ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ چه زمانی و نحوه چگونه می باشد؟ تمامی متقاضیان می توانند برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد در زمان های اعلام شده از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشجو اقدام کنند. ممکن است برخی داوطلبان پس از اتمام مهلت ثبت نام قصد ویرایش اطلاعات خود را داشته باشند که برای این منظور لینک ویرایش اطلاعات تا آخرین روز ثبت نام در سایت مربوطه فعال است. این مقاله از سایت دانتل را به ویرایش ثبت نام بدون کنکور آزاد 1401 ارائه داده ایم.

منبع: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد به صورت مجزا و پیش از شروع نیمسال تحصیلی انجام می شود. داوطلبان به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه می کنند و اطلاعات خود را شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات سوابق تحصیلی تکمیل کرده و فرم انتخاب رشته را حداکثر در 20 کد رشته محل الویت بندی نمایند.

حال ممکن است برخی از داوطلبان پس از ثبت اطلاعات خود متوجه شوند برخی موارد را به اشتباه وارد کرده اند و یا قصد تغییر الویت های فرم انتخاب رشته خود را داشته باشند، در این صورت می توانند پیش از اتمام مهلت انتخاب رشته مجدد به سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را انجام دهند.

زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور آزاد 1401

با توجه به اینکه ثبت‌نام دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد و امکان وارد کردن اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام یا فرم انتخاب رشته وجود دارد، لذا مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی این امکان را فراهم می‌کند تا داوطلبانی که قصدو یرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خود را دارند، بتوانند با مراجعه به سایت و دریافت فرم، اطلاعات اشتباه را اصلاح نمایند. در ادامه به زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد در این دو نیمسال تحصیلی به تفکیک اشاره کرده ایم.

برای ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیازی به پرداخت هزینه نیست. ولی حتما باید اطلاعات خود را در دسترس داشته باشید تا بتوانید فرم را دریافت نمایید.

نیمسال اول | مهر

متقاضیان مقاطع تحصیلی مختلف در پذیرش بدون کنکور در دانشگاه آزاد برای ثبت‌نام نیمسال تحصیلی اول بایستی در اوایل مرداد ماه اقدام کنند. معمولا لینک ثبت‌نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تا اواسط شهریور فعال است. 

تاکنون سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اطلاعیه ای پیرامون زمان دقیق ثبت نام و ویرایش ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد منتشر نکرده است، اما به محض دریافت اخبار جدید، این قسمت از مقاله را بروزرسانی خواهیم کرد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تا آخرین روز درنظر گرفته شده برای ثبت نام در سایت فعال است و در صورتی که زمان ثبت نام برای نام نویسی داوطلبان جا مانده از ثبت نام تمدید شود نیز فرصت ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلا ثبت نام خود را انجام داده اند، فراهم می‌باشد. 

نیمسال اول | بهمن

معمولا ثبت‌نام در نیمسال تحصیلی دوم و ورودی بهمن ماه به منظور تکمیل ظرفیت ورودی مهر ماه انجام می شود. بنابراین تعداد ظرفیت های ارائه شده در این مرحله محدود است. 

به دلیل محدود بودن ظرفیت ها در ورودی بهمن ماه معمولا ثبت نام این مرحله به صورت حضوری انجام می گردد. چنانچه این مرحله نیز به صورت اینترنتی برگزار شود، زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 همانند نیمسال اول با شروع ثبت نام آغاز شده و با اتمام مهلت به پایان می رسد.

نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

چنانچه قصد ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارید، کافی است طبق مراحل زیر پیش رفته و اطلاعات خود را ویرایش نمایید.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ”  azmoon.org ” مراجعه نمایید. 

2️⃣ بر روی لینک “ سامانه ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی و کارشناسی  1401 ”  کلیک کنید.

3️⃣ در صفحه جدید سریال و کد هگیری برای ورود به صفحه شخصی تان وارد کنید.

4️⃣ در صفحه شخصی خود و در قسمت میزکار سه قسمت شامل ” بخش ویرایش انتخاب رشته ” ، ” بخش اضافه کردن گروه آزمایشی ” و ” بخش تغییر گروه آزمایشی ” را مشاهده می کنید.

اگر می‌خواهید گروه آزمایشی ثبت نامی خود را تغییر دهید وارد بخش ویرایش انتخاب رشته شوید ، برای اضافه کردن گروه آزمایشی جدید باید وارد بخش اضافه کردن گروه آزمایشی شوید و در صورت تمایل به تغییر اولویت های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته، باید از طریق بخش ویرایش انتخاب رشته اقدام کنید.

5️⃣ برای ویرایش فرم انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه ازاد می‌توانید رشته های جدید را اضافه کنید ، اولویت‌های انتخابی خود را جابجا کنید یا تعدادی از رشته های انتخابی که علاقه ای به آنها ندارید، حذف نمایید. حتما پیش از ویرایش فرم انتخاب رشته، اگر دفترچه اصلاحیه ای منتشر شده بودید دانلود و بررسی کنید زیرا ممکن است تعدادی کد رشته اضافه یا حذف شده باشند که لازم است شما از آنها اطلاع یابید. پس از ویرایش اطلاعات نیز حتما گزینه ثبت اطلاعات را بزنید تا تغییرات اعمال شده، ذخیره شوند.

توجه

داوطلبانی که قصد تغییر یا اضافه کردن گروه آزمایشی جدید دارند، توجه داشته باشند که باید هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در گروه آزمایشی جدید را از طریق خرید کارت اعتباری واریز نمایند، اما تغییر فرم انتخاب رشته بدون پرداخت هزینه است.

تاکنون مهلت ثبت نام و ویرایش ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام نشده است، اما به محض اعلام شدن علاوه بر قرار دادن لینک ویرایش، راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

مشاوره پذیرش بدون آزمون آزاد 1401

ملاک و معیار پذیرش بدون کنکور در دانشگاه آزاد، سوابق تحصیلی داوطلب و متقاضی می باشد. بنابراین نکته ای که داوطلبان باید بدان توجه داشته باشند این است که دز زمان وارد کردن اطلاعات خود در سامانه نهایت دقت را داشته باشند تا تمامی اطلاعات به درستی وارد سایت شود. 

پس از ثبت اطلاعات نیز لازم است چندین بار بررسی شود تا در صورت وجود اشتباه پیش از اتمام مهلت ثبت نام، اطلاعات ویرایش گردد.

چنانچه در ثبت نام خود و یا یرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ اطلاعات به مشکلی برخوردید می توانید از طریق شماره های زیر با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید و ضمن دریافت پاسخ سوالاتتان، ثبت نام خود را نیز به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌توانید با مشاوران مرکزمشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه وجود دارد؟

بله، تمامی داوطلبان می توانند در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود در دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

متقاضیان جهت اصلاح اطلاعات نام نویسی بدون آزمون در دانشگاه آزاد بایستی به چه سایتی مراجعه کنند؟

متقاضیان باید به سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” مراجعه کنند.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی به چه صورت است؟

پیرامون نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام در متن مقاله توضیح کامل ارائه کرده ایم.

منبع: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: