رتبه پذیرفته شدگان حقوق ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان حقوق ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ پذیرفته شدن در این رشته ی  پر متقاضی، هدف تحصیلی بسیاری از شرکت کنندگان آزمون سراسری است. قطعا این افراد برای موفقیت خود از منابع اطلاعاتی معتبری برخورداند که از آن میان می توان به تراز و رتبه پذیرفته شدگان سال قبل اشاره کرد.تراز و پذیرفته شدگان قبولی حقوق چند است؟ این سوالی است که بیشتر داوطلبان در جستجوی پاسخ درخور برای آن هستند. ما در این مقاله در جهت کمک به داوطلبان ،پاسخ این سوال را رائه می دهیم.

رتبه پذیرفته شدگان حقوق ۱۴۰۰

به دلیل نياز به اطلاعات حقوقي در سطوح مختلف روابط بين فردي، روابط سازماني و حتي روابط بين المللي ، از رشته حقوق به عنوان يکي از محبوب ترين رشته هاي گروه آزمايشي علوم انساني نام برده می شود. رقابت برای کسب رتبه پذیرفته شدگان حقوق بسیار شدید است. لذا ضروری است داوطلبان از برنامه ریزی های هدفمند و دقیقی برای شرکت در آزمون سراسری استفاده کنند.

برای انتخاب دقیق برنامه تحصیلی و همین طور انتخاب رشته صحیح، باید از رتبه و تراز پذیرفته شدگان این رشته در سال های گذشته استفاده کرد. تاثیر انتخاب رشته در این مرحله از زندگی تاثیر وافری بر تمام جنبه های زندگی و آینده فرد دارد. به همین دلیل لازم است داوطلبان با صبر و حوصله تمام مراحل را طی نموده و از انتخاب خود مطمئن شوند.

هر چند استفاده از رتبه پذیرفته شدگان حقوق موثر است، اما نتایج حاصل از تحلیل ها نمی تواند دقیق باشد. مقایسه درصدهای اکتسابی داوطلب با درصد و تراز سال های قبلی فقط باعث ایجاد دید روشن برای داوطلب خواهد شد

رتبه پذیرفته شدگان حقوق دانشگاه های سراسری

دانشگاه چارک پایین رتبه منطقه1 چارک پایین رتبه منطقه2 چارک پایین رتبه منطقه3
دانشگاه تهران 49 177 140
دانشگاه علامه طباطبایی 148 175 23
دانشگاه شهید بهشتی 125 170 87
دانشگاه فردوسی مشهد 352 297 363
دانشگاه تبریز 843 459 400
دانشگاه اصفهان 462 326
دانشگاه شیراز 465 348 518
دانشگاه کرمانشاه 1618 775
دانشگاه امام خمینی قزوین 889 547 322
دانشگاه کردستان 1942 185 995
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

داوطلبانی که به دنبال اطلاعات دقیق تر و کامل تری از کارنامه های قبولی و رتبه پذیرفته شدگان حقوق هستند می توانند با تیم مشاوره ،برنامه ریزی و انتخاب رشته مرکز مشاوره تحصیلی دانتل از طریق شماره تلفن 02191005066 تماس حاصل نمایند.

مشاوره انتخاب رشته حقوق

شما داوطلبان گرامی کنکور علوم انسانی و علاقه مند به رشته حقوق از متن مقاله متوجه شدید که رشته حقوق دارای ظرفیت زیادی در تمامی دانشگاه های سراسری و آزاد است. اما این نباید خیال شما را راحت کند که اگر ظرفیت رشته حقوق زیاد است پس جای نگرانی نیست.

در زمان انتخاب رشته حقوق، رقابت داوطلبان در دستیابی به بهترین کد رشته محل های ارائه شده است، چراکه بدیهی است همه کد رشته محل های ارائه شده دارای کیفیت علمی یکسانی نمی‌باشند. بنابراین اگر از دسته ای از داوطلبان کنکور سراسری علوم انسانی هستید که می‌خواهید با توجه به رتبه ای که بدست آورده اید، بهترین نتیجه را کسب کنید. می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان حقوق می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

منبع: رتبه پذیرفته شدگان حقوق





:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان حقوق ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: