بهترین منبع تست کنکور تجربی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

بهترین منبع تست کنکور تجربی 1400 | درس زیست شناسی

مشکل اکثر داوطلبان کنکور تجربی در درس زیست شناسی است و طبیعی است که نگران باشند نتوانند حجم زیادی از دروس سه پایه تحصیلی را در یک سال مطالعه و جمع بندی کنند. برای اینکه بتوانید در این درس درصد بالایی را کسب کنید، باید فاکتورهای موفقیت را داشته باشید که یکی از این فاکتورها، تهیه کتاب‌های تست و کمک آموزشی استاندار است. البته در درجه اول، کتاب درسی اهمیت دارد و استفاده از کتب کمک درسی کنکور تجربی 1400 پس از تسلط کامل بر کتاب درسی توصیه می‌شود. برای مشاهده منابع کنکور سراسری 1400 کلیک کنید.

زیست شناسی خیلی سبز

اولین پیشنهاد ما به داوطلبان کنکوری در درس زیست شناسی، کتاب های خیلی سبز است که با وجود حجیم بودن، تمام مباحث را به خوبی پوشش می‌دهند البته استفاده از این کتاب به داوطلبانی توصیه می‌شود که زمان کافی دارند. سطح تست‌های کتاب زیست شناسی خیلی سبز متوسط است و از تست‌های کتاب نشرالگو، سطح پایین تری دارد بنابراین داوطلبانی که ضعیف تر هستند و میخواهند از پایه استارت بزنند، استفاده از این کتاب بهترین گزینه است.

زیست شناسی فاگوزیست

کتاب فاگوزیست با اینکه کتاب پرحجم و مفیدی است، اما برای تست زدن کافی نیست زیرا تست های کمی دارد و بیشتر آموزش محور است اما می‌توانید از درسنامه‌های آن که خط به خط کتاب درسی را بررسی کرده است و تمام قیود، اشکال، تصاویر و … که خیلی خوب مورد توجه قرار گرفته اند، استفاده کنید.

زیست شناسی نشرالگو

بهترین کتاب برای داوطلبی که فقط میخواهد منبع تست زیست شناسی داشته باشد، کتاب زیست شناسی نشر الگو است. این کتاب کاملا تست محور بوده و به بخش درسنامه ها خیلی نپرداخته است. همچنین برای داوطلبانی که در درس زیست شناسی قوی هستند و می‌خواهند تسلط خود را بیشتر کنند، بهترین گزینه تهیه کتاب زیست نشرالگو و حل تست‌های سطح بالای آن است.

 زیست شناسی کامل میکرو طلایی گاج

کتاب زیست میکروطلایی گاج برای داوطلبانی که می‌خواهند در سطح متوسط تمرین کنند، کتاب مناسبی است اما به اندازه کتاب نشرالگو و خیلی سبز قوی نیست. این کتاب شامل دو جلد است که جلد اول شامل تست های چالشی با پاسخنامه کاملا تشریحی و جلد دوم نیز به بررسی مباحث کتاب و درسنامه ها پرداخته است.

بخوانید: روش صحیح مطالعه زیست شناسی کنکور تجربی 1400

بهترین منبع تست کنکور تجربی 1400 | درس شیمی

برای درس شیمی تا وقتی که کتاب مبتکران هست، به سراغ کتاب‌های دیگر نروید. استفاده از این کتاب هم به عنوان منبع آموزشی و هم به عنوان منبع تست به شدت توصیه می‌شود. لحن کتاب کاملا صمیمی و خودمانی است که باعث می‌شود با کتاب بهتر ارتباط بگیرید و در نتیجه یادگیری‌تان بیشتر شود. برای مشاهده منابع کنکور سراسری تجربی 1400 کلیک کنید.

تست کتاب مبتکران شیمی شامل 4 بخش، تست های بسیار مهم Very Important Test، تست‌هایی درباره مطالب حفظی کتاب درسی، تست‌های ویژه تکرار بیشتر و تست‌های ویژه نوادگان مندلیف که در کنار هر تست درجه سختی آن مشخص است. تست‌های ویژه نوادگان مندلیف سخت ترین تست‌های این کتاب هستند که با حل کردن آنها می‌توانید متوجه شوید که تا چه حد در درس شیمی پیشرفت داشته اید. برای مشاهده و اطلاع از بودجه بندی دروس عمومی کنکور سراسری 1400و بودجه بندی کنکور سراسری تجربی 1400 کلیک کنید.

البته حجم کتاب بسیار زیاد است ولی انتشارات مبتکران برای این موضوع هم راه حلی قرار داده است تا اگر داوطلبانی وقت مطالعه تمام مباحث را نداشتند، بتوانند از کتاب های فیل شیمی مبتکران که مجموعه ای از تمام نکات کنکوری و پرتکرار است، استفاده نمایند.

بخوانید: روش صحیح مطالعه شیمی کنکور تجربی 1400

بهترین منبع تست کنکور تجربی 1400 | درس فیزیک

در درس فیزیک کتاب‌های متعددی تالیف و روانه بازار شده اند اما انتخاب بهترین آنها برای داوطلبان دشوار است. در ادامه تعدادی از کتاب‌های برتر به همراه ویژگی های آنها را شرح می دهیم تا بهتر انتخاب کنید.

انتشارات گاج

تقریبا اکثر رتبه های برتر کنکور سالهای گذشته، از این کتاب برای درس فیزیک استفاده کرده اند. قوی ترین کتاب برای آموزش و همچنین تست زنی فیزیک کنکور است و برای هر سطحی از مبتدی تا قوی مناسب می‌باشد. در چاپ جدید، شامل 4 جلد پایه و دوازدهم به صورت تست و پاسخنامه است. جلد های اول پایه و دوازدهم در بردارنده بانک تست و پاسخ نامه کلیدی و جلد دوم نیز شامل پاسخ نامه تشریحی به همراه درسنامه های پر از نکات و چاله های تستی است. با تهیه این 4 جلد کتاب و تمرین تمام تست های آن، دیگر نیازی به منبع کمک آموزشی دیگری نخواهید داشت.

انتشارات نشر الگو

کتاب فیزیک نشرالگو نیز کتاب مناسبی است اما به اندازه فیزیک گاج قوی نیست. انتشارات نشرالگو تاکنون برای درس فیزیک کتاب جامعی ارائه نداده است و کتاب‌های تست پایه به پایه دارد و هر کتاب شامل 1000 تست است. همچنین آزمونهایی برای مرور هر فصل و سنجش مهارت داوطلباندر هر مبحث، در این کتاب ها گنجانده شده است.

بخوانید: روش صحیح مطالعه فیزیک کنکور تجربی 1400

بهترین منبع تست کنکور تجربی 1400 | درس ریاضی

با وجود آنکه از درس ریاضی 30 سوال در کنکور تجربی مطرح می‌شود، اما بسیاری از داوطلبان آنطور که باید به این درس توجه نمی‌کنند اما باید بدانید که برای قبولی در بسیاری از رشته ها خصوصا رشته های زیرگروه 4 باید در درس ریاضی درصد بالایی را کسب کنید.

انتشارات مهر و ماه

انتشارات مهر و ماه برای درس ریاضی دو جلد کتاب تالیف کرده که در سال های اخیر بسیار مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است. دلیل محبوبیت کتاب ریاضی مهر و ماه، جامع بودن آن است و تست های این کتاب به اندازه کافی قویست و تمام مباحث را پوشش می‌دهد.

کتاب‌های ریاضی مهر و ماه هم برای تست زنی و هم برای آموزش مناسب هستند و علاوه بر اینکه آزمون‌های تستی تفکیک شده در انتهای هر فصل دارند، شامل پاسخنامه تشریحی نیز می‌باشند که تمام نکات یک تست را بررسی می‌کند.

انتشارات میکرو گاج

کتاب ریاضی گاج نیز کتاب مناسبی است اما نه به اندازه مهر و ماه. ویژگی مثبت این کتاب دارا بودن تست های تالیفی استاندارد و کنکوری است که مانند مهر و ماه، شامل دو جلد می‌باشد. همچنین پاسخ نامه این کتاب تشریحی است که نکات کاربردی و رایج درس ریاضی را به خوبی آموزش می‌دهد.

علاوه بر کتاب‌های پایه به پایه گاج، کتاب ریاضی آی کیوی گاج نیز کتاب بسیار خوبی است و برای داوطلبانی که در درس ریاضی قوی هستند و به دنبال منبع تست قوی تری می‌باشند، بهترین گزینه است. تهیه کتاب آی کیوی گاج به عنوان منبع دوم و تنها برای تمرین و تسلط بیشتر توصیه می‌شود.

انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز در درس ریاضی دو جلد کتاب تالیف کرده است یک جلد برای پایه و یک جلد نیز برای پایه دوازدهم. در واقع کتاب تست و پاسخ نامه تشریحی پایه و دوازدهم جدا هستند. در این کتاب ها در ابتدای هر فصل درسنامه جامعی به همراه مثال های تستی ارائه شده است و در انتهای هر فصل نیز تعدادی تست به همراه پاسخ نامه کاملا تشریحی قرار داده شده است.

کتاب ریاضی خیلی سبز کتاب کاملی است که می‌توان هم به عنوان منبع آموزشی و هم بعنوان منبع تست از آن استفاده کرد.

بخوانید: روش صحیح مطالعه ریاضی کنکور تجربی 1400

بهترین منبع تست کنکور تجربی 1400 | درس زمین شناسی

برای درس زمین شناسی، دو کتاب هفت چیز خیلی سبز و جامع مهر و ماه پرطرفدارتر از بقیه کتاب‌ها هستند. البته درس زمین شناسی تاثیر زیادی در افزایش رتبه شما زیرگروه یک یعنی پزشکی ندارد اما بدین معنی نیست که بخواهید این درس را حذف کنید مخصوصا اگر هدف شما قبولی در رشته های زیر گروه 2 مثل داروسازی باشد، نباید از تاثیر درس زمین شناسی غافل شوید.

بخوانید: روش صحیح مطالعه زمین شناسی کنکور تجربی 1400

کتاب هفت چیز خیلی سبز زمین شناسی بیشتر آموزش محور است و تست های کمتری را در بر میگیرد اما کتاب مهر و ماه تعداد بیشتری تست دارد و شما باید بدانید که در این درس سطح توقعتان چیست و چه درصدی را لازم دارید و متناسب با آن، یکی از این دو کتاب را تهیه نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه بهترین منبع تست کنکور تجربی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: بهترین منبع تست کنکور تجربی 1400




:: برچسب‌ها: بهترین منبع تست کنکور تجربی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: