دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 99
نوشته شده توسط : دانتل

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 99

زمان انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مطابق با زمان ثبت نام این دانشگاه خواهد بود. داوطلبان قادر هستند تا با آغاز بازه زمانی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با مراجعه با سایت سازمان سنجش این دفترچه را دریافت کنند. برای آسایش شما متقاضیان گرامی در لینک زیر می توانید دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 99 را دانلود نمایید. این دفترچه برای دو نیمسال مهرماه و بهمن ماه به طور مجزا جمع بندی شده و منتشر می‌شود.

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول

متقاضیان نیمسال مهرماه مجاز هستند تا در صورت داشتن شرایط لازم، برای دو مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی کنند. دفترچه ثبت نام برای نیمسال اول سالانه در بازه‌های زمانی مختلفی منتشر شده است. از این رو متقاضیان جهت دسترسی به این دفترچه بهتر است هرسال از اواخر مردادماه منتظر انتشار این دفترچه باشند. برای دانلود این دفترچه روی لینک های زیرکلیک کنید.

دفترچه کاردانی علمی کاربردی

دفترچه کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای نیمسال دوم

سال گذشته دسترسی به دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای نیمسال دوم از اوایل بهمن ماه امکان پذیر بود. در سال جاری نیز داوطلبان فرصت دسترسی به این دفترچه را در طول بهمن ماه خواهند داشت. امکان ثبت نام برای دو مقطع کاردانی و کارشناسی برای نیمسال دوم نیز برای متقاضیان وجود دارد.

محتوای دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 99

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شامل جزئیاتی در رابطه با شرایط ثبت نام و ورود به دانشگاه‌های علمی کاربردی سراسر کشور است. این دفترچه شامل بخش‌های مختلفی است که هر کدام اطلاعاتی مهم و کاربردی را به داوطلب منتقل می‌دهند. به طور کلی محتوای دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شامل موارد زیر است:

  • مقدمه: بخش مقدمه اطلاعاتی کلی در مورد دانشگاه‌های علمی کاربردی ارائه می‌دهد.
  • شرایط سنجش و پذیرش دانشجو: در این بخش تمام شرایط لازم برای پذیرش دانشجو با جزئیات کامل شرح داده شده‌اند.
  • شرح روش پذیرش دانشجو: در این بخش نحوه پذیرش داوطلبان و موارد دخیل در این امر از جمله معدل داوطلب، سهمیه‌های خاص و… برای متقاضیان مشخص شده است.
  • ثبت نام: در بخش ثبت نام داوطلب با چگونگی ثبت نام اینترنتی آشنا می‌شود.
  • انتخاب رشته: در بخش انتخاب رشته راهنمایی‌های لازم جهت داشتن یک انتخاب رشته مناسب و درست برای داوطلبان آورده شده است.
  • لیست رشته‌های ارائه شده: در این قسمت رشته‌هایی که امکان ثبت نام در آن‌ها وجود دارد در قالب جدول درج شده‌اند.
  • فرم‌ها: در آخرین قسمت از دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نمونه فرم‌هایی که داوطلب در طول ثبت نام با آن‌ها مواجه می‌شود، ثبت شده‌اند.

شرایط دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

برای ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی شرایط و قوانینی تعیین شده و در دفترچه راهنما درج شده‌اند. متقاضیان قبل از ثبت نام بایستی این شرایط را مورد مطالعه قرار داده و در صورت داشتن آن‌ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند. مجموعه شرایط دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شامل شرایط عمومی و اختصاصی هستند. برخی از شرایط عمومی که برای تمام متقاضیان ورود به دانشگاه علمی کاربردی مشترک است عبارتند از:

  • اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از دین‌های مورد تائید جمهوری اسلامی
  • عدم عداوت با حکومت جمهوری اسلامی
  • عدم سوءسابقه غیر اخلاقی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • دارا بودن وضعیت جسمانی مناسب با توجه به رشته انتخابی
  • عدم عضویت در گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی

شرایط اختصاصی دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شامل شرایط اختصاصی برای مقطع کاردانی و شرایط اختصاصی برای مقطع کارشناسی است.

رشته‌های ارائه شده در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

هر داوطلبی مجاز است تا تنها در رشته‌ای ثبت نام کند که نام و کد آن در لیست رشته‌های ارائه شده در دفترچه راهنما وجود داشته باشد. لازم به توضیح است که دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای دو مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت مجزا منتشر می‌شود. از همین رو هر یک از این مقاطع تحصیلی دارای رشته‌های مختلف خواهند بود.

با توجه به تغییراتی که ممکن است هر ساله در لیست رشته‌های ارائه شده دانشگاه علمی کاربردی ایجاد شود، بهتر است قبل از ثبت نام به بررسی این لیست پرداخت. داوطلبان پس از دسترسی به لیست رشته‌های ارائه شده در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می‌بایست رشته‌های مورد علاقه خود را اولویت بندی کرده و شانس پذیرش خود را در این رشته‌ها بیازمایند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 99




:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: