رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس خودگردان ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تجربی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. رشته مامایی از شاخه های علوم پزشکی و از رشته های پیراپزشکی زیرمجموعه کنکور سراسری گروه آزمایشی تجربی می‌باشد که هرسال در دوره روزانه دانشگاه های دولتی، ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان و همین طور در دانشگاه آزاد دانشجو می‌پذیرد. تمامی داوطلبان می‌توانند برای الویت بندی انتخاب هایشان از آخرین رتبه پذیرفته شدگان رشته مامایی پردیس کنکور سالهای گذشته استفاده کنند. در همین راستا در ادامه این مطلب تعدادی از آخرین رتبه قبولی مامایی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 1400 ارائه کرده ایم

رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس خودگردان ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰ به داوطلبان کمک می‌کند تا به یک موضوع پی ببرند، اینکه در فرم انتخاب رشته ای که پر کرده اند، کدام انتخاب خوش بینانه (شانس قبولی کم)، نرمال (شانس قبولی متناسب با رتبه) و بدبینانه (شانس قبولی بالا) می‌باشد تا بتوانند بهترین چیدمان را انجام دهند.

در قبولی متقاصیان رشته مامایی در دانشگاه های پردیس خودگردان، داوطلبان براساس سهمیه ای که در آن شرکت کرده اند، سنجیده می‌شوند. بنابراین برای تخمین رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس خودگردان هر داوطلب بایستی به رتبه‌ای که در سهمیه بدست آورده است توجه کند و البته رشته مامایی از رشته های مقطع کارشناسی زیرگروه یک کنکور تجربی است، بنابراین رتبه‌ی در سهمیه و زیرگروه یک در قبولی داوطلب در دانشگاه پردیس خودگردان حائز اهمیت می‌باشد.

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي تهران 3845
 دانشگاه علوم پزشکی قم 8328
دانشگاه علوم پزشکی یزد 10425
دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس 13585
دانشگاه علوم پزشکي مشهد 9926
دانشگاه علوم پزشکي بوشهر 11459
دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد 9206

 

منطقه دو

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي تهران 4125
دانشگاه علوم پزشکی یزد 7766
دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس 17354
دانشگاه علوم پزشکي بوشهر 10952
دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد 8652

 

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس کنکور 1400

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي تهران 3105
دانشگاه علوم پزشکی یزد 4564
دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس 11256
دانشگاه علوم پزشکي مشهد 7863
دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد 6582
دانشگاه علوم پزشکي قزوين 10314
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

مشاوره انتخاب رشته مامایی

همانطورکه پیش تر اشاره کردیم، رشته مامایی فقط در دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و همینطور در دانشگاه آزاد ارائه می‌گردد و در مجموع اگر بخواهیم یک نگاه کلی داشته باشیم ظرفیت رشته مامایی در مقابل با تعداد شرکت کنندگان و متقاضیان این رشته بسیار کم است.

البته نباید فراموش هم کرد که رشته مامایی فقط به صورت با آزمون دانشجو جذب می‌نماید، بنابراین تنها راه ورود به رشته مامایی اول درس خواندن برای کسب رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس خودگردان مناسب و سپس انجام یک انتخاب رشته درست است. 

بنابراین چنانچه داوطلبی مایل است کد رشته محل های رشته مامایی را در دانشگاه های پردیس خودگردان انتخاب کند، بایستی با در نطر گرفتن نکات گفته شده، بی گدار به آب نزند و الویت‌های خود را به بهترین نحو بچیند. داوطلب می‌تواند از آخرین رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس جهت تخمین شانس قبولی خود استفاده کند، اما کمک گرفتن از مشاوره انتخاب رشته می‌تواند دید داوطلب را باز تر کند و داوطلب تمامی جوانب یک کد رشته محل همچون ظرفیت، شهریه و … را نیز بسنجد.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل با چندین سال تجربه در زمینه مشاوره و انتخاب رشته آماده پاسخگویی به سوالات شما و کمک در انجام یک انتخاب رشته اصولی می‌باشند.

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. رشته مامایی در چه دوره هایی ارائه می‌گردد؟

    طبق متن مقاله رشته مامایی، در دوره روزانه، ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و همینطور در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می‌گردد.

  2. آیا داوطلبان کنکور تجربی که قصد انتخاب رشته مامایی را دارند، می‌توانند از آخرین رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس ۱۴۰۰ برای انتخاب رشته استفاده کنند؟

    بله، هر متقاضی می‌تواند برای تخمین شانس قبولی و چینش الویت ها در فرم انتخاب رشته خود از آخرین رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس استفاده کند.

  3. اگر داوطلبی در رشته مامایی دانشگاه های پردیس خودگردان، پذیرفته شود، بایستی شهریه بپردازد؟

    بله، از آنجایی که دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند، دانشجو رشته مامایی در دانشگاه های پردیس خودگردان، ملزم به پرداخت شهریه است.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس خودگردان





:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان مامایی پردیس خودگردان ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: