هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.org و توسط دا‌نشگاه آ‌زاد تعیین می شود. بسیاری از داوطلبان مایلند که به صورت بدون کنکور به تحصیل در دانشگاه آزاد بپردازند. داوطلبان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت هزینه می‌باشد و بایستی پیش از انتخاب رشتهُ هزینه آن را در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه‌آزاد پرداخت کنید. در ادامه این مطلب به توضیح نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402 می‌پردازیم.

 منبع: هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دانشگاه آزاد دوبار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن، به صورت بدون کنکور در اکثر رشته ها، اقدام به جذب دانشجو می‌نماید. هر داوطلب برای ثبت‌نام نیاز به شناسه و رمز عبور دارد که در کارت اعتباری هر مقطع درج شده است. مبلغ خرید کارت اعتباری و هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را در ادامه قرار داده ایم.

مقطع تحصیلی هزینه ثبت نام 
سال ۱۴۰۱ سال ۱۴۰۲
کاردانی 97 هزار تومان اعلام نشده است
کارشناسی 100هزار تومان اعلام نشده است
 

 

 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانید پذیرش دانشجو در دو نوبت تیر و بهمن برگزار می‌شود. در هر یک از این دو دوره داوطلبان باید هزینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور را پرداخت کنند. تا کنون زمان دقیق انتخاب رشته و پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مشخص نشده است.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ همزمان با آغاز فرآیند نام نویسی در مرداد ماه می باشد.

اما با توجه به روند سال‌های گذشته انتظار می‌رود که زمان پرداخت هزینه ثبت نام مهرماه در اواخر تیر و زمان پرداخت هزینه ثبت نام بهمن ماه در آذر باشد. زمان ثبت نام و پرداخت هزینه معمولا تمدید می‌شود. در صورت اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

 

نحوه پرداخت هزینه بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

داوطلبانی که قصد خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند، می‌توانند طبق مراحل زیر پیش بروند و شناسه و رمز عبور مندرج در کارت اعتباری خود را دریافت کنن

1️⃣ در وهله اول باید وارد سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ”  شوید.

2️⃣ بر روی گزینه ” ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول سال 1402 ” کلیک کنید.

خرید کارت اعتباری

3️⃣ در صفحه ایجاد شده بر روی گزینه ” خرید کارت ” کلیک کنید تا وارد مراحل پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور آزاد ۱۴۰۲ شوید.

4️⃣ در صفحه پیش رو تمامی نکات را به دقت مطالعه کرده و بر روی گزینه ” ادامه ” کلیک کنید.

5️⃣ پس از کلیک بر روی گزینه ادامه، صفحه ای برایتان ایجاد می شود که باید از بین گزینه های ” کارشناسی پیوسته” ، “ کارشناسی ناپیوسته ” ، ” کاردانی پیوسته “ و ” کاردانی ناپیوسته ” مقطع مود نظر خود را انتخاب کنید.

هنگام خرید کارت اعتباری به گروه آزمایشی و نوع نظام آموزشی دقت کنند چرا که در صورت خرید کارت اعتباری اشتباه، امکان ویرایش وجود نخواهد داشت و باید مجدد کارت دیگری تهیه کنند.

6️⃣ پس از انتخاب مقطع مورد نظرتان، یک فرم برایتان نمایش داده می‌شود که باید نسبت به تکمیل آن اقدام کنید و در نهایت بر روی گزینه “ ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید ” کلیک کنید.

7️⃣در نهایت پس از اینکه داوطلبان مشخصات خود را بطور کامل و صحیح وارد کردند، در مرحله بعد درگاه پرداخت الکترونیکی انتقال داده می شوند که باید نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ اقدام کنند.

8️⃣ در نهایت پس از پرداخت یک شماره سریال 12 رقمی در اختیار شما قرار داده می شود و با استفاده از آن می توانید نام نویسی خود را انجام دهید.

❌❌ در مطلب بالا نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را به صورت تصویری شرح دادیم. برای مطالعه راهنما تصویری دیگر مراحل ثبت‌نام و انتخاب رشته می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

فرآیند ثبت‌نام دانشگاه آزاد بصورت اینترنتی بوده و داوطلبان کافی است برای انجام مراحل ثبت نام به سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org مراجعه کنند. داوطلبان در وهله اول بایستی دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دانلود کرده و به دقت مطالعه کنند. بر اساس این دفترچه، برای هر مقطع هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مجزا در نظر گرفته شده است.

داوطلبانی که پس از دریافت دفترچه، قصد تکمیل فرم ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را دارند باید برای تکمیل فرم ثبت نام خود، در بازه زمانی اعلام شده، نسبت به خرید کارت اعتباری مقطع مورد نظر خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است تهیه کارت اعتباری در صورتی ممکن خواهد بود که داوطلب نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد خود اقدام کند و همینطور داوطلبان با داشتن کارت اعتباری مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته هستند.

مشاوره هزینه بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن انجام می‌شود. متقاضیان می‌تواند در تاریخ مشخص شده نسبت به ثبت نام در هر یک از این دو نیمسال اقدام کنند. برای ثبت‌نام در هر یک از دو نیمسال تحصیلی باید هزینه بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 پرداخت شود.

در مطلب بالا سعی ما در جهت ارائه مطالبی پیرامون هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 بوده است. داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال و برای دریافت اطلاعات در مورد موضوع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می توانند با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایند.

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. چه زمانی باید هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را پرداخت کرد؟

    پرداخت هزینه هم زمان با زمان شروع ثبت نام می‌باشد. تاریخ دقیق ثبت نام هنوز مشخص نشده است. به محض انتشار این مطلب بروزرسانی می‌شود.

  2. هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چه مبلغی می باشد؟

    در زمان آغاز نام نویسی بدون آزمون دانشگاه آزاد این مبلغ تعیین می‌شود.

  3. چگونه می توان هزینه نام نویسی را پرداخت کرد؟

    پرداخت هزینه به صورت اینترنتی از طریق کارت بانکی در سایت دانشگاه آزاد azmoon.org انجام می‌گیرد.

    منبع: هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: