رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. اگر قصد انتخاب رشته مهندسی هوافضا را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارید بایستی به این نکته توجه داشته باشید که می‌توانید با اطلاع از آخرین رتبه‌های قبولی رشته مهندسی هوافضا ۱۴۰۱ در دانشگاه های پردیس خودگردان، میزان شانس قبولی خود را تخمین بزنید. به همین منظور در ادامه این مطلب آخرین رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان ۱۴۰۱ را ارائه کرده ایم.

منبع: رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان 

رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان ۱۴۰۱

دانشگاه های پردیس خودگردان دارای مدرکی مشابه مدرک روزانه دانشگاه های سراسری می‌باشند چراکه در واقع شعبه هایی از دانشگاه های سراسری هستند. به همین دلیل این دانشگاه ها بسیار مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است. دانشگاه های پردیس خودگردان در مقابل دارای شهریه های نسبتا بالایی هستند که بسیاری را از انتخاب کد رشته محل های مربوط به این دانشگاه ها منصرف می‌کند.

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان را دارند، بایستی با در نظر گرفتن تمامی شرایط از رتبه های قبولی مهندسی هوافضا پردیس در سال‌های گذشته مطلع شوند.

نکته قابل ذکر این است که ملاک پذیرش در دانشگاه های سراسری رتبه در سهمیه داوطلب می‌باشد. در واقع داوطلبان می‌توانند در ابتدا نتایج اولیه خود را دریافت کنند و سپس از آخرین ررتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان ۱۴۰۱ مطلع شوند و با رتبه خود مقایسه کنند. بدین صورت می‌توانند متوجه شوند که با توجه به نتیجه ای که دریافت کرده اند، چه کدرشته محل‌هایی را می توانند انتخاب کنند.

 

منطقه یک 

آخرین رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان 1401 در این سهمیه به شرح زیر می‌باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر | تهران 3045
 

 

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس 1401

آخرین رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان ۱۴۰۱  در این سهمیه به شرح زیر می‌باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر | تهران 3521

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس ۱۴۰۰

آخرین رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان ۱۴۰۱  در این سهمیه به شرح زیر می‌باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر | تهران 4278
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱ 

انتخاب رشته ریاضی در دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت جداگانه انجام می‌گیرد. داوطلبان باید براساس رتبه و ترازی که در کارنامه کنکور برای آن ها درج شده است، نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام کنند.

توصیه ما به شما این است که هرگز با اطلاعات ناقص دست به انتخاب رشته نزنید. اگر شما رتبه بسیار خوب یا در حد متوسطی را به دست آورده باشید با انتخاب رشته غلط که نشات گرفته از ناقص بودن اطلاعات است، زحمات چندساله خود را به هدر خواهید داد.

اگر هم که رتبه نه چندان مناسبی را به دست آورده باشید، موقعیت حساس تر است چرا که شانس قبولی شما در بسیاری از دانشگاه ها و رشته ها وجود دارد که از آن ها غافل هستید و با ندانستن این اطلاعات، انتخاب رشته را غلط انجام می‌دهید.

تنها اطلاع از رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان 1401  کافی نیست بنابراین حتما از کمک مشاوری مجرب در این امر بهره ببرید و اگر دسترسی به مشاور حضوری ندارید یا مشاوران حضوری در اطراف شما وجود دارند ولی به اندازه کافی تبحر ندارند، می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید.

مزیتی که مشاوره تلفنی دارد دسترسی آسان آن است و همچنین هزینه مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری است. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل و بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته و رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس 1401 همین حالا با شماره موجود در صفحه تماس بگیرید.

برای اطلاع از رتبه قبولی در سال های دیگر و پردیس خودگردان مقالات زیر را مطالعه کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز 91005066-021 دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا داوطلبان هر رتبه‌ای که بدست آورند، می‌توانند وارد دانشگاه های پردیس خودگردان شوند و در رشته مهندسی هوافضا ادامه تحصیل دهند؟

    دانشگاه های پردیس خودگردان به دلیل اینکه شعبه هایی از دانشگاه های دولتی هستند، در رشته هایی که به صورت با آزمون ارائه می‌شود، داوطلبان با رتبه های بالاتر را می‌پذیرند. بنابراین داوطلبان بایستی رتبه خوبی برای ورود به رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه های پردیس خودگردان کسب کنند.

  2. متقاضیان رشته مهندسی هوافضا از چه طریقی می‌توانند رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان 1401 را بیابند؟

    داوطلبان می‌توانند از طریق این مقاله از سایت دانتل کو، از آخرین رتبه قبولی هوافضا پردیس خودگردان ۱۴۰۱ مطلع شوند.

  3. رشته مهندسی هوافصا در کدام یک از دانشگاه های سراسر ایران در ظرفیت پردیس خودگردان، دانشجو می‌پذیرد؟

    دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف از جمله دانشگاه هایی هستند که در رشته مهندسی هوافضا دانشجو می‌پذیرند.

    منبع: رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: