مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
نوشته شده توسط : دانتل

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

با ادغام کنکور سراسری با آزمون ورودی دانشگاه آزاد، داوطلبان در یک آزمون یکپارچه شرکت می‌کنند و می‌توانند نتایج اولیه خود را در قالب کارنامه از سایت سنجش دریافت کنند. اما تمامی داوطلبانی که مایل به تحصیل در دانشگاه آزاد هستند باید توجه داشته باشند که فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد بصورت مجزا و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می‌شود.

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد از سوی سایت این سازمان اعلام می‌شود و داوطلبان بابستی در زمان تعیین شده از سوی این سازمان نسبت به انتخاب رشته، اقدام کنند. اما گاها برخی داوطلبان از این مرحله جا می مانند و یا نیاز به ویرایش اطلاعات انتخاب رشته خود دارند که سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان، تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد 99 را تدبیر کرده است.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری 99

مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی متقاضيان گروه آزمايشی علوم تجربی که در کارنامه اعلام نتايج اوليه مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند می‌توانند، نسبت به انتخاب رشته در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه‌ آزاد اسلامی از روز چهارشنبه دوم مهر ماه تا روز شنبه پنجم مهرماه به سامانه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و براساس دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 که در سایت دانتل موجود آماده دانلود می باشد، می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمايند.

در ادامه این اطلاعیه اینطور آورده شده است که زمان انتخاب رشته متقاضيان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی متعاقباً از طريق سامانه azmoon.org اعلام خواهد شد. برای مشاهده انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد 99 کلیک کنید.

نکته: انتخاب رشته دانشگاه آزاد شروع شده و طبق اعلام سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تا 11 مهر ادامه خواهد داشت.

بخوانید: لیست رشته های دانشگاه آزاد 99

تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

همانطور که در متن فوق نیز گفته شد دانشگاه آزاد هرسال پس از اتمام زمان انتخاب رشته، فرصت مجددی در اختیار جاماندگان قرار می‌دهد. امسال نیز اگر طبق روال سالهای گذشته باشد سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 را تمدید خواهد کرد داوطلبانی که قصد ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 خود را دارند، می‌توانند در این بازه زمانی نیز نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

توصیه: بهتر است به امید تمدید مهلت انتخاب رشته، تکمیل فرم خود را به روزهای آخر موکول نکیند

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99، از سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر نشده است اما به محض دریافت اخبار جدید پیرامون این موضوع، مطلب فوق بروزرسانی می‌شود.

داوطلبان در نظر داشته باشند تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99، آخرین فرصت برای ثبت حداکثر صد کد رشته محل در سایت سازمان مذکور می‌باشد و پس از اتمام این مهلت زمانی برای اقدام، وجود نخواهد داشت. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: تراز قبولی دانشگاه آزاد 99

برای دریافت مشاوره در زمینه مهلت انتخاب رشته آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99




:: برچسب‌ها: مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: