رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور سراسری گروه ریاضی را انتخاب کرده اند، می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. دانشگاه پردیس شعبه شهریه پرداز دانشگاه روزانه می باشد و داوطلبان در هنگام انتخاب رشته باید این مورد را مد نظر قرار دهند. با اطلاع از آخرین رتبه های قبولی سال های گذشته می توانید یک دید کلی از شانس قبولی تان در دانشگاه پردیس به دست آورید. در ادامه این مقاله به بررسی آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس ۱۴۰۰ می پردازیم.

منبع: رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس 

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس ۱۴۰۰

رتبه در سهمیه ملاک اصلی پذیرش در دانشگاه پردیس می‌باشد. برخی داوطلبان واجد الشرایط دارای سهمیه های ایثارگران شامل سهمیه های ایثارگری 25 درصد ظرفیت و ایثارگران 5 درصد ظرفیت هستند. این داوطلبان بایستی برای تخمین شانس قبولی‌شان، رتبه‌شان در سهمیه و زیرگروه دو را با آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس 1400 در سهمیه های مشابه مقایسه کنند.

به جز این دو دسته، دیگر داوطلبان با توجه به محل دریافت آخرین مدرک تحصیلی‌شان در یکی از سهمیه های مناطق شامل سهمیه منطقه یک، سهمیه منطقه دو و سهمیه منطقه سه قرار می‌گیرند.

سهمیه ایثارگران 25 درصد

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس 1400 در این سهمیه به شرح زیر می‌باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران 1492
 

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می‌باشد.

دانشگاه  رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران  3952

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می‌باشد.

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس 1400 در این سهمیه به شرح زیر می‌باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران 9350

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس ۱۴۰۰ 

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می‌باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران 2417
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی

همانطورکه در جداول آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان در مقاله فوق مشخص است، این رشته دارای ظرفیتی محدود است که تنها داوطلبانی موفق به قبول شدن در آن خواهند شد که علاوه بر کسب رتبه‌ی مناسب یک انتخاب رشته دقیق نیز انجام داده باشند.

استفاده از رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس ۱۴۰۰ خوب است اما کافی نیست. چرا که آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی پلیمر پردیس خودگردان می‌تواند با تغییر عوامل مختلفی همچون تغییر تعداد شرکت کنندگان و… دستخوش تغییر شود و بایستی حتما تمامی فاکتورهای یک کد رشته محل به دقت بررسی گردد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

بنابراین حتما از کمک مشاوری مجرب در این امر بهره ببرید و اگر دسترسی به مشاور حضوری ندارید یا مشاوران حضوری در اطراف شما وجود دارند ولی به اندازه کافی تبحر ندارند، می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید.

مزیت مشاوره تلفنی دسترسی آسان آن است و همچنین هزینه مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری می‌باشد. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو و بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور همین حالا با شماره های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

برای اطلاع از رتبه قبولی در سال های دیگر و پردیس خودگردان مقالات زیر را مطالعه کنید.

 برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. در قبولی داوطلبان در دانشگاه های پردیس خودگردان، چه سهمیه هایی موثر هستند؟

    در قبولی داوطلبان در دانشگاه های پردیس خودگردان سهمیه های ایثارگران 25 درصد، ایثارگران 5 درصد، سهمیه منطقه یک، سهمیه منطقه دو و  سهمیه منطقه سه موثر می‌باشد.

  2. آیا داوطلبان کنکور سراسری ریاضی برای انجام انتخاب رشته، نیاز است از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرند؟

    بله، بهتر است متقاضیان رشته مهندسی پلیمر برای انجام انتخاب رشته و نحوه تکمیل فرم مربوطه با یک مشاوره تحصیلی در ارتباط باشند و از او در این جهت کمک بگیرند.

  3. متقاضیان دانشگاه های پردس خودگردان از چه طریقی می‌توانند به آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس ۱۴۰۰ دسترسی داشته باشند؟

    متقاضیان می‌توانند از طریق این مقاله از سایت دانتل کو به آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان در دانشگاه های پردیس خودگردان دسترسی داشته باشند.
    منبع: رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس





:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان مهندسی پلیمر پردیس ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: