ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ مدتی پس از اعلام نتایج نهایی شروع می‌شود. داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده اند و موفق به کسب قبولی شده اند، باید بر اساس اطلاعیه های اختصاصی هر دانشگاه برای ثبت نام نهایی در دانشگاه محل قبولی خود اقدام نمایند. در این مطلب به بررسی کامل ثبت نام پذیرفته‌شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی

ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد ورود به مقطع کارشناسی از کاردانی را دارند، باید در آزمون کاردانی به کارشناسی شرکت کرده و یا در رشته های بدون آزمون ثبت نام نمایند. برای پذیرش در رشته های بدون آزمون داوطلبان باید با استفاده از سوابق تحصیلی خود اقدام نمایند.

قبولی در رشته های با آزمون نیز مستلزم کسب رتبه حد نصاب در کنکور کاردانی به کارشناسی می‌باشد. افرادی که در کنکور کارد‌انی به کارشناسی قبول شده اند و اسم شان در لیست پذیرفته شدگان دانشگاه است، می‌توانند برای ثبت نام نهایی در دانشگاه اقدام نمایند. 

پس از اعلام نتایج کنکور کارد‌انی به کارشناسی در سایت سنجش، داوطلبان پذیرفته شده باید سایت هر دانشگاه را مشاهده کرده و اطلاعیه های مربوط به ثبت نام پذیرفته شدگان را مطالعه نمایند. به منظور سهولت کار برای شما داوطلبان گرامی، در این مقاله به توضیح کامل ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ می‌پردازیم. 

 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

سازمان سنجش مجری برگزار کنکور کاردانی به کارشناسی است و تمامی مراحل این آزمون از ثبت نام تا انتخاب رشته و اعلام نتایج با نظارت این سازمان انجام می‌شود. در سال ۱۴۰۲ نیز سازمان سنجش در زمان تعیین شده لیست پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی را اعلام خواهد کرد.

پس از آن داوطلبان پذیرفته شده می‌توانند برای نام نویسی به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نمایند. در حال حاضر زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 مشخص نشده است اما با توجه به روند سال های گذشته احتمالا مدت کوتاهی پس از اعلام نتایج، دانشگاه ها شروع به ثبت نام دانشجویان نمایند. 

 

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

همانطور که در بالا گفته شد سازمان سنجش مسئول برگزاری تمامی مراحل کنکور کاردانی به کارشناسی است و داوطلبان از ثبت نام آزمون تا اعلام نتایج را باید از این سامانه پیگیری نمایند. اما در نهایت داوطلبان پذیرفته شده باید به سایت دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و از جزییات مربوط به ثبت نام آگاه شوند. نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 در دانشگاه های مختلف به شرح زیر می‌باشد. 

 

ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی | دانشگاه های سراسری، علوم پزشکی و غیرانتفاعی

هر یک از واحد های این دانشگاه ها سایت اختصاصی خود را دارند و جزییات ثبت نام نیز در هر دانشگاه با دیگری متفاوت است. دانشجویان باید سایت اختصاصی دانشگاه خود را مشاهده کرده و بر اساس جزییات ثبت نام، اقدامات لازم را انجام دهند.

 

ثبت نام دانشگاه های فنی حرفه ای

دانشجویانی که در دانشگاه های فنی حرفه ای پذیرفته شده اند، باید به صورت یکپارچه در سایت “ناد” ثبت نام کنند. این سامانه با هدف ارائه خدمات یکسان به تمامی دانشجویان این واحد راه اندازی شده است. جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ دانشگاه های فنی حرفه ای در همین سامانه اطلاع رسانی شده و دانشجویان می‌توانند در زمان معین مدارک خود را بارگزاری کنند. 

 

ثبت نام دانشگاه های فرهنگیان

دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان باید به صورت همزمان و یکپارچه در سایت گلستان ثبت نام نمایند. پس از اعلام نتایج کنکور کارد‌انی به کار‌شناسی، سایت گلستان اطلاعیه‌ای منتشر کرده و زمان دقیق ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ را به اطلاع دانشجویان می‌رساند. دانشجویان بر اساس اطلاعیه ها می‌توانند برای انجام ثبت نام حضوری و غیر حضوری اقدام نمایند. 

 

مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی برای ثبت نام در دانشگاه باید مدارک مورد نیاز را آماده کرده و به دانشگاه تحویل دهند. عدم ارائه مدرک در زمان تعیین شده به معنای انصراف از تحصیل می‌باشد و مهلت مجددی برای نام نویسی داده نمی‌شود. هر دانشگاهی ممکن است مدارک مورد نیاز اختصاصی برای ثبت نام داشته باشد اما به طور کلی مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 به شرح زیر می‌باشد. 

✅عکس 4*3

✅کارت ملی و شناسنامه به همراه کپی

✅مدرک کاردانی یا گواهی فارغ التحصیلی موقت

✅مدارک مربوط به سهمیه

✅مدرک پایان خدمت و یا معافیت از سربازی

در مرحله ثبت نام حضوری باید اصل تمامی مدارک گفته شده را همراه با چند سری کپی به دانشگاه تحویل دهید. برخی از دانشگاه ها مدارک اختصاصی نیز از دانشجو می‌خواهند که باید آن ها را نیز آماده کرده و به دانشگاه تحویل دهید. 

 

مشاوره کنکور کاردانی به کارشناسی

ثبت نام پذیرفته‌شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ با توجه به دانشگاه محل قبولی در زمان های متفاوت انجام می‌شود. تمامی دانشجویان باید در زمان های تعیین شده به دانشگاه مراجعه نمایند و در غیر این صورت امکان تحصیل در دانشگاه را نخواهند داشت. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ برای تان وجود دارد و یا در روند ثبت نام با مشکلی مواجه شده اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ چه تاریخی است؟ 

    مدت کوتاهی پس از اعلام نتایج، ثبت نام شروع می‌شود. داوطلبان برای اطلاع دقیق از زمان و نحوه ثبت نام باید به سایت دانشگاه خود مراجعه نمایند. 

  2. مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی چیست؟

    لیست مدارک مورد نیاز ثبت نام در متن مقاله قرار گرفته است.

  3. آیا زمان ثبت نام تمدید خواهد شد؟

    ممکن است دانشگاه ها مدتی زمان را تمدید کنند اما بهتر است که ثبت نام در همان مهلت اصلی انجام شود. 

    منبع: ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی





:: برچسب‌ها: ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: