نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
نوشته شده توسط : دانتل

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

دانشگاه آزاد به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو پذیرش می‌کند. این دانشگاه برای ایجاد یک فرصت برای تحصیل داوطلبانی که صلاحیت و استعداد لازم را دارند و از سهمیه استعداد درخشان برخوردار هستند، به صورت بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99، اقدام به جذب دانشجو می‌کند.

در سال جاری نیز دانشگاه آزاد از میان داوطلبان با امتیاز استعداد درخشان و واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد 99، اقدام به جذب دانشجو کرده است. نتایج انتخاب رشته متقاضیان براساس امتیازات حاصل از معدل و سایر شاخص های ارزیابی و براساس ظرفیت 10 درصدی برای هر یک از رشته محل‌ها محاسبه می‌شود و در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکور آزاد 99

هر ساله نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد در اواخر شهریورماه و تا قبل از شروع نیمسال تحصیلی اول اعلام می‌شد. اما در سال جاری به دلیل شرایط کرونایی، زمان اعلام نتایج این ورودی دانشگاه آزاد به تعویق افتاده است و پیش بینی می‌شود که تا اواخر مهرماه، اعلام شود.

تا کنون لینک مربوط به اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99، در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد فعال نشده است اما مشاوران دانتل به محض دریافت اخبار جدید مبنی بر اعلام نتایج این انتخاب رشته، لینک فعال مربوط به اعلام نتایج را در این بخش از مطلب قرار می‌دهند.

نحوه دریافت نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99، به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی ” azmoon.net ” در اختیار داوطلبان قرار داده می‌شود که داوطلبان می‌توانند برای دریافت آن پس از مراجعه به پایگاه اینترنتی این مرکز با کلیک بر روی لینک فعال  ”  اعلام نتایج بدون آزمون کارشناسی ارشد  99 ” و سپس وارد کردن اطلاعات فردی شامل شماره شناسنامه، سال تولد و شماره ملی، اقدام کنند.

پس از فعال شدن لینک اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99، راهنمای تصویری دریافت نتایج نیز در این بخش قرار داده خواهد شد.

داوطلبانی که در این مرحله، موفق به کسب قبولی نشوند، می‌توانند در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، شانس خود را مجدد امتحان کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99




:: برچسب‌ها: نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: