کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را فراموش کردم
نوشته شده توسط : دانتل

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را فراموش کردم چه باید بکنم؟ یکی از سوالات پرتکرار داوطلبان کنکور سراسری مربوط به کد دسترسی دانشگاه آزاد است. کد دسترسی انتخاب رشته در کارنامه اولیه قرار می گیرد و معمولا در هنگام مشاهده کارنامه، داوطلبان به کد دسترسی توجه ای نمی کنند و هنگامی متوجه آن می شوند که قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند. با توجه به اهمیت انتخاب رشته در دانشگاه آزاد بسیار مهم است که داوطلبان بتوانند کد دسترسی خود را بازیابی کنند. عدم درج کد دسترسی در کارنامه به معنای مجاز نشدن داوطلب برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد. در صورت فراموشی کد دسترسی دانشگاه آزاد این مطلب را تا انتتها مطالعه نمایید.

 منبع: کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را فراموش کردم

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را فراموش کردم

مدتی پس از کنکور سراسری کارنامه اولیه داوطلبان منتشر می شود که در آن درصد هر درس و رتبه کل و رتبه در سهمیه داوطلب مشخص شده است. علاوه بر این موارد کد 7 رقمی با عنوان کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و یا شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز قرار گرفته است که با استفاده از آن داوطلبان می توانند برای دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنند. همانطور که می دانید کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد یکسان هستند و داوطلبان با شرکت در یک آزمون می توانند برای هر دو دانشگاه انتخاب رشته نمایند.

بسیار پیش می آید که داوطلبان در هنگام دریافت و مشاهده کارنامه اولیه به کد دسترسی دانشگاه آزاد توجه نمی کنند و زمان که قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند با مشکل مواجه می شوند. در این شرایط جای نگرانی وجود ندارد و داوطلبان می توانند به راحتی کد دسترسی دانشگاه آزاد را بازیابی کنند. برای پاسخ به سوال کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را فراموش کردم و بازیابی کد باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید. مراحل کلی بازیابی فراموشی کد دسترسی دانشگاه آزاد به شرح زیر می باشد.

محل درج کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

همانطور که گفته شد کد دسترسی در کارنامه اولیه داوطلبان قرار می گیرد و تنها برای افرادی است که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند. داوطلبان برای دریافت آن بایستی به سایت سنجش مراجعه نمایند و پس از وارد کردن اطلاعات خود وارد صفحه کارنامه شود. کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد در پایین کارنامه درج شده است.

✅ ورود به سایت سنجش

✅ انتخاب گزینه سراسری و اعلام نتایج

✅ ورود به صفحه کارنامه با وارد کردن اطلاعات

✅ مشاهده و یادداشت کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد در پایین صفحه

راهنمای تصویری

1️⃣ از طریق سرج گوگل کلمه سازمان سنجش را تایپ و وارد سایت سازمان سنجش شوید.

2️⃣ گزینه سراسری را از منوی پایین صفحه انتخاب کنید.

3️⃣ در این مرحله راهنما بازیابی فراموشی کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد از منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه اعلام نتایج کلیک کنید.

4️⃣ بر روی لینک فعال اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری کلیک کنید.

5️⃣ با استفاده از یکی از روش های زیر وارد صفحه کارنامه خود شوید.

شماره داوطلبی + شماره شناسنامه

‌شماره پرونده + کد پیگیری

شماره پرونده + شماره سریال

6️⃣7️⃣ در پایین کارنامه می توانید کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد را مشاهده نمایید.

 

فراموشی کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد | راهنمای انتخاب رشته

همانطور که گفته شد انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا و در سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود. داوطلبان با وارد کردن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد می‌توانند وارد صفحه انتخاب رشته شده و فرم مربوطه را تکمیل کنند. توجه داشته باشید که انتخاب رشته دانشگاه آزاد هزینه دارد و داوطلبان باید در طول فرایند انتخاب رشته در سایت azmoon.org کارت اعتباری انتخاب رشته را خریداری کنند.

در هنگام انتخاب رشته دانشگاه آزاد دقت کافی داشته باشید و به درستی کد رشته محل های مورد نظر خود را وارد کنید چراکه پس از پایان مهلت تعیین شده دیگر امکان ویرایش کدها وجود نخواهد داشت.

 

مشاوره فراموشی کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کارنامه اولیه هر داوطلب قرار گرفته است. کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزادمختص هر داوطلب است و اطلاعات مربوط به درصدهای دروس و رتبه داوطلب را در اختیار سازمان و سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار می‌دهد. در صورتی که با مشکل کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را فراموش کردم مواجه شدید، می توانید مجددا به کارنامه خود در سایت سنجش مراجعه و کد را مشاهده کنید.

چنانچه قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارید و با سوال یا مشکلی در این زمینه مواجه شده اید، می توانید با مشاوران تحصیلی مشورت نمایید تا با بررسی شرایط بهترین راهکارها را در اختیارتان قرار دهند. مشاوران و متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه فراموشی کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را فراموش کردم چه باید بکنم؟

    در صورت فراموشی کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای بازیابی کد دسترسی باید به سایت سنجش مراجعه کرده و کارنامه اولیه خود را مجددا مشاهده کنید. کد دسترسی در پایین صفحه کارنامه قرار گرفته است.

  2. آیا انتخاب رشته بدون کد دسترسی امکان پذیر است؟

    خیر تنها راه ورود به صفحه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ورود به سایت از طریق کد دسترسی هفت رقمی است.

  3. عدم درج کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد در صفحه کارنامه به چه معناست؟

    عدم درج کد هفت رقمی انتخاب رشته به این معناست که داوطلب مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد نشده است.

    منبع: کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را فراموش کردم





:: برچسب‌ها: کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را فراموش کردم ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: