زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

 زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ معمولا در خرداد ماه می باشد. متقاضیانی که در زمان مقرر اقدام به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی خود کرده‌اند. می توانند در تاریخ اعلامی جهت برگزاری آزمون ابتدا از طریق سامانه پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” کارت ورود به جلسه خود را دریافت و سپس در جلسه آزمون حضور پیدا کنند. در ادامه همراه ما باشید تا از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403 مطلع شویم. 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

داوطلبانی قصد شرکت در آزمون تیز هوشان نهم به دهم را دارند ابتدا بایستی به درگاه ورود به آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medue.ir ” مراجعه کنند و سپس از طریق انتخاب گزینه ” سمپاد پایه دهم ” نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نموده و هزینه مربوطه را نیز پرداخت کنند.

متقاضیانی که مراحل ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کرده اند و هزینه ثبت نام در آزمون تیزهوشان را پرداخت نموده اند، می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ حضور داشته باشند. میزان آمادگی و عمکلرد دانش آموزان نهمی در جلسه آزمون وضعیت قبولی و یا عدم قبولی آن ها را مشخص می کند.

در صورتی که برای مطالعه سرفصل های امتحانی آزمون تیز هوشان نهم به دهم و کسب آمادگی برای شرکت در جلسه این آزمون، نیازمند راهنمایی هستید؛ می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل بپرسید. 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه

امکان دریافت کارت ورود به جلسه معمولا چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می باشد. متقاضیان به این منظور باید به سامانه pada.medu.ir مراجعه کنند و پس از پرداخت هزینه با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. با توجه به زمان آزمون تیزهوشان نهم به دهم کارت ورود به جلسه در یک بازه زمانی 4 الی 7 روزه قبل از تاریخ برگزاری از آزمون منتشر شود. 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

به منظور راهنمایی شما عزیزان، راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم را قرار داده ایم.

1️⃣ وارد سایت پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” شوید.

 

2️⃣ در کادرهای مربوطه گزینه آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

 

3️⃣ کد ملی که نام کاربری شما و رمز عبور سامانه پادا را وارد کنید.

 

4️⃣ از طریق گزینه مربوطه بر روی دریافت کارت ورود به جلسه و چاپ کلیک کنید.

 

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در جلسه آزمون الزامی است. چراکه این کارت شامل اطلاعات فردی و تحصیلی دانش آموز شامل نام، نام خانوادگی، عکس متقاضی، مدارس استعدادهای درخشان انتخابی، نشانی دقیق حوزه امتحانی و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می باشد و از آن جهت شناسایی متقاضی استفاده می گردد.

 

چنانچه پس از دریافت کارت ورود به جلسه متوجه اشتباهی در اطلاعات بر روی کارت شدید باید نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

 

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403

اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به داوطلبان این امکان را می‌دهد که چند روز پیش از تاریخ آزمون تیزهوشان کارت ورود به جلسه خود را نیز دریافت کنند. کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون بسیار ضروری می‌باشد. در صورت همراه نداشتن کارت ورود به جلسه، از ورود آنها به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

مواردی پیش آمده که کارت ورود به جلسه دارای مشکلات و اطلاعات نادرستی بوده، بنابراین توصیه می شود داوطلبان در روزهای آغازین کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و تا مهلت کافی برای رفع این دسته از مشکلات می تواند با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل با شماره تماس بگیرید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول 

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه تاریخی می باشد؟

تاریخ برگزاری آزمون معمولا در خرداد ماه می باشد. در متن مقاله تاریخ دقیق را اعلام کرده ایم.

 

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان چه زمانی منتشر می گردد؟

کارت ورود به جلسه چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. 

 

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

متقاضیان باید به سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir مراجعه کنند. 

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم





:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: