نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ معمولا در شهریور ماه اعلام می شود. داوطلبان برای دریافت نتیجه ثبت‌نام خود باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می گیرد و نتیجه هر ثبت‌نام در بازه زمانی چند هفته پس از پایان مهلت نام نوییسی منتشر می شود. در ادامه مقاله بررسی نحوه و زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

نتیجه نهایی بدون آزمون دانشگاه 1401 هم اکنون در 28 شهریور ماه اعلام شد.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

دانشگاه آزاد، دوبار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن، اقدام به جذب دانشجو بصورت بدون آزمون می‌کند. داوطلبانی که فرآیند ثبت نام خود را به پایان رسانده اند و به دنبال این هستند که از نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مطلع شوند، بایستی که از زمان اعلام نتایج در این دانشگاه ها مطلع شوند.

پس از اینکه مهلت مقرر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به پایان برسد، داوطلبان منتظر اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ خواهند بود.

دانشگاه ازاد پس از اتمام مهلت ثبت‌نام مدارک و سوابق تحصیلی متقاضیانی که موفق به ثبت نام در سامانه شده اند، بررسی می نماید. یکی از فاکتور های مهم در قبولی داوطلبان معدل مقطع قبلی‌شان با توجه به مقطع تحصیلی مورد تقاضایشان می باشد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ معمولا پس از یک الی دو هفته پس از پایان مهلت نام نویسی از طریق سایت azmoon.org منتشر می شود. داوطلبان با داشتن کدرهگیری ثبت‌نام با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانند جواب ثبت‌نام را مشاهده کنند. در ادامه زمان اعلام نتایج را به تفکیک نیمسال تحصیلی قرار داده ایم.

زمان اعلام نتایج مهر ماه

ثبت‌نام ورودی نیمسال اول در مرداد ماه آغاز و تا اواسط شهریور ماه ادامه داشت. داوطلبانی که در این بازه زمانی نام نویسی خود را انجام داده اند می توانند نتیجه ثبت‌نام که پیش بینی می شود در اواخر شهریور ماه باشد مشاهده کنند.

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال اول مهر ماه در تاریخ ۲۸ شهریور ماه اعلام شد.

به محض دریافت اطلاعیه جدید از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، زمان دقیق اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول ۱۴۰۱ در مقاطع تحصیلی مختلف را در این قسمت از مقاله بروزرسانی خواهیم کرد.

زمان اعلام نتایج بهمن ماه

دانشگاه آزاد، علاوه بر نیمسال اول تحصیلی در ورودی بهمن ماه نیز دانشجو پذیرش می‌کند که در واقع این پذیرش به منظور تکمیل ظرفیت مرحله اول و نیمسال مهرماه انجام می شود. شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در ورودی بهمن ماه همانند شرایط ثبت نام ورودی مهرماه است.

تاکنون زمان اعلام نتایج بدون آزمون آزاد نیسمال دوم بهمن ماه مشخص نشده است.

ثبت نام نیمسال دوم نیز به صورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.org انجام می شود و داوطلبان برای دریافت نتایج بدون کنکور آزاد که معمولا در دی ماه می باشد باید به این سامانه مراجعه کرده و نتیجه را دریافت کنند.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، از سوی سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر نشده است که به محض دریافت اخبار جدید مطلب بروزرسانی خواهد شد و تاریخ دقیق را اطلاع رسانی می کنیم.

 

 

راهنما دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

دانشگاه آزاد، پس از بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان، قبول شدن و یا عدم پذیرش داوطلبان را در رشته انتخابی‌شان، در مرحله اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 مشخص می کند. داوطلبان با توجه به اینکه اعلام نتیجه اینترنتی و یا حضوری است می توانند نتیجه نهایی خود را دریافت کنند.

نحوه اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1401 در نیمسال اول و نمیسال دوم، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد می باشد.

راهنما تصویری

داوطلبان برای نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور آزاد مهر ماه ۱۴۰۱ بایستی به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد  به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” مراجعه کنند و  طبق مراحل زیر پیش بروند تا نتیجه خود را رویت کنند.

1️⃣ با وارد شدن به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، در صورتی که نتیجه اعلام شده باشد، لینک اعلام نتایج چهار مقطع تحصیلی فعال خواهد بود که شما باید بر روی مقطعی که در آن ثبت نام کرده اید کلیک کنید.

2️⃣ پس از کلیک بر روی لینک اعلام نتایج بدون کنکور آزاد ۱۴۰۱ وارد صفحه ای می شوید که باید اطلاعاتتان را که شامل شماره شناسنامه، سال تولد و شماره ملی می‌باشد را درج نمایید.

3️⃣ با درج اطلاعات، کارنامه برای شما نمایش داده می‌شود.

✅ داوطلبانی که طبق کارنامه در یکی از رشته‌های انتخابی خود پذیرفته شده اند، می‌بایست در صورت علاقه مندی به رشته قبولی و ادامه تحصیل باید در مهلت تعیین شده به سایت آموزشیار مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را نهایی کنند. برای مشاهده مقاله راهنما کامل ثبت‌نام پذیرفته شدگان دانشگاه ازاد کلیک کنید.

 

 

❌ چنانچه در هیچ یک از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته نشده اند، باید منتظر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال دوم تحصیلی یعنی بهمن ماه باشند تا مجدد ثبت نام خود را در این نیمسال انجام دهند.

نحوه اعلام نتایج | ورودی بهمن

با توجه به زمان برگزاری این نام نویسی در آذر ماه داوطلبان در اوایل دی ماه با مراجعه با سایت azmoon.org نتیجه نام نویسی خود را مشاهده کنند. 

نحوه مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم هیچ تفاوتی با نیمسال اول ندارد داوطلب می‌بایست با استفاده از کدملی و شماره شناسنامه خود، کارنامه را طبق راهنما تصیوری که شرح دادیم دریافت نماید.

داوطلبان پذیرفته شده نیز در پیش از شروع ترم بهمن با مراجعه به سایت آموزشیار می توانند نام نویسی خود را تکمیل کنند و ادامه تحصیل دهند.

مشاوره ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

نکته ای که پیرامون دانشگاه های آزاد وجود دارد، این است که این دانشگاه به صورت شهریه پرداز اداره می شود و میزان شهریه برای داوطلبان باآزمون و بدون آزمون در یک رشته تفاوتی ندارد. بنابراین بهتر است متقاضیان پیش از هر اقدامی ابتدا از شهریه ها در دانشگاه مدنظر خود مطلع شوند و سپس تصمیم بگیرند تا در طول تحصیل مشکل مالی نداشته باشند.

شما متقاضیان گرامی دانشگاه آزاد می توانید برای اطلاع از شهریه رشته های مختلف در واحد های متفاوت دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور آزاد 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود؟

زمان اعلام نتایج مشخص نیست، بر اساس رویه سال گذشته نتایج مهر ماه در شهریور و نتایج بهمن در اواخر دی ماه اعلام می شود.

متقاضیان از چه طریقی می توانند از نتیجه انتخاب رشته مطلع شوند؟

تمامی متقاضیان می توانند نتایج را از طریق سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.net دریافت کنند.

نحوه دریافت نتیجه از طریق سایت دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

در متن مقاله به این موضوع اشاره کردیم که چنانچه نتایج به صورت اینترنتی و یا حضوری اعلام گردد، چگونه می توان نسبت به دریافت نتایج اقدام کرد.

منبع: نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: