رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ چند است؟ داوطلبان می‌توانند برای تخمین شانس قبولی‌شان در رشته دندانپزشکی دانشگاه های پردیس، از آخرین رتبه های قبولی رشته دندانپزشکی در سال های گذشته استفاده کنند. قبولی سال های گدشته تا حدودی می‌تواند به داوطلبان در انتخاب الویت هایشان کمک کند. در ادامه تعدادی از آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ را ارائه کرده ایم. 

منبع: رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس 

 

رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰

دانشگاه های پردیس خودگردان شعبه هایی از دانشگاه های سراسری هستند، که به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دندانپزشکی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، در وهله اول بایستی شهریه های دانشگاه های مختلف را بررسی کنند و سپس نسبت به انتخاب کد رشته محل ها اقدام کنند.

داوطلبان برای قبولی در رشته دندانپزشکی دانشگاه های پردیس خودگردان، بر اساس رتبه اکتسابی در سهمیه سنجیده خواهند شد، بنابراین در ادامه این مطلب آخرین رتبه‌های قبولی رشته دندانپزشکی پردیس 99 را به تفکیک سهمیه های موثر ارائه کرده ایم.

 

 

منطقه یک

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 1615
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 1838
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 2133
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 2257
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 2010
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 2167
 

 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2300
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 2550
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2612
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 2785
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 3029
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 2983
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 2992

 

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 1337
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 1448
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 1622
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 1919
دانشگاه علوم پزشکی یزد 2358
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 2457
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور

داوطلبانی که پس از شرکت در کنکور سراسری و زیرگروه آزمایشی تجربی، نتایج اولیه خود را در قالب کارنامه حاوی درصد دروس، رتبه و تراز علمی دریافت می‌کنند بایستی در فرصت محدودی که سازمان سنجش آموزش کشور تعیین می‌کند، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند. 

پیش از تکمیل فرم انتخاب رشته داوطلبان بایستی اقداماتی را انجام دهند که از مهم ترین آن ها می‌توان به آنالیز کارنامه دریافتی اشاره کرد. پس از آن اگر داوطلبی قصد دارد بخشی از انتخاب های فرم انتخاب رشته خود را به رشته دندانپزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان اختصاص دهد، بایستی بداند با توجه به رتبه ای که بدست آورده، کد رشته محل های رشته دندانپزشکی جزو کدام یک از الویت های فرم انتخاب رشته او شامل الویت های خوش بینانه، نرمال و یا بدبینانه است.

فرآیند انتخاب رشته، مهم ترین و حساس ترین مرحله کنکور سراسری می‌باشد و تنها آگاهی از رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس 1400 به قبولی فرد کمک نمی کند.  تمامی داوطلبان خصوصا کسانی که قصد انتخاب رشته دندانپزشکی دارند، حتما باید از یک مشاور و فردی آگاه برای یک انتخاب رشته اصولی و اگاهانه کمک بگیرند تا تمامی جوانب یک انتخاب را برای متقاضی رشته دندانپزشکی شرح دهد و در نهایت موفق به کسب قبولی شوند.

یک دانش آموز کنکوری شاید آن طور که باید از پس انتخاب رشته برنیاد چراکه این مرحله بسیار حساس و مهم می باشد و اکثر دانش آموزان اطلاعات کافی برای انتخاب رشته صحیح را ندارند. بهتر است داوطلبان برای انجام آن از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرند. شما می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا رشته دندانپزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

    بله، رشته دندانپزشکی در اکثر دانشگاه های پردیس خودگردان دارای ظرفیت می‌باشد.

  2. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته ‌دندانپزشکی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، بایستی برای این انتخاب چه اقداماتی انجام دهند؟

    فرآیند انتخاب رشته از حساس ترین مراحل کنکور سراسری است که داوطلبان می توانند به عنوان یک قدم برای انتخاب رشته دندانپزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان، از آخرین رتبه های قبولی استفاده کنند.

  3. آخرین رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰، به چه صورت است؟

    آخرین رتبه قبولی رشته دندانپزشکی پردیس کنکور 1400 با توجه به کیفیت دانشگاه های مختلف و همینطور سهمیه های موثر در قبولی این رشته، متفاوت می‌باشد.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس





:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان دندانپزشکی پردیس ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: