زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ توسط مرکز ملی استعداد درخشان اعلام خواهد شد. تمامی دانش آموزان بااستعداد می‌توانند با شرکت در آزمون تیزهوشان که توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان برگزار می‌شود، وارد مدارس تیز هوشان در مقاطع تحصیلی هفتم و دهم شوند. لازمه شرکت در این آزمون اطلاع از تاریخ دقیق می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم مقاله را مطالعه نمایید.

منبع: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تیز هوشان ششم به هفتم و نهم به دهم را دارند باید در تاریخ‌هایی که از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان اعلام می‌شود، نسبت به ثبت‌نام در آزمون‌های تیز هوشان اقدام کنند. در سال گذشته زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم خود در فروردین ماه انجام شد. 

پیش بینی می‌شود در سال جاری نیز نام نویسی در این آزمون در فروردین ماه انجام گرفته خواهد شد. داوطلبان باید به در مهلت ثبت‌نام با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان می توانند نام نویسی خود را انجام دهند.

تاکنون زمان ثبت‌نام آزمون مدارس تیز هوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

لازم است اشاره کنیم پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، داوطلبان نمی‌توانند اقدامی کنند و حتما باید در زمان‌های اعلام شده، ثبت‌نام به موقع خود را انجام دهند. به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ دقیق ثبت‌نام تیز هوشان را قرار خواهیم داد. البته پیشنهاد می‌شود حتما پیش نام نویسی مقاله راهنما کامل و جامع زیر را مطالعه نمایید.

 

 

زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403

ثبت‌نام تیز هوشان نهم به هم به صورت اینترنتی از طریق سامانه استعدادهای درخشان هر ساله انجام می شود. سال گذشته زمان نام نویسی نهم به دهم از تاریخ یازدهم فرودین ماه شروع و تا تاریخ ۲۵ فرودین ادامه داشت.

با توجه به زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 1402 که در تاریخ ۱۶ فروردین ماه آغاز خواهد به سایت نام نویسیس این مدارس مزاجعه کرده و نام نویسی خود را تکمیل کنید. البته شما می توانید با عضو شدن در کانال تلگرام دانتل کو از آخرین اخبار تحصیلی باخبر شوند. در نظر داشته باشید تنها کسانی اجازه ثبت‌نام در آزمون را دارند که دارای شرایط باشند. 

تاکنون زمان ثبت‌نام آزمون پایه نهم به دهم اعلام نشده است.

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانش آموزان ششم به هفتم برای ثبت‌نام در آزمون تیز هوشان باید به صورت اینترنتی وارد سایت استعدادهای درخشان بشوند و اطلاعات شخصی تحصیلی خود را وارد کنند. 

سال گذشته زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۶ فروردین ماه انجام گرفت. دانش آموزان پایه ششم با مراجعه به سایت azmoo.medu.ir می‌توانسنتند نام نویسی حود را انجام دهند. زمان نام نویسی در سال جاری تا کنون اعلام نشده است. پیش بینی می‌شود نام نویسی همانند سال گذشته در فروردین ماه انجام گیرد. به محض اعلام اخبار جدید در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهد شد. 

تاکنون زمان ثبت نام آزمون پایه ششم به هفتم اعلام نشده است.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

سال گذشته زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای بار اول از 21 تا 25 فروردین اعلام شد اما پس از این تاریخ نیز وزارت آموزش و پروش مهلت ثبت‌نام این آزمون را برای ایجاد فرصتی برای جاماندگان و همینطور ویرایش اطلاعات را تا ۳ اردیبهشت 1400 تمدید کرد و طبق اطلاعیه سازمان استعداد درخشان این تاریخ قابل تمدید نخواهد بود. 

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تاریخ دقیق ثبت‌نام آزمون ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ و همینطور تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ ثبت نام تیزهوشان را قرار خواهیم داد.

 

 

زمان ثبت نام میان پایه تیزهوشان 1402 – 1403

مدارس تیز هوشان علاوه بر پذیرش دانش آموزان پایه های هفتم و دهم از طریق آزمون تیز هوشان، چندین سال است که در مقاطع میان پایه نیز دانش آموز جذب می‌کند. که در سالهای گذشته زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان در میان پایه ها طی مرداد ماه بوده است. پیش بینی می‌شود برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نیز در مرداد ماه انجام شود.

 

 

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

آزمون تیز هوشان برای دانش آموزان و خانواده هایی که تصمیم قبولی حتمی در آزمون تیز هوشان 1402- 1403 را دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو در صورتی که جزو این دسته از افراد هستید باید برنامه ریزی دقیق و منظمی برای خود داشته باشید. 

اطلاع از منابع تیزهوشان از جمله موارد مهمی است که به دانش آموزان در یادگیری بهتر مطالب و نکات آزمون کمک می کند. همچنین باید داوطلبان شرکت کننده در آزمون تیز هوشان از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ، شرایط آن و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان اطلاع داشته باشند تا بتوانند برنامه ریزی صحیحی بر اساس تاریخ برگذاری آزمون برای خود درنظر بگیرند. 

پس اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ هر ساله شاهد داوطلبانی هستیم که از نمره و رتبه دریافتی خود راضی نبوده اند و انتظار تراز بالاتری را باتوجه به پاسخ های خود دارند. این افراد می توانند به سایت ثبت‌نام مدارس سمپاد مراجعه کنند و اعتراض به نتایج آزمون تیز هوشان خود را وارد نماییند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 آخرین اخبار آزمون:

۱۵ فروردین ۱۴۰۰: زمان ثبت‌نام آزمون در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم در تاریخ ۱۵ فررودین ماه آغاز و تا ۲۵ فرودین ادامه خواهد داشت.

 

سوالات متداول

تاریخ نام نویسی آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان معمولا در فرودین ماه می باشد. در متن مقاله تاریه دقیق را اعلام کرده ایم.

آیا ثبت نام آزمون پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم تیز هوشان در زمان های مختلف انجام می گیرد؟

خیر، ثبت‌نام آزمون در هر دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت همزمان انجام می گیرد.

منبع: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: