ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در زمان نام نویسی اعلام شده فقط امکان پذیر می باشد. داوطلبانی که در تاریخ‌های اعلام شده از سوی سازمان سنجش، نسبت به ثبت نام آزمون تیزهوشان مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت می‌کنند؛ ممکن است در زمان تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان از طریق سازمان ملی پرورش استعداد درخشان، برخی مشکلات داشته باشند که می‌توانند در زمان های مقرر، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. در ادامه به ارائه اطلاعاتی ویرایش ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403 می‌پردازیم.

منبع: ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان

ویرایش ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

 

به دلیل اینکه داوطلبان پس از ثبت نهایی ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، چنانچه اطلاعاتی را به اشتباه وارد کرده باشند، امکان بازگشت به صفحه اصلی و ویرایش ویرایش ثبت نام تیزهوشان را ندارند بایستی منتظر اطلاعیه‌های سمپاد باشند تا در زمانهای مقرر، مجدد به پروفایل خود مراجعه کنند و اطلاعاتی را که به اشتباه وارد کرده اند را اصلاح کنند که در روند برگزاری آزمون دچار مشکل نشوند.

لازم به ذکر است، چنانچه دانش آموز یا والدین گرامی مایل باشند می‌توانند ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان خود را از طریق مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو و به کمک مشاوران مجرب دانتل انجام دهند.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان صرفا برای متقاضیانی که نام نویسی خود را پرداخت هزینه نهایی کرده اند، امکان پذیر است. چنانچه داوطلبان در وارد کردن اطلاعاتی همچون استان، شهر مقصد و اولويت‌‌های انتخابی می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

تاکنون زمان ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان از سوی سازمان استعدادهای درخشان اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

​دانش آموزان مقطع ششم که در آزمون ورودی مدارس تیز هوشان ششم به هفتم شرکت می‌کنند و دانش آموزان پایه نهم که در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند، پیش از دریافت کارت ورود به جلسه مجاز به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود هستند.

نحوه ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از آنجایی که ثبت نام آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان طی زمان‌های یکسان اما در سایت پادا صورت می‌گیرد، داوطلبان بایستی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نیز در هر مقطع به سایت ثبت نام تیزهوشان مراجعه کنند. در ادامه نحوه ویرایش ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1402 – 1403 را مورد بررسی قرار داده ایم.

 

راهنما تصویری

داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده اند، چنانچه در زمان وارد کردن اطلاعات خود دچار اشتباهی شده باشند، می‌توانند طی تاریخ‌های اعلام شده برای ویرای ثبت نام آزمون تیزهوشان طبق مراحل زیر پیش بروند.

1️⃣ دانش آموزان به سایت پادا نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنند و بر روی آموزشی کلیک کنید.

2️⃣ بر روی گزینه آزمون ورودی مدارس استعدادهادی درخشان کلیک کنید.

3️⃣ نام کاربری که شامل کدملی داوطلب و رمز عبور پادا خود را وارد کنید.

4️⃣ در جدول مربوطه گزینه دوم که عکس یک مداد می باشد در سمت چپ جدول کلیک کنید.

5️⃣ حال فرم ثبت نام تیزهوشان برای شما نمایش داده خواهد شد. تمامی موارد را بررسی کرده و در صورت مغایرت اطلاعات ورودی ویرایش لازم را اعمال کنید.

6️⃣ پس از ویرایش ثبت نام تیزهوشان و بررسی دوباره فرم بر روی گزینه تایید کلیک کنید تا فرآیند ثبت شود.

برای دریافت مشاوره در زمینه ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

منبع: ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان





:: برچسب‌ها: ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: