سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir
نوشته شده توسط : دانتل

سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir سامانه یکپارچه ای است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده تا دانشجویان بتوانند خدمات مورد نظر خود را به راحتی از طریق آن دریافت نمایند. این سایت تنها اختصاص به دانشجویان ندارد و اساتید و کارمندان نیز برای انجام کارهای خود باید به آن مراجعه نمایند. با توجه به گستردگی امکانات این سامانه در ادامه به معرفی کامل سایت آموزشیار دانشگاه آزاد می‌پردازیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

 

سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده تا تمامی امکانات لازم در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار گیرد. این سامانه امکانات متعددی دارد که دانشجویان می‌توانند از آن استفاده کرده و خدمات مورد نظر خود را بدون مراجعه به دانشگاه دریافت نمایند. این سامانه بخش‌های مختلفی دارد که به شرح زیر می‌باشند.

 

بخش اول آموزشیار

بخش اول سایت آموزشیار دانشگاه آزاد، بخشی است که در تصویر زیاد مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید بر اساس توضیحات زیر از امکانات بخش اول سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir استفاده نمایید.

نوار ابزار (1): از این قسمت می‌توانید به امکاناتی همچون ورود به سیستم پشتیبانی، سایت آموزش، دریافت اطلاعیه ها و آرشیو اخبار، سامانه آموزش مجازی و تماس با مسئولین دسترسی داشته باشید.

ورود به سامانه (2): بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کرده و از این طریق می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. تمامی افراد یعنی دانشجویان، اساتید، کارمندان و سایر پرسنل باید از این بخش وارد حساب کاربری شان شوند.

پشتیبانی (3): در این بخش می‌توانید بر روی گزینه های پشتیبانی آموزشیار و آدرس اینستاگرام کلیک کرده و از خدمات پشتیبانی سایت آموزشیار دانشگاه آزاد استفاده نمایید.

 

بخش دوم سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

در این بخش از سامانه آموزشیار گزینه های زیادی قرار دارد که بسیار مهم هستند و و می‌توانید از طریق آن ها از خدمات متعددی استفاده نمایید.

برنامه ها (1): کاربران برای سهولت بیشتر می‌توانند برنامه های آموزشیار پلاس و یا آیگپ را نصب نمایند و خدمات بیشتری از سایت آموزشیار دانشگاه آزاد دریافت کنند.

راهنمای ورود (2): در این قسمت راهنمای ورود به سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir برای دانشجویان، اساتید، کارمندان و دیگر پرسنل قرار گرفته است. شما می‌‌توانید از این قسمت به کد و نام واحدها، کد و نام استان ها، کد و نام گروه های آموزشی و همچنین تغییر رمز دسترسی داشته باشید.

ورود به سایت (3): در این قسمت می‌توانید نقش خود را انتخاب کرده و وارد صفحه شخصی خود شوید.

ورود دانشجویان جدیدالورود (4): دانشجویانی که در سال جدید در دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند، باید از طریق این قسمت وارد سایت شده و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

بخش سوم آموزشیار

این قسمت از سامانه آموزشیار نیز شامل بخش های مختلفی است که توضیحات آن به شرح زیر می‌باشد.

راهنمای ثبت نام (1): پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد باید با انتخاب این گزینه، راهنمای ثبت نام را مطالعه کرده و با کسب اطلاع از مدارک ثبت نام، اقدام به نام نویسی غیرحضوری در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد نمایند. (این قسمت در هنگام ثبت نام فعال خواهد شد)

جدول زمانبندی (2): در این قسمت جدول زمانبندی انتخاب واحد و حذف و اضافه قرار می‌گیرد. دانشجویان باید بر این اساس به سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir مراجعه کرده و انتخاب واحد خود را انجام دهند.

پشتیبانی (3): دانشجویان می‌توانند این گزینه را انتخاب کرده و مستقیما با پشتیبانی سایت آموزشیار دانشگاه آزاد ارتباط برقرار کنند.

 

اهداف سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

همانطور که گفته شد دانشگاه آزاد سامانه آموزشیار راه اندازی کرده است تا از طریق آن دانشجویان بتوانند با صرف کمترین زمان به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. برخی از مهم ترین اهداف سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir به شرح زیر می‌باشد.

✅با وجود بخش های مختلف این سامانه، می‌توان با سهولت بیشتری برای بهبود قسمت های مختلف تصمیم گیری کرد و آن را مدیریت نمود.

✅کاربران می‌توانند به راحتی بخش های مختلف را در سایت جستجو کرده و با قسمت های مختلف ارتباط برقرار کنند.

✅دانشجویان برای ورود به صفحه شخصی خود می‌توانند با وارد کردن کمترین اطلاعات وارد صفحه شخصی شان شوند.

 

امکانات سایت آموزشیار

سامانه آموزشیار به منظور ارائه خدمات مختلف به دانشجویان و سایر کاربران دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. این سامانه امکانات بسیاری متعددی دارد که دانشجویان، اساتید، کارمندان و سایر پرشنل می‌توانند از آن استفاده نمایند. امکانات سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir به شرح زیر می‌باشد.

✅انتخاب واحد

✅حذف و اضافه

✅حذف اضطراری

✅پرداخت شهریه

✅مشاهده لیست دروس

✅ثبت نام دانشجویان جدیدالورد

✅مشاهده نمرات

✅اعتراض به نمرات

✅ارزشیابی اساتید

✅دریافت کارت ورود به جلسه امتحان

✅دریافت تسهیلات

✅‌دریافت مجوز

✅امور مربوط به فارغ التحصیلان

✅مشاهده زمان برگزاری کلاس ها و امتحانات

 

ورود به سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir 

در هنگام شروع سال تحصیلی جدید تمامی دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد باید وارد سیستم شده و برای شروع فعالیت خود اقدامات لازم را به صورت اینترنتی انجام دهند. تمامی کاربران برای ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد باید مراحلی را طی کنند. در ادامه توضیح نحوه ورود کاربران به سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir می‌پردازیم.

 

نحوه ورود دانشجویان به سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir 

دانشجویان برای ورود به صفحه شخصی خود در سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir باید اطلاعاتی را در مرحله اول وارد کنند که نام کاربری و رمز عبور می‌باشد. نام کاربری ترکیبی از کد واحد دانشگاهی و شماره دانشجویی هر فرد می‌باشد. البته که این رمز به صورت پیشفرض تنظیم می‌شود و دانشجویان همواره می‌توانند نسبت به تغییر آن در سایت آموزش یار اقدام نمایند.

دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت آموزشیار و دانلود برنامه آموزشیار یا آیگپ از این سامانه (بخش برنامه در بالا توضیح داده شده است.) با سرعت و سهولت بیشتری خدمات دانشجویی مورد نظر خود را دریافت نمایند. نحوه ورود دانشجویان به سایت آموزش یار برای دانشجویان به صورت زیر می‌باشد.

1️⃣با جستجو آدرس edu.iau.ac.ir در مرورگر خود وارد سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir شده و بر روی گزینه دانشجو کلیک نمایید

2️⃣یکی از گزینه ها را با توجه به خدمات مورد نظر خود انتخاب نمایید.

 

3️⃣در پنجره باز شده گزینه “موارد فوق را مطالعه کردم و پذیرفتم” را انتخاب کرده و متن را مطالعه نمایید. سپس تیک گزینه “تایید مطلب و ورود به سیستم” فعال نمایید

 

4️⃣در نهایت مجددا بر روی گزینه “ تایید مطالب و ورود به سیستم” کلیک کرده و وارد صفحه بعدی شوید.

 

5️⃣اطلاعات مورد نیاز را در کادر درج کرده و گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید. (برای نام کاربری باید کد دانشگاه و سپس شماره دانشجویی را وارد کنید)

 

 

6️⃣حال باید رمز ارسال شده در آیگپ را در کادر مربوطه وارد کرده و گزینه تایید را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که بدون نصب برنامه نیز می‌توانید از طریق لینک تحت وب ارائه شده در پایین صفحه به راحتی کد را دریافت نمایید.

7️⃣حال می‌توانید در صفحه شخصی سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir خود هر فرایندی که مد نظرتان است را انجام دهید.

 

نحوه ورود اساتید به سایت آموزشیار

اساتیدی که قصد ورود به سامانه آموزشیار را دارند، می‌توانند طبق مراحل زیر عمل کنند.

1️⃣با جستجو آدرس edu.iau.ac.ir در مرورگر خود وارد سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir شده و بر روی گزینه اساتید کلیک نمایید.

2️⃣اطلاعات مورد نیاز را در کادر درج کرده و گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

3️⃣در صفحه شخصی خود می‌توانید تمامی خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایید.

 

نحوه ورود پرسنل به سایت آموزشیار

کارمندان و پرسنل دانشگاه آزاد نیز برای انجام خدمات مورد نظر خود می‌توانند وارد سایت شده و به صورت غیرحضوری کارهایشان را انجام دهند. نحوه ورود پرسنل به سایت آموزشیار به صورت زیر می‌باشد.

1️⃣با جستجو آدرس edu.iau.ac.ir در مرورگر خود وارد سایت آموزشیار دانشگاه آزاد شده و بر روی گزینه پرسنل کلیک نمایید.

2️⃣اطلاعات مورد نیاز را در کادر درج کرده و گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

3️⃣در صفحه شخصی خود می‌توانید تمامی خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایید.

 

انتخاب واحد سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

یکی از مهم ترین و متداول ترین فعالیت هایی که در سامانه آموزشیار انجام می‌شود، انتخاب واحد دانشگاه آزاد است. در ابتدای شروع هر ترم دانشجویان بایستی واحدهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و در فرایند انتخاب واحد آن ها را اخذ نمایند. برای انجام انتخاب واحد در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir بایستی طبق مراحل زیر پیش بروید.

1️⃣آدرس edu.iau.ac.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و پس از ورود به سامانه و بر روی گزینه دانشجو کلیک نمایید.

2️⃣گزینه انتخاب واحد را انتخاب نمایید.

3️⃣قوانین را مطالعه و تایید کرده و سپس بر روی گزینه “تایید مطلب و ورود به سیستم” کلیک کنید.

4️⃣اطلاعات مورد نیاز را در کادر درج کرده و گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

5️⃣شهریه را پرداخت کرده و سپس از منوی سمت راست بر روی گزینه درخواست مجوز کلیک نمایید.

6️⃣در سمت راست صفحه با توجه به فرایند مورد نظر خود روی گزینه انتخاب واحد و یا حذف و اضافه کلیک کنید.

7️⃣در پایین صفحه گزینه ارسال درخواست جدید را انتخاب نمایید.

8️⃣بعد از ثبت مجوز باید از منوی سمت راست گزینه دروس دانشجو را انتخاب کرده و سپس انتخاب واحد یا حذف و اضافه را انجام دهید.

9️⃣در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا تغییرات انجام شود.

 

نحوه ثبت نام دانشجویان جدید الورود در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

پس از راه‌اندازی سایت آموزشیار این امکان مهیا تا دانشجویان جدید الورود بتوانند به صورت اینترنتی مراحل ثبت‌نام خود در واحد دانشگاهی مورد نظرشان را انجام دهند. دانشجویان باید مدارک مورد نیاز خود را آماده کرده و با مراجعه به آدرس edu.iau.ac.ir، در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir ثبت‌نام نمایند. نحوه ثبت‌نام در سایت آموزشیار به شرح زیر می‌باشد.

1️⃣آدرس edu.iau.ac.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و گزینه پذیرش غیرحضوری پذیرفته‌شدگان را انتخاب نمایید.

 

2️⃣کد ملی خود و کد امنیتی را در کادر درج کرده و سپس بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

 

3️⃣در صفحه باز شده نام دانشگاه، رشته، مقطع و شماره دانشجویی موقت برای‌تان به نمایش در می‌آید و باید با انتخاب گزینه ورود به آموزشیار وارد سامانه شوید.

4️⃣قوانین را مطالعه کرده و پس از فعال کردن تیک گزینه  “موارد فوق را مطالعه کرده‌ام و پذیرفتم” بر روی گزینه تایید مطلب و ورود به سایت آموزشیار کلیک نمایید.

5️⃣شماره دانشجویی موقت را در کادر وارد کرده و گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

6️⃣از منوی سمت راست سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir بر روی گزینه پذیرش بر خط توسط داوطلب کلیک نمایید.

7️⃣اطلاعات نمایش داده شده را بررسی کرده و درصورت اطمینان از صحت آن‌ها گزینه ثبت مدارک تحویلی توسط متقاضی کلیک کنید.

8️⃣در صفحه بعدی فرم اطلاعات شخصی به نمایش در می‌آید و شما باید تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و در نهایت گزینه ثبت را انتخاب کنید.

9️⃣در مرحله بعدی باید مدارک خود یعنی مدرک تحصیلی، شناسنامه و کارت ملی را اسکن کرده و در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir بارگزاری کنید.

????سپس باید فرم های تعهد دانشجو را با دقت تکمیل کرده و آن ها را نیز بارگزاری نمایید.

1️⃣1️⃣در مرحله بعدی دانشجو بایستی مدارک تکمیلی را اسکن کرده و در سایت بارگزاری کند.

1️⃣2️⃣سپس باید فرم‌هایی که مربوط به علاقه مندی‌های مذهبی، هنری، ورزشی و ادبی را نیز تکمیل نمایید. (توجه داشته باشید که تکمیل این فرم‌ها الزامی می‌باشد)

1️⃣3️⃣در نهایت اگر تمامی مراحل را انجام داده‌اید باید گزینه اعلام اتمام عملیات توسط متقاضی را انتخاب کنید تا روند ثبت‌نام پایان یابد.

 

نحوه پرداخت شهریه در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

همانطور که می‌دانید دانشگاه آزاد یک دانشگاه شهریه پرداز است و دانشجویان برای ادامه تحصیل در هر ترم بایستی شهریه خود را بپردازند. شهریه دانشگاه آزاد به دو بخش شهریه ثابت و متغییر تقسیم می‌شود.

معمولا شهریه ثابت باید قبل از انتخاب واحد و شهریه متغیر نیز قبل دریافت کارت ورود به جلسه پرداخت شود. با توجه به اهمیت بسیار زیاد پرداخت شهریه در دریافت خدمت از دانشگاه آزاد، دانشجویان باید از نحوه پرداخت شهریه اطلاع کامل داشته باشند. برای پرداخت شهریه باید طبق مراحل زیر عمل کنید.

1️⃣از طریق آدرس edu.iau.ac.ir وارد سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir شوید و بر روی گزینه دانشجو کلیک کنید.

 

2️⃣در پنجره باز شده گزینه پرداخت و سایر خدمات آموزشی را انتخاب نمایید

 

3️⃣قوانین سایت آموزشیار دانشگاه آزاد را تایید کرده و گزینه تایید مطلب و ورود به سیستم را انتخاب کنید.

 

 

4️⃣مجددا تیک گزینه مطالعه قوانین را فعال کرده و روی گزینه تایید مطلب و ورود به سیستم کلیک کنید.

 

5️⃣نام کاربری، رمز عبور، کد امنیتی را وارد کرده و گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

 

6️⃣رمزی که به تلفن همراه تان ارسال شده است را در کادر وارد کرده و گزینه تایید را بفشارید.

7️⃣در صفحه شخصی خود از منوی سمت راست گزینه ثبت نام دروس دانشجو کلیک کرده و سپس گزینه مدیریت پرداخت ها را کلیک نمایید.

8️⃣در صفحه جدید گزینه پرداخت الکترونیکی شهریه را از پایین صفحه انتخاب کنید.

9️⃣یکی از درگاه های پرداخت را انتخاب کرده و گزینه ادامه را بفشارید.

????مبلغ پرداختی را در کادر وارد کرده و سپس بر روی پرداخت الکترونیکی کلیک کنید.

1️⃣1️⃣اطلاعات کارد بانکی خود را در صفحه پرداخت وارد کرده و در نهایت گزینه پرداخت را بزنید.

 

مشاهده کارنامه در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

دانشجویان دانشگاه آزاد می‌توانند پس از پایان امتحانات، نمرات خود را در سامانه آموزشیار مشاهده نمایند. برای این منظور بایستی مطابق با مراحل گفته شده در بالا و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir شوند. پس از ورود به صفحه شخصی در منوی سمت راست می‌توانید گزینه دریافت کارنامه دانشجویی را مشاهده نمایید. با کلیک بر روی این گزینه کارنامه ترم های تحصیلی برای تان به نمایش در میاد و می‌توانید وضعیت درسی خود را مشاهده کنید. 

 

اعتراض به نمره در سامانه آموزشیار

برخی مواقع دانشجویان پس از گذراندن امتحانات و اعلام نمره متوجه می‌شوند که نمره اعلام شده کمتر از نمره ای است که در امتحان کسب کرده اند. در این شرایط دانشگاه آزاد امکان این را فراهم کرده است تا دانشجویان بتوانند به نمره خود اعتراض کنند.

برای این منظور بایستی پس از ورود به صفحه شخصی خود در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد، از منوی سمت راست گزینه ارسال درخواست اعتراض به نمره در نیسمال جاری را انتخاب نمایید و اعتراض خود به نمره اعلام شده را ثبت نمایید تا برگه امتحانی مجددا توسط استاد بررسی شود. 

 

ارزشیابی اساتید در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد باید قبل از امتحان و در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه، فرم ارزشیابی اساتید را تکمیل کرده و تمامی سوالات درج شده در این فرم را پاسخ بدهند. برای ارزشیابی اساتید باید وارد صفحه شخصی خود در سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir شوید و سپس از منوی سمت راست صفحه گزینه ارزشیابی اساتید را انتخاب نمایید. 

پس از آن فرم ارزشیابی برای تان به نمایش در می‌آید و شما باید با کلیک بر روی گزینه مورد نظر خود در مقابل هر سوال به آن پاسخ دهید. توجه داشته باشید که تکمیل فرم ارزشیابی در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir برای تمامی دانشجویان الزامی است و در غیر این صورت امکان دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در امتحان را نخواهند داشت. 

و اما در مورد تکمیل فرم ارزشیابی برخی شبهات وجود دارد و دانشجویان نیز در مورد آن دچار ابهام هستند. دانشگاه آزاد اعلام کرده است که فرم ارزشیابی محرمانه است و اساتید امکان مشاهده لیست را ندارند اما با این حال به نظر می‌رسد که اینطور نیست و اساتید می‌توانند لیست را مشاهده کنند. 

اینطور ادعا شده است که فرم ارزشیابی به منظور بررسی وضعیت تدریس اساتید می‌باشد و باید جایگاه آن ها را در ترم های بعدی تغییر بدهد اما با این حال طبق گفته های دانشجویان هیچ تفاوتی در ارتقا و کاهش رتبه اساتید ایجاد نمی‌شود و در نهایت می‌توان نتیجه گرفت که این ارزشیابی یک نوع تشریفات است و کاربرد چندانی ندارد. 

 

برگزاری امتحانات در سامانه آموزشیار

یکی از سوالات پرتکرار دانشجویان دانشگاه آزاد این است که امتحانات آنلاین و غیرحضوری این دانشگاه در سامانه آموزشیار برگزار می‌شود یا خیر. در پاسخ باید گفت که خیر در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد هیچ امتحانی برگزار نمی‌شود و این سایت تنها به منظور راه اندازی خدمات اداری گفته شده راه اندازی شده است. 

امتحانات آنلاین دانشگاه آزاد اکثرا در سامانه دان برگزار می‌شوند که البته این فرایند بیشتر در دوران شیوع ویروس کرونا کاربرد داشت و هم اکنون کاهش ویروس و عادی شدن شرایط تمامی امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شوند. اما اگر به دلایلی واحدهای دانشگاهی تصمیم به برگزاری امتحانات به صورت آنلاین بگیرند، دانشجویان بایستی به سامانه دان و یا وادانا مراجعه نمایند. 

 

مشکلات رایج در سایت آموزش یار دانشگاه آزاد

برخی مواقع ممکن است دانشجویان در هنگام مراجعه به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir با خطاها و مشکلاتی مواجه شوند. دانشجویان باید از راهکارهای برطرف کردن ارورهای سایت مطلع باشند تا بتوانند مشکل را برطرف کرده و خدمات مورد نظر خود را از سامانه دریافت نمایند. رایج ترین مشکلات و خطاهای سایت آموزشیار به شرح زیر هستند. 

پیام خطا در هنگام ورود به سامانه آموزشیار: در صورت مواجه با این خطا می‌توانید با مرورگر دیگری وارد سامانه شوید. در صورت برطرف نشدن ارور، مدتی صبر کنید و بعدا مجددا اقدام کنید چراکه این خطا از طرف سامانه است.

❌ارسال نشدن کد برای ورود به سایت: برنامه آیگپ را نصب کنید تا بتوانید به صورت مستقیم کد ورود را دریافت نمایید. 

❌ارور 4030 برای دانشجویان خارج از کشور: برای حل این مشکل باید وی پی ان ایران یعنی آی پی استاتیک را بر روی سیستم خود نصب نمایید. 

فعال نشدن گزینه پرداخت الکترونیکی در هنگام پرداخت شهریه: این مشکل مربوط به سامانه می‌باشد و برای حل آن بایستی با دانشگاه خود تماس بگیرید. 

عدم امکان مشاهده برنامه هفتگی: این گزینه تنها پس از پرداخت شهریه متغیر فعال خواهد شد. 

 

مشاوره سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir 

دانشجویان دانشگاه آزاد برای دسترسی به مواردی همچون انتخاب واحد، پرداخت شهریه، دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده نمرات و غیره باید به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند. 

چنانچه هرگونه ابهام و یا سوالی در زمینه سامانه آموزشیار برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. برای ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد چه باید کرد؟

    به منظور ورود به سامانه بایستی آدرس edu.iau.ac.ir را در مرورگر خود جستجو نمایید. 

  2. امکانات سایت آموزش یار دانشگاه آزاد چیست؟

    امکانات و خدمات متعددی همچون پرداخت شهریه، انتخاب واحد، مشاهده لیست دروس، دریافت کارت امتحان، اعتراض به دروس و… در این سامانه قابل دریافت می‌باشد. 

  3. آیا سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir تنها به دانشجویان دانشگاه آزاد اختصاص دارد؟

    خیر علاوه بر دانشجویان، اساتید، کارمندان و تمامی پرسنل نیز برای دریافت خدمات مورد نظر خود باید به این سایت مراجعه کنند. 

    منبع: سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir





:: برچسب‌ها: سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu , iau , ac , ir ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: