انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ هر ساله در سایت سازمان سنجش پزشکی برگزار می‌شود و داوطلبانی که رتبه حد نصاب را کسب کرده باشند، می‌توانند کدرشته محل های مورد نظر خود را در فرم انتخاب‌رشته وارد نمایند. ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری دندانپزشکی بسیار محدود است به همین دلیل داوطلبان برای انتخاب‌رشته باید با اطلاع کامل از شرایط و دقت کافی اقدام نمایند. در این مقاله به بررسی کامل انتخاب رشته دستیاری دندان پزشکی 1403 پرداخته شده است. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی

 

انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳

افرادی که در آزمون دستیاری دندان پزشکی ثبت نام کرده و در جلسه امتحان شرکت کرده‌اند، کارنامه ای دریافت خواهند کرد که رتبه شان در آزمون را مشخص می‌کند. افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره شده‌اند، می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده نسبت به انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی اقدام نمایند. 

داوطلبان برای اطلاع از جزییات انتخاب رشته همچون زمان، نحوه و کدرشته محل ها باید به دفترچه انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ مراجعه نمایند. اطلاع از جزییات و شرایط و ضوابط انتخاب رشته برای تکمیل فرم الزامی است. در ادامه این مطلب به توضیح تمام اطلاعات لازم برای انتخاب رشته پرداخته ایم.

 

زمان انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی 1403

زمان انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی به زمان برگزاری آزمون کتبی بستگی دارد. داوطلبان برای کسب آگاهی از جدول زمان بندی آزمون باید دفترچه ثبت نام را در ابتدا مطالعه کنند. در دفترچه تمامی اطلاعات مورد نیاز داوطلبان و همچنین جدول زمانبندی به طور کامل ارائه شده است. 

تا کنون زمان انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

طبق اطلاعیه ها، انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ همزمان با انتشار کارنامه اولیه شروع می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی فرم انتخاب‌رشته خود را تکمیل نمایند. 

سال گذشته انتخاب رشته از ۳۱ مرداد شروع شد و داوطلبان توانستند در این تاریخ نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند. در سال جاری آزمون در ۲۹ تیر ماه برگزار می‌شود. پیش بینی می شود زمان انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ نیز در اواخر مرداد ماه انجام گیرد.

 

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ 

داوطلبان برای انتخاب رشته صحیح باید حتما دفترچه انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ را دانلود و آن را به طور کامل مطالعه کنند. در دفترچه انتخاب رشته تمامی اطلاعات مهم و مورد نیاز همچون نحوه محاسبه نمره، لیست رشته ها و ظرفیت پذیرش ارائه شده است. 

زمان انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳  در سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند در زمان انتخاب رشته دفترچه را از سایت دانلود نمایند. همچنین به منظور سهولت کار برای شما داوطلبان گرامی، به محض انتشار دفترچه لینک دانلود آن در این صفحه قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید به صورت مستقیم دفترچه را دانلود نمایید. 

 

شرایط انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 1403

همانطور که گفته شده انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش پزشکی با آدرس sanjeshp.ir انجام می‌شود. داوطلبان برای انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ باید از شرایط و ضوابط آن اطلاع کامل داشته باشند. شرایط انتخاب رشته به شرح زیر می‌باشند. 

✅دانشجویان سال آخر تا ۳۰ آذر فرصت فارغ التحصیلی دارند و در غیر این صورت امکان انتخاب رشته برای شان وجود ندارد. 

✅چنانچه در زمان مقرر برای انتخاب رشته اقدامی نشود، به معنای انصراف می‌باشد و جای اعتراض نیز وارد نیست.

✅در بازه زمانی انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 1403 داوطلبان می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات نیز اقدام کنند. 

✅در صورت انتخاب گزینه ثبت نهایی دیگر امکان ویرایش اطلاعات را نخواهید داشت. 

✅داوطلبان می‌توانند تا حداکثر ۵۰ کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته خود وارد کنند. 

✅داوطلبانی که سهمیه بومی دارند، می‌توانند تمامی انتخاب های خود را به کدرشته محل‌های بومی اختصاص دهند. 

 

نحوه انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ 

به منظور سهولت کار برای شما متقاضیان گرامی در این قسمت به توضیح مراحل انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 1403 به طور کامل می‌پردازیم. برای انتخاب رشته مراحل زیر را دنبال کنید. 

1️⃣با جستجو آدرس sanjeshp.ir در مرورگر خود وارد سایت سنجش پزشکی شوید. 

2️⃣از منوی سمت راست گزینه دندانپزشکی/دستیاری دندانپزشکی را انتخاب کنید. 

 

3️⃣ بر روی گزینه دریافت کارنامه/انتخاب کد رشته محل کلیک نمایید. 

4️⃣ در این مرحله انتخاب رشته آزمون دسیتاری دندانپزشکی کدرشته محل های مورد نظرخود را در فرم انتخاب رشته وارد کنید. 

5️⃣ در صورت اطمینان از انتخاب های خود گزینه ثبت نهایی را انتخاب نمایید. 

 

میزان ظرفیت پذیرش دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ 

ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری دندانپزشکی هر ساله در دفترچه انتخاب‌رشته و در مقابل هر کد رشته محل درج می‌شود. داوطلبان قبل از انتخاب رشته باید با مطالعه دفترچه از طرفیت پذیرش مطلع شوند و بر این اساس انتخاب رشته خود را انجام دهند. 

به طور کلی ظرفیت پذیرش بسیار محدود است و می‌توان گفت که در دانشگاه های روزانه و شهریه پرداز در حدود ۱۰ نفر می‌باشد. با توجه به این ظرفیت محدود داوطلبان باید دقت بسیار بالایی در انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ داشته باشند چراکه کوچکترین اشتباه می‌تواند شانس قبولی آن ها را از بین ببرد. 

همچنین باید توجه داشته باشید که پس از ثبت نهایی انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 1403 دیگر امکان ویرایش اطلاعات را نخواهید داشت. پس قبل از انتخاب رشته شرایط پذیرش هر دانشگاه را مطالعه کرده و در صورت اطمینان کد آن را در فرم انتخاب رشته درج کنید. 

 

مشاوره انتخاب آزمون رشته دستیاری دندانپزشکی 1403

وزارتخانه بهداشت هر ساله به منظور تامین نیروی انسانی، آزمون های پزشکی در تخصص های مختلف برگزار می‌کند. به همین دلیل بسیاری از داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ قبلا در آزمون توجیهیه بدو خدمت شرکت کرده و هم اکنون قصد دارند که با وجود مشغول بودن در مراکز دیگر، وضعیت خود را ارتقا دهند. به همین دلیل بسیار مهم است که داوطلبان از شرایط دانشگاه ه اطلاع کامل داشته باشند تا هماهنگ با هدف شان باشد. 

در صورتی که هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی برای تان وجود دارد و یا در فرایند انتخاب‌رشته با مشکلی مواجه شده‌اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 1403 چه زمانی است؟

    زمان دقیق انتخاب رشته توسط سازمان سنجش پزشکی مشخص شده است. در متن مقاله تاریخ دقیق انتخاب رشته درج شده است. 

  2. برای انتخاب رشته دستیاری دندان پزشکی چه باید کرد؟

    انتخاب رشته به صورت اینترنتی می‌باشد و داوطلبان باید به سایت سنجش پزشکی با آدرس sanjeshp.ir مراجعه نمایند. 

  3. ظرفیت پذیرش دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ چقدر است؟

    میزان ظرفیت پذیرش در هر سال متفاوت است و ظرفیت دقیق در دفترچه راهنما ارائه می‌شود. در متن مقاله به ظرفیت حدودی پذیرش اشاره شده است. 

    منبع: انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی





:: برچسب‌ها: انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: