زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ توسط مرکز ملی پرورش استعداد درخشان اعلام می شود. مدارس تیز هوشان امکانات ویژه‌ای همچون اساتید معتبر و برجسته دارد که از بهترین شرایط آموزش نیز برخوردار می‌باشد. همین مسائل باعث رقابت سختی بین دانش آموزان در مقاطع مختلف شکل گیرد و برای ورود به این مدارس تلاش کنند. این آزمون توسط مرکز ملی پرورش استعداد درخشان هر سال و برای دو مقطع تحصیلی برگزار می‌شود که یکی از لازمه های شرکت در آن اطلاع از زمان برگزاری این آزمون می‌باشد. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان برگزاری تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 می‌پردازیم.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

متقاضیانی که ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم خود را تکمیل کرده باشند؛ بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان در جلسه آزمون نیز حضور داشته باشند و خود را در آزمون و برای ورود به مدارس محک بزنند. در سال گذشته آزمون در اواخر خرداد ماه انجام گرفت. پیش بینی می شود سال جاری نیز آزمون در خرداد ماه برگزار شود.

تاکنون زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهد شد.
 

دریافت کارت ورود به جلسه 

نکته ای که داوطلبان باید توجه داشته باشند این است که لازمه ورود به جلسه آزمون کارت ورود به جلسه تیزهوشان است، لزوم کارت ورود به جلسه در شناسایی دانش آموزان برای ورود به جلسه آزمون می‌باشد. به طوری که اگر داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند. نمی‌توانند در جلسه آزمون تیز هوشان ششم به هفتم شرکت کنند و از ورود آنها به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

داوطلبان گرامی برای دریافت این کارت چند روز پیش از زمان برگزاری تیزهوشان ششم به هفتم باید به سایت پادا مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنید. در مقاله زیر راهنما تصویری دریافت این کارت را شرح داده‌ایم. برای مشاهده بر روی مقاله زیر کلیک کنید.

 

 

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ همه شرکت کنندگان بایستی به سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه خود را تهیه کنند. نتایج آزمون تیز هوشان تقریبا یک ماه بعد از برگزاری آزمون منتشر خواهد شد و دانش آموزان پس از کسب نتیجه قبولی در مدارس تیز هوشان تحصیل کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارس تیزهوشان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 چه تاریخی می باشد؟

در متن به تاریخ دقیق برگزاری این آزمون اشاره شده است. به صورت معمول این آزمون در خرداد ماه انجام می‌گیرد.

 

آیا همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی می باشد؟

بله در صورت همراه نداشتن این کارت از ورود داوطلب ممناعت به عمل خواهد آمد.

 

کارت ورود به جلسه را از چه طریقی می توان دریافت کرد؟

داوطلبان چند روز پیش از برگزاری آزمون باید به سایت پادا مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند.

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم





:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: