ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ یکی از روش های ارتقا دانش آموزان نخبه و همچنین شناسایی آنان می‌باشد. دانش آموزان مقاطع دهم و یازدهم رشته های تحصیلی مختلف می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir برای شرکت در المپیاد ثبت نام کنند. المپیاد علمی دانش آموزی شرایطی دارد که دانش آموزان باید از آن ها آگاه باشند. دانش آموزان در صورت شرکت در المپیاد امتیازهای ارزشمندی را به دست می‌آورند که در این مقاله به بررسی آن ها پراخته‌شده است. برای کسب اطلاع بیش تر می توانید ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 1402 – 1403 را مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع: ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی

ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ 

 

المپیادهای علمی امتحان هایی با سطح بسیار بالا هستند که دانش آموزان نخبه می‌توانند در آن شرکت کرده و به کسب مقام بپردازند. اکثر المپیادهای علمی برای دانش آموزان پایه نهم و دهم متوسطه برگزار می‌شود. از رشته های مختلف امتحانی المپیاد علمی دانش آموزی می ‌وان به رشته های ریاضی، فیزیک، شیمی، ادبی، جغرافیا، زیست شناسی، نجوم، سلول های بنیادی و بازساختی و… اشاره کرد. 

دانش آموزان با شرکت در المپیادهای علمی مختلف امتیازهایی را به دست خواهند آورند. المپیادهای علمی با این هدف برگزار می شوند که سطح علمی داوطلبان افزایش یافته و همچنین افراد نخبه در سرتاسر کشور شناخته شوند. دانش آموزان برای ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید در زمان معین به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

 

زمان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 1402 – 1403

دانش آموزان برای ثبت نام المپیاد علمی باید در زمان تعیین شده از طرف سازمان ملی استعدادهای درخشان اقدام به نام نویسی در سایت به صورت اینترنتی نمایند. توجه داشه باشید که امکان ثبت نام تنها برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم وجود دارد.

زمان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. سال گذشته ثبت نام از ۱۶ آذر شروع شده و تا ۲۸ آذر نیز ادامه داشت. انتظار می‌رود که در سال جدید نیز ثبت نام در همین بازه زمانی باشد. 

داوطلبانی که در مرحله اول آزمون پذیرفته شوند، می توانند در مرحله دوم نیز ثبت نام نماید. برای شرکت در مرحله دوم نیازی به ثبت نام و نام نویسی در سایت نیست و دانش آموزان پذیرفته شده به صورت خودکار در مرحله دوم ثبت نام می شوند.

به محض اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی این قسمت از مطلب بروزرسانی می‌شود. برای کسب اطلاع سریع تر می‌توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

سایت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی

دانش آموزانی که قصد شرکت در المپیاد علمی دانش آموزی (پایه های دهم و یازدهم) را دارند، باید طبق اطلاعیه های سازمان ملی استعداد درخشان در زمان معین برای نام نویسی به سایت ثبت نام المپیاد علمی دانش‌آموزی مراجعه کنند. 

دانش آموزان باید توجه داشته باشند که تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی انجام خواهد شد. سایت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی، مای مدیو با آدرس my.medu.ir می‌باشد. دانش آموزان برای ورود به سامانه بایستی شماره شناسنامه و شماره سریال شناسنامه خود را در اختیار داشته باشند.

 

مراحل المپیاد علمی دانش آموزی

آزمون المپیاد علمی دانش آموزی در چند مرحله مختلف برگزار می‎‌‌شود. داوطلبان در صورت قبولی در هر مرحله به مراحل بعدی راه خواهند یافت. پنج مرحله المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شرح زیر می‌باشد. 

 

مرحله اول

در این مرحله سوالات به صورت پاسخ کوتاه و چهار گزینه ای است. لیست افراد پذیرفته شده به اداره کل آموزش و پرورش استان و مرکز امور بین المل و مدارس خارج از کشور به صورت کتبی ارسال خواهد شد. 

 

ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ | مرحله دوم 

در مرحله دوم نیازی به ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی مجدد نیست. تمامی داوطلبان پذیرفته شده به صورت خودکار در مرحله دوم ثبت نام خواهند شد. در مرحله دوم سوالات به صورت تستی و تشریحی خواهد بود. 

 

مرحله سوم

دانش آموزانی که در ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی فیزیک و کامپیوتر شرکت کرده‌اند، باید در این مرحله که آزمون عملی است شرکت نمایند. این دانش آموزان تنها در صورتی موفق به کسب مجوز شرکت در دوره تابستان را خواهند داشت که در این آزمون قبول شوند.

 

مرحله چهارم (آموزش تابستان)

دانش آموزانی که در مرحله دوم و سوم پذیرفته شده‌اند، می‌توانند در اوایل تیرماه این دوره را شروع کنند. البته دانش آموزان باید در دوره تابستان یا همان مرحله چهارم المپیاد ثبت نام نمایند. دانش آموزان برای ثبت نام باید در زمان تعیین شده به صورت اینترنتی ثبت نام کرده و سپس به مدرسه خود مراجعه کرده و مدارک را تحویل دهند.

 

مرحله پنجم

دانش آموزانی که پس از اتمام دوره تابستان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ موفق به کسب مدال طلای کشوری شده‌اند، می‌توانند وارد این مرحله شوند. در این مرحله یک تیم بزرگ از نخبگان و افراد برتر المپیاد تشکیل می شود تا در سطح جهانی به رقابت بپردازند. تیم المپیاد جهانی باید در دوره های آموزشی و تمرینی شرکت کنند تا آمادگی کافی برای ورود به مسابقات جهانی را داشته باشند.

 

شرایط ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 1402 – 1403

دانش آموزانی که قصد ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 1402 – 1403 را دارند باید شرایط عمومی و اختصاصی را دارا باشند. شرایط عمومی  – برای تمامی دانش آموزان یکسان است و شرایط اختصاصی بین دانش آموزان رشته های تحصیلی مختلف، متفاوت می‌باشد.

شرایط زیر مربوط به سال گذشته است و به منظور آشنایی دانش آموزان می‌باشد. به محض مشخص شدن شرایط در سال جدید این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شرایط عمومی به شرح زیر هستند.

✅دانش آموزان در دوره دوم متوسطه امکان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را دارند. دانش آموزانی که در دوره تحصیل آن ها وقفه افتاده باشد امکان ثبت نام را ندارند.

✅دانش آموزان پایه دهم دارای مدال برنز کامپیوتر و همچنین مدال برنز و نقره دیگر المپیادها امکان شرکت در المپیاد سلول های بیادی را خواهند داشت. این دانش آموزان باید منابع المپیاد سلول های بینادی و پزشکی با ساختی را مطالعه کرده و در دیگر مراحل آزمون در سال تحصیلی نیز شرکت نمایند. در صورت موفقیت اجازه شرکت در مراحل بعدی را خواهند داشت.

شرایط اختصاصی شرکت در المپیاد علمی دانش آموزی

المپیاد پایه و رشته درسی شرایط و توضیحات ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی
جغرافیا دهم و یازدهم رشته های ادبیات و علوم انسانی و معارف اسلامی برخی از سوالات آزمون به زبان انگلیسی خواهد بود. دانش آموزان امتیاز ورود به دانشگاه را ندارند.
ادبی دهم و یازدهم همه رشته ها دانش آموزان پایه دهم به صورت آزمایشی شرکت کرده و دوره آموزشی تابستانه راه پیدا نمی‌کنند. دانش اموزان امتیاز ورود به دانشگاه و تسهیلات بینار ملی نخبگان را دارند.
زیست شناسی دهم و یازدهم همه رشته‌ها دانش اموزان امتیاز ورود به دانشگاه و تسهیلات بینار ملی نخبگان را دارند.
ریاضی دهم و یازدهم همه رشته‌ها با توجه به نمره در مرحله اول آزمون، 600 نفر از هر دو مقطع وارد مرحله دوم می‌شوند. 900 نفر دیگر به صورت آزمایشی وارد مرحله دوم شده اما امکان شرکت در دوره آموزشی تابستان را ندارند. دانش آموزان امتیاز ورود به دانشگاه و تسهیلات بینار ملی نخبگان را دارند.
سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی دهم و یازدهم همه رشته‌ها برگزیدگان این المپیاد در دوره آموزش تابستان و همچنین دانش آموزان دارای مدال طلا، برنز و نقره در دیگر المپیاد ها می‌توانند در مرجله اول آزمون در سال جدید شرکت نمایند و درصورت موفقیت وارد مراحل بعد شوند. دانش آموزان تسهیلات بینار ملی نخبگان را دارند.
شیمی دهم و یازدهم همه رشته‌ها دانش آموزان پایه دهم تنها می‌توانند به صورت آزمایشی در آزمون شرکت کرده و اجازه ورود به دوره آموزش تابستان را ندارند. دانش آموزان امتیاز ورود به دانشگاه و تسهیلات بینار ملی نخبگان را دارند.
فیزیک دهم و یازدهم همه رشته‌ها دانش آموزان پایه دهم تنها می‌توانند به صورت آزمایشی در آزمون شرکت کرده و اجازه ورود به دوره آموزش تابستان را ندارند. دانش آموزان امتیاز ورود به دانشگاه و تسهیلات بینار ملی نخبگان را دارند.
کامپیوتر دهم و یازدهم همه رشته‌ها دانش آموزان پایه یازدهم دارنده مدال نقره سال گذشته اجازه شرکت مجدد در آزمون سال جاری را خواهند داشت. دانش آموزان امتیاز ورود به دانشگاه و تسهیلات بینار ملی نخبگان را دارند.
نجوم و اختر فیزیک دهم و یازدهم همه رشته‌ها دانش آموزان امتیاز ورود به دانشگاه و تسهیلات بینار ملی نخبگان را دارند.
نانوفناوری دهم و یازدهم و دوازدهم همه رشته ها دانش آموزان تسهیلات بینار ملی نخبگان را دارند.
تفکر و کار آفرینی دهم و یازدهم همه رشته‌ها دانش آموزان امتیاز ورود به دانشگاه و تسهیلات بینار ملی نخبگان را ندارند.

مدارک لازم برای ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی

داوطلبان در هنگان ثبت نام باید مدارک خود را نیز در سامانه بارگزاری کنند. از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 1402 – 1403 می توان به  رسید پرداخت هزینه ثبت نام و عکس پرسنلی با فرمت JPG و ابعاد حداقل 300×200 و حداکثر 400×300 پیکسل، با پس زمینه سفید و حداکثر حجم ۷۰ کیلوبایت که در سال جدید گرفته شده باشد اشاره کرد. توجه داشته باشید که عکس دختران باید با حجاب کامل باشد. 

 

نحوه ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 1402-1403

همانطور که گفته شد تمامی مراحل ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی انجام می‌شود و دانش آموزان برای نام نویسی باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنند. نحوه ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی به شرح زیر می‌باشد. 

1️⃣آدرس my.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد سامانه شوید. 

2️⃣نقش دانش آموز را انتخاب کرده و کدملی و سریال شناسنامه دانش آموز را درج نمایید. 

 

3️⃣در پایین صفحه بر روی گزینه المپیاد علمی کلیک کنید. 

4️⃣گزینه ورود را انتخاب کنید تا وارد قسمت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ شوید. 

5️⃣اطلاعات مورد نیاز را تایید کرده و پس از اطمینان گزینه تایید را انتخاب کنید. 

6️⃣هزینه ثبت نام را (80000 هزار تومان) پرداخت کرده و رسید ثبت نام خود را دریافت نمایید. 

نکته: توجه داشته باشید که شماره تماس وارد شده در هنگام ثبت نام باید همان شماره ثبت شده در برنامه شاد باشد. 

 

منابع امتحانی المپیاد علمی دانش آموزی

دانش آموزانی که قصد ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را دارند، باید از منابع المپیاد علمی اطلاع داشته و بر این اساس برنامه مطالعاتی خود را تنظیم نمایند.

منابع امتحانی المپیاد علمی دانش آموزی از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام می‌گردد. منابع امتحانی المپیاد علمی سال گذشته به منظور آشنایی بیشتر داوطلبان در این مطلب آورده شده است که به شرح زیر می‌باشد.

رشته ادبی

منابع امتحانی ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی این رشته به شرح زیر هستند.

کتاب های درسی
????کتاب فارسی پایه دهم و یازدهم
????کتاب علوم و فنون ادبی 1 و 2
????کتاب عربی و زبان قرآن 1 و 2

متون نظم
????شاهنامه فردوسی، داستان رستم و اسفندیار، تصحیح جلال خالقی مطلق
????بوستان سعدی باب های 3 و 4، تصحیح غلامحسین یوسفی
????قصاید ناصر خسرو، شرح سی قصیده ناصر خسرو از مهدی محقق، پانزده قصیده اول
????آخر شاهنامه، اخوان ثالث
????گنجشک و جبرئیل، سید حسن حسینی
????اشعار خنده سرد/ امید پلید/ خواب زمستانی/ ناقوس/ خروس می خواند، نیما یوشیج

متون نثر
????قابوسنامه، باب های 6، 7 و 8 نشر علمی و فرهنگی
????گلستان سعدی، باب های 3 و 4 تصحیح غلامحسین یوسفی
????تذکره الاولیای عطار و ذکر رابعه عدویه، نشر سخن

ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی | رشته ریاضی

منابع امتحانی ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی این رشته به شرح زیر هستند.

????همه کتب درسی با عناوین ریاضی، هندسه، آمار و احتمال و حسابان تا پایه یازدهم (ریاضی فیزیک)
????توصیه می شود سوالات المپیاد ریاضی سال گذشته نیز مطالعه شود.

رشته سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

منابع امتحانی ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی این رشته به شرح زیر هستند.

????کتاب های زیست شناسی سال دهم و یازدهم رشته علوم تجربی.
????کتاب های فیزیک سال دهم و یازدهم رشته ریاضی-فیزیک.
????‌کتاب های شیمی سال دهم و یازدهم رشته علوم تجربی.
????کتاب آمار و احتمال سال یازدهم رشته ریاضی فیزیک.
????‌کتاب سلول های بنیادی بافتی فصل های 1، 3، 6، 7، 8، 13 تالیف دکتر حسین بهاروند 1398 ????انتشارات خانه زیست شناسی.
????کتاب تمایز سلول های بنیادی، فصل های 1، 3، 4، 13، 14، 15 تالیف دکتر حسین بهاروند 1398 انتشارات خانه زیست شناسی.
????کتاب سلول های بنیادی پر توان، فصل های 1، 2، 3، 4 تالیف دکتر حسین بهاروند 1398 انتشارات خانه زیست شناسی.
????کتاب مهندسی بافت، فصل های 1، 2، 7، 8، 9، 10، 11، 12 تالیف دکتر حسین بهاروند 1398 انتشارات خانه زیست شناسی.

ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی | اقتصاد و مدیریت

منابع امتحانی ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی این رشته به شرح زیر هستند.

????ریاضی و آمار رشته علوم انسانی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم (کل کتاب)
اقتصاد رشته علوم انسانی پایه دهم (کل کتاب)
????جامعه شناسی رشته علوم انسانی پایه دهم (مباحث منتخب صفحات 1 تا 50)
????جامعه شناسی رشته علوم انسانی پایه یازدهم (مباحث منتخب صفحات 3 تا 17 و 64 تا 71)
????جامعه‌شناسی رشته علوم‌انسانی پایه‌دوازدهم (منتخب صفحات 10 تا 42، 48 تا 52 و 79 تا 84)
????روانشناسی رشته علوم انسانی پایه یازدهم (فصل های 5، 6 و 7 صفحات 112 تا 185)
????مدیریت تولید رشته حسابداری فنی و حرفه ای پایه یازدهم (کل کتاب)

رشته جغرافیا

منابع امتحانی المپیاد این رشته به شرح زیر هستند.

????کتاب جغرافیای ایران پایه دهم
????‌کتاب جغرافیای 2 (ناحیه ای)  پایه یازدهم علوم انسانی
????کتاب جغرافیای 3 (کاربردی) پایه دوازدهم علوم انسانی
????کتاب انسان و محیط زیست پایه یازدهم

ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی | رشته زیست شناسی

منابع امتحانی ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی این رشته به شرح زیر هستند.

????کتاب های زیست شناسی دبیرستان
????داوطلب باید مطالب کتاب های فیزیک و شیمی دبیرستان را نیز مطالعه نماید.
????توصیه می‌شود زیست‌شناسی عمومی کمپبل یا دیگر مراجع زیست‌شناسی عمومی نیز مطالعه‌شود.

رشته فیزیک

منابع امتحانی المپیاد این رشته به شرح زیر هستند.

????کتب متوسطه دوم فیزیک1، فیزیک2 و فیزیک 3 (رشته ریاضی فیزیک)
????قسمت های فیزیک از کتاب های آزمایشگاه علوم 1 و 2
????کلیه دروس ریاضی تا پایه یازدهم شامل ریاضی1، حسابان1، هندسه1، آمار و احتمال و هندسه 2
????کتاب حسابان 2 فصل های 4 و 5

ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی | رشته علوم زمین

منابع امتحانی المپیاد این رشته به شرح زیر هستند.

????کتب علوم تجربی پایه های هفتم، هشتم و نهم (دوره اول متوسطه)
????کتب آزمایشگاه علوم تجربی پایه های دهم و یازدهم (قسمت زمین شناسی)
????کتاب انسان و محیط زیست پایه یازدهم
????کتاب زمین شناسی پایه یازدهم

رشته کامپیوتر

منابع امتحانی ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی این رشته به شرح زیر هستند.

????ریاضی 1 سال دهم متوسطه رشته ریاضی – فیزیک ، انتشارات چاپ و نشر کتاب های درسی ایران
????کتاب ترکیبیات، علیرضا علیپور، انتشارات فاطمی
????کتاب آشنایی با الگوریتم ها، یحیی تابش، انتشارات فاطمی
????mathematical circles (russian experience), D. Fomin, S. Genik, I. Itenberg, American Mathematical Society
????کتاب محافل ریاضی از انتشارات فاطمی

ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی |‌ رشته نجوم و اخترفیزیک

منابع امتحانی المپیاد این رشته به شرح زیر هستند.

????ریاضی 1 و2
????فیزیک1 و 2 و 3
????هندسه 1و 2 و 3
????حسابان 1 و 2 از پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم
????توصیه می شود سوالات در موضوعات نجوم کروی، مکانیک سماوی، اخترفیزیک و کیهان شناسی و ابزارشناسی و رصد را نیز مطالعه کنید.

رشته سواد رسانه ای

منابع امتحانی المپیاد این رشته به شرح زیر هستند.

????کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم مشترک همه رشته ها
????کتاب منطق پایه دهم رشته علوم انسانی
????برای دریافت سایر منابع به سامانه sampad.gov.ir مراجعه کنید.

ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی | رشته تفکر و کارآفرینی

????این المپیاد به نگرش و مهارت های دانش آموزان می‌پردازد. برای دریافت منابع امتحانی این المپیاد باید به سایت sampad.gov.ir مراجعه نمایید.

 

زمان برگزاری المپیاد دانش آموزی

دانش آموزان برای شرکت در المپیاد دانش آموزی باید کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می‌شود. دریافت کارت ورود به جلسه و به همراه داشتن آن در جلسه آزمون الزامی می‌باشد. 

همانند زمان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ زمان برگزاری آزمون در سال جدید نیز هنوز از سوی سازمان ملی استعدادهای درخشان اعلام نشده است. در سال گذشته مرحله اول آزمون در بهمن ماه و مرحله دوم آزمون در اسفند ماه برگزار شد. انتظار می‌رود که در سال جدید نیز آزمون در همین بازه زمانی برگزار شود. 

 

اعلام نتایج المپیاد علمی دانش آموزی

مدتی پس از برگزاری آزمون المپیاد نتایج آن منتشر می‌شود. اعلام نتایج ثبت نام المپیاد دانش آموزی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چراکه داوطلبان در صورت پذیرفته شدن به مراحل بعد نیز راه پیدا خواهند کرد. 

سال گذشته نتایج مرحله اول آزمون در اسفند ماه و نتایج مرحله دوم در تیر منتشر شد. داوطلبانی که از نتایج راضی نیستند، می توانند نسبت به ثبت اعتراض اقدام نمایند. اعلام نتایج اعتراضات معمولا در بازه کوتاهی پس از پایان مهلت اعتراض اعلام می‌شود. 

 

مشاوره در زمینه ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی

دانش آموزانی که قصد ثبت نام در المپیاد علمی دانش آموزی را دارند، باید در زمان مشخص به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه و تکمیل اطلاعات مورد نیاز، ثبت نام خود را انجام دهند. 

در صورتی هرگونه سوال یا ابهام در زمینه ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کردده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 1402 – 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. برای ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی چه باید کرد؟

    دانش آموزان برای ثبت نام در المپیاد علمی باید به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. 

  2. برای ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه زمانی باید اقدام کرد؟

    زمان دقیق ثبت نام هنوز به طور قطعی مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

  3. منابع امتحانی المپیاد علمی دانش آموزی چیست؟

    رشته های مختلف المپیاد منابع متفاوتی دارند که در متن مقاله به طور کامل به آن‌ها اشاره شده است. 

    منبع: ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی





:: برچسب‌ها: ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: