وام ودیعه مسکن دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

وام ودیعه مسکن دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در ابتدای نیمسال تحصیلی شروع به ثبت نام خواهد کرد و به دانشجویان کمک می‌کند تا با دریافت این وام بخشی از هزینه خرید مسکن را تامین نمایند. برای دریافت وام دانشجویی ودیعه‌مسکن شرایط و مدارکی نیاز است که دانشجویان باید آن ها را دارند باشند و در غیر این صورت درخواست آن ها رد خواهد شد. در این مطلب به بررسی کامل ثبت‌نام وام ودیعه مسکن دا‌نشجویی خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 منبع: وام ودیعه مسکن دانشجویی

وام ودیعه مسکن دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

بسیاری از دانشجویانی که در زمان تحصیل ازدواج می‌کنند، به دلیل اشتغال به تحصیل امکان کار کردن به صورت تمام وقت را ندارند و در نتیجه نمی‌توانند نیازهای اساسی همچون تهیه مسکن را بدون کمک برآورده سازند. 

صندوق رفاه دانشجویی وام ودیعه مسکن را برای این دانشجویان در نظر گرفت است تا با کمک این مبلغ بتوانند بخشی از هزینه مسکن خود را تامین نمایند. صندوق رفاه در ابتدای هر ترم تحصیلی شرایط متقاضیان ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی را بررسی کرده و در صورت موافقت، دانشجویان می‌توانند وام خود را دریافت نمایند. 

 

زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی 1402 – 1403

در ابتدای شروع هر ترم تحصیلی، ضندوق رفاه دانشجویی زمان دقیق ثبت‌نام وام های مختلف و همچنین وام ودیعه‌مسکن را مشخص می‌کند و متقاضیان باید بر اساس زمان تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهند. 

برای ثبت نام وام، دانشجویان باید به سایت صندوق رفاه دانشجویی با آدرس swf.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند. زمان دقیق ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی هنوز مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از جدول زمانبندی ثبت نام وام دانشجویی در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

مبلغ وام ودیعه مسکن دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تمامی دانشجویان در طول دوره تحصیل خود تنها یکبار می‌توانند از وام ودیعه‌مسکن دانشجویی استفاده نمایند. مبلغ وام به شهر محل تحصیل و سکونت دانشجو بستگی دارد. هرچه شهر بزرگ تر باشد، مبلغ وام نیز افزایش خواهد یافت.

مبالغ دقیق وام ودیعه مسکن در سال جدید هنوز به طور قطعی مشخص نشده است. سال گذشته مبلغ ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی با توجه به شهرها به شرح جدول زیر بود که می‌توانید با مشاهده آن اطلاع کلی از مبغ وام به دست آورید. 

شهر مبلغ وام
تهرام 100.000.000 تومان
کلان شهرها 70.000.000 تومان
سایر شهرها 60.000.000 تومان

 

شرایط دریافت وام ودیعه مسکن دانشجویی

تمامی دانشجویان دوره های روزانه، موسسات فنی و حرفه ای و مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی، می‌توانند برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده و در صورت موافقت آن را تایید نمایند. با توجه به دستورالعمل صندوق رفاه دانشجویی، شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی به شرح زیر می‌باشد. 

✅تاهل دانشجو

✅عدم سکونت در خوابگاه

✅ارائه سند تعهد و اجاره نامه با کد رهگیری

✅یکسان بودن شهر محل تحصیل یا سکونت دانشجو با آدرس خانه اجاره شده

✅در صورت دانشجو بودن هردو زوجین تنها یکی از آن ها می‌تواند وام ودیعه‌مسکن را دریافت کند.

✅دانشجویان تنها یکبار امکان دریافت این وام را خواهند داشت.

✅بازپرداخت وام با توجه به دستورالمعل بانک عامل تعیین خواهد شد.

✅دانشجویان در سال آخر تحصیل امکان دریافت این وام را نخواهند داشت. 

✅امکان دریافت مبلغی بیش از حد تعیین شده وجود نخواهد داشت اما در صورت کمتر بودن مبلغ مورد نیاز از سقف وام، همان مبلغ لازم پرداخت می‌گردد. 

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام مسکن دانشجویی

دانشجویانی که قصد دریافت وام ودیعه‌مسکن را دارند، باید در زمان تعیین شده به سایت صندوق رفاه دانشجویی مراجعه کرده و برای ثبت درخواست خود، مدارک مورد نیاز را در این سامانه بارگزاری نمایند. لیست مدارک لازم برای ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی به شرح زیر می‌باشد. 

✅سند تعهدنامه

✅سند ازدواج

✅اجاره نامه رسمی همراه با کد رهگیری 

✅نامه رسمی سرپرسی فرزند از دادگاه برای دانشجویان متاهل خانوم

 

مشاوره وام دانشجویی

دانشجویانی که قصد دریافت وام ودیعه مسکن دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را دارند، باید متاهل بوده و اجاره نامه دارای کدرهگیری نیز در اختیار داشته باشند. امکان دریافت این وام تنها یکبار در طول دوران تحصیل وجود دارد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی چیست؟

    ثبت نام وام در سایت صندوق رفاه دانشجویی انجام خواهد شد. 

  2. زمان دقیق ثبت نام وام مسکن دانشجویی چه تاریخی است؟

    به طور معمول ثبت نام در شروع هر ترم تحصیلی خواهد بود. تاریخ دقیق در سایت صندوق رفاه دانشجویی قرار خواهد گرفت. 

  3. آیا قبل اجاره مسکن می‌توان وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را دریافت کرد؟

    خیر یکی از مدارک مهم ثبت نام وام مسکن، اجاره نامه با کد رهگیری می‌باشد. در غیر این صورت امکان دریافت این وام وجود نخواهد داشت.

    منبع: وام ودیعه مسکن دانشجویی





:: برچسب‌ها: وام ودیعه مسکن دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: