رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تجربی را انتخاب کرده اند، می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. پس از برگزاری کنکور سراسری در زیرگروه آزمایشی تجربی، دفترچه ای با عنوان دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی از سوی سازمان سنجش منتشر می‌گردد. داوطلبان علاقه مند بایستی با توجه به دانشگاه های مدنظرشان، کدرشته محل های مربوطه را استخراج کنند. متقاضیان می‌توانند به کمک آخرین رتبه های قبولی الویت بندی کنند. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس کنکور 1401 پرداخته ایم.

 منبع: رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان

رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۰

همانطور که اشاره کردیم داوطلبان می‌توانند به کمک آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ انتخاب های خود را الویت بندی کنند. بدین معنا که برای اینکه بدانند در یک انتخاب چه میزان شانس قبولی دارند، می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی این رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 1401 استفاده کنند و با مقایسه رتبه ها، شانس قبولی خود را تخمین بزنند. 

متقاضیان تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان باید توجه کنند که معیار قبولی رشته داروسازی رتبه ای است که داوطلب در سهمیه بدست آورده است، بنابراین متقاضیان بایستی برای تخمین شانس قبولی خود از آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی در سهمیه استفاده کنند.

 

منطقه یک | رتبه قبولی داروسازی پردیس 1401

آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 1948
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2198
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2256
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 2389

 

 

 

منطقه دو

آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 1927
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 2789
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 1956
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 3471

منطقه سه | رتبه قبولی داروسازی پردیس ۱۴۰۱

آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 883
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2372
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 3082
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور

پس از برگزاری کنکور سراسری تجربی، سازمان سنجش پس از یک بازه زمانی کوتاه، برای تمامی شرکت کنندگان کارنامه اولیه صادر می‌کند. کارنامه اولیه داوطلبان شامل اطلاعات مهمی همچون رتبه و تراز کسب شده داوطلب می باشد.

داوطلبانی که پس از رویت رتبه اکتسابی خود، قصد انتخاب رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان را دارند، می‌توانند به کمک آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ و ارزیابی کارنامه ای که شامل عملکردشان است، فرم انتخاب رشته خود را در سایت سازمان سنجش تکمیل کنند.

داوطلبان بهتر است در این مسیر با توجه به حساسیت مرحله انتخاب رشته و کاهش درصد خطا از مشاوره تحصیلی تلفنی کمک بگیرند. مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو آماده یاری رساندن به شما داوطلبان عزیز برای انجام یک انتخاب رشته بی نقص می‌باشند.

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. آیا رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان دارای شهریه هستند؟

    بله، داوطلبانی که قصد انتخاب رشته داروسازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، بایستی به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند.

  2. آیا متقاضیان رشته داروسازی می‌توانند از آخرین رتبه‌ قبولی داروسازی پردیس ‌خودگردان ۱۴۰۱ جهت تخمین شانس قبولی‌شان استفاده کنند؟

    بله، تمامی متقاضیان رشته داروسازی می‌توانند جهت تخمین شانس قبولی‌شان از آخرین رتبه های قبولی استفاده کنند.

  3. آخرین رتبه‌ قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ به چه صورت است؟

    آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان تحت تاثیر عوامل متعددی همچون منطقه و دانشگاه ها متفاوت می‌باشد که در متن مقاله به آن ها اشاره کردیم.

    منبع: رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی داروسازی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: