اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 99
نوشته شده توسط : دانتل

آزمون مدارس نمونه دولتی 

آزمون مدارس نمونه دولتی، آزمونی است که برای ورود به مدارس نمونه دولتی در دو دوره ششم به هفتم و نهم به دهم در سراسر کشور برگزار می‌شود. دانش‌آموزان ششم برای اینکه شرایط حضور در آزمون نمونه دولتی را داشته باشند بایستی در همه دروس نمره «خیلی خوب» و یا فقط در یک درس نمره «خوب» بگیرند. البته امسال آزمون نمونه دولتی برای ششم به هفتم برگزار نمی شود. دانش‌آموزان مقطع نهم برای شرکت در آزمون باید حداقل معدل 17 را کسب کرده باشند. این آزمون بصورت سراسری 20 تیرماه انجام خواهد شد.

 

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

نتایج آزمون نمونه دولتی از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان که از طریق لینک azmoon.medu.ir قابل دسترسی است به داوطلبان اعلام می‌شود. تجربه سال‌های گذشته نشان داده است که نتایج آزمون نمونه دولتی حدود دو هفته تا یک ماه بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی یعنی اواخر مردادماه یا اوایل شهریورماه از طریق به اطلاع داوطلبان رسانده می‌شود.

 

نحوه دریافت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی

داوطلبان برای دریافت نتایج آزمون خود به کد رهگیری نیاز دارند. پس دانش‌آموزان باید اطلاعاتی که بر روی کارت ورود به جلسه آزمون‌شان درج شده است را تا زمان دریافت نتایج نزد خود نگه دارند. دانش‌آموزانی که پذیرفته شده‌اند لازم است به صورت حضوری برای ثبت نام به مدرسه‌ای که در آن پذیرفته شده‌اند، مراجعه کنند. برای همه داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده‌اند، کارنامه‌ای شامل؛ تعداد پاسخ‌های صحیح و غلط، نمره‌ای که در هر درس کسب کرده است، نمره تراز شده آن داوطلب و نمره تراز شده آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضای اول، صادر می‌شود و در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد.

 

اعتراض به اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه 

بعد از اعلام نتایج داوطلبانی که به نتیجه آزمون نمونه دولتی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی به آدرس azmoon.medu.ir اعتراض خود را ثبت کنند. برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نیز کد رهگیری و کد ملی داوطلب لازم است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 99




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: