از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

با توجه به پیش بینی سازمان سنجش در خصوص جاماندگان از ثبت نام ارشد، بلافاصله پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد یک فرصت ثبت نام سه تا چهار روزه نیز اضافه می شود. در سال گذشته زمان ثبت نام در تاریخ 23 آذر ماه به پایان رسید اما تا تاریخ 29 آذر ماه تمدید شد.

پیرامون تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در در سال جاری نیز بایستی منتظر اطلاعیه‌های سایت سازمان سنجش باشیم. اما احتمالا همانند سال های گذشته در آذر ماه و در ادامه مهلت ثبت نام باشد.

 

بخوانید: راهنما جامع ثبت نام کنکور ارشد

 

مهلت مجدد ثبت نام جاماندگان

بسیاری از متقاضیان آزمون از نام نویسی در مرحله تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1402 نیز  آن جا می مانند و به دنبال راهی برای اعلام علاقه مندی برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد هستند.

 

به محض اینکه تاریخ های دقیق زمان مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ که مشترکا برای دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می گردد، اعلام گردد. تاریخ دقیق را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

برای ثبت‌نام این دسته از متقاضیان نیز سازمان سنجش بازه زمانی دیگری را با عنوان تمدید ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد در نظر می‌گیرد. لینک مهلت مجدد کنکور کارشناسی ارشد در سال گذشته یکبار در بهمن ماه و یکبار هم در اردیبهشت ماه فعال شد. گفتی است که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون نیز امکان ثبت نام فراهم می شود.

ویرایش اطلاعات ثبت نام

آن دسته از داوطلبان در مهلت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ نام نویسی کرده اند در تاریخ های که سازمان سنجش برای نام نویسی متقاضیان جامانده تعیین میکند، در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه نسبت به ویرایش و تصحیح اطلاعات خود اقدام کنند.

توصیه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به شما داوطلبین گرامی این است. اطلاعات خود را با نهایت دقت و بررسی چند باره وارد کنید تا احتمال اشتباه و خطا به کمترین حد خود برسد. چنانچه داوطلبی اطلاعات خود را اشتباه وارد کند و نبست به تصحیح آن اقدامی نکند. در هر مرحله از فرآیند ثبت نام، انتخاب رشته و حتی پذیرفته شدن در دانشگاه که باشد، قبولی شخص لغو و حتی امکان محرومیت در سال آینده نیز را خواهد داشت. برای اطلاع از نحوه و زمان ویرایش ثبت نام ارشد مقاله زیر را مطالعه کنید.

مشاوره کنکور ارشد ۱۴۰۲

اگر جزو دسته ای از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد هستید که در مهلت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد مراحل ثبت نام خود را انجام داده اید. اما تمایل به ویرایش فرم تقاضانامه خود دارید، امکان ویرایش اطلاعات برای شما عزیزان وجود دارد.

شما مجاز هستید قبل از اتمام زمان ثبت نام، در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و همینطور در زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون، اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنید. در هر مرحله ای از ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد سوال دارید، در کم ترین زمان با استفاده مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام ارشد آزاد ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا مهلت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تمدید می شود؟

بله، سازمان سنجش به منظور رفاه حال جاماندگان از ثبت نام تاریخ نام نویسی را تمدید می کند.

متقاضیان در چه تاریخی مجاز به ثبت نام هستند؟

تاریخ دقیق ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد اعلام نشده است، اما احتمالا همانند سال های گذشته در آذر ماه باشد.

آیا در فرصت مجدد نام نویسی کنکور ارشد دانشگاه آزاد متقاضیان مجاز به ویرایش اطلاعات خود می باشند؟

بله، در تمامی زمان هایی که امکان ثبت نام وجود دارد، متقاضیان می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام کنند.

منبع: مهلت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: