وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ انواع مختلفی دارد و دانشجویان با شرایط مختلف می‌توانند برای دریافت آن از سایت صندوق رفاه دانشجویی اقدام نمایند. وام های دانشجویی بسیار پرمتقاضی هستند چراکه کارمزد آن ها بسیار پایین است و دانشجویان راحت تر می‌توانند آن را بازپس دهند. دریافت وام‌های دانشجویی شرایط مختلفی دارند که دانشجویان باید از آن ها آگاه باشند. در این مطلب به بررسی کامل وام‌دانشجویی می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: وام دانشجویی 

وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

صندوق رفاه دانشجویی برای تمامی دانشجویان این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند برای پرداخت شهریه و موارد دیگری همچون ازدواج، مسکن و… وام ازدواج دریافت نمایند. کارمزد وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بسیار پایین است و در نتیجه اکثر دانشجویان با مشکلات مالی می‌توانند از آن استفاده کرده و با سهولت بازپرداخت را انجام دهند.

البته که وام‌دانشجویی به تمامی دانشجویان تعلق نمی‌گیرد و شرایط خاصی برای دریافت آن وجود دارد. اکر قصد دریافت وام دانشجویی دارید، باید بهترین نوع وام را با توجه به شرایط و مدارک خود انتخاب کرده و برای آن درخواست دهید؛ در غیر این صورت امکان رد درخواست شما بسیار بالا خواهد بود.

 

زمان ثبت نام وام دانشجویی 1402 – 1403

برای درخواست وام دانشجویی باید در زمان مشخصی اقدام نمایید. معمولا از ابتدای هر ترم تحصیلی زمان ثبت نام وام شروع می‌شود. دانشجویان متقاضی می‌توانند در این بازه زمانی به سایت ثبت نام وام یعنی سایت صندوق رفاع دا‌نشجویی با آدرس www.swf.ir مراجعه کرده و برای دریافت وام مورد نظر خود درخواست بدهند.

نوع وام زمان ثبت نام
وام ضروری و مسکن متاهلی  ۱ آبان ماه ۱۴۰۲
وام تحصیلی  ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲
وام شهریه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲

 به محض اطلاع رسانی در مورد تاریخ دقیق ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

 

انواع وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ 

وام‌های دانشجویی انواع مختلف دارند که با توجه به شرایط و مدارک، تمامی دانشجویان می‌تواند برای دریافت آن ها درخواست دهند. در این قسمت به توضیح برخی از مهم ترین و پرمتقاضی ترین وام های دانشجویی 1402 – 1403 می‌پردازیم.

 

وام دانشجویی تحصیلی

این وام در واقع رایج ترین و پرمتقاضی ترین وامی است که دانشجویان در طول دروان تحصیل خود می‌توانند برای دریافت آن درخواست دهند. محدودیتی برای دریافت وام تحصیلی وجود ندارد و در صورتی که دانشجو وام قبلی خود را به طور کامل پرداخت کرده باشد، می‌تواند مجددا برای دریافت در نیمسال تحصیلی جدید اقدام نماید. دانشجویان برتر، مبتکر، ممتاز و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می‌توانن وام تحصیلی با مبلغ ۵۰ درصد بیشتر دریافت نمایند.

 

وام ضروری

تمامی دانشجویان در مقاطع تحصیلی و دانشگاه های مختلف می‌توانند از وام ضروری استفاده نمایند. شرایط دریافت وام ضروری در دانشگاه های دولتی و آزاد فرق می‌کند؛ دانشجویان دانشگاه آزاد تنها در مواقع ضروری مثل نیاز به خدمات درمانی می‌توانند این وام را دریافت کنند.

اما دانشجویان دانشگاه سراسری در موارد بیشتری همچون تولد فرنزد، فوت نزدیکان، بیماری های خاص و… می‌توانند برای دریافت این وام درخواست دهند. توجه داشته باشید که برای دریافت وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ضروری باید حداقل تا ۶ ماه پس وقوع حادثه اقدام نمایید و در غیر این صورت وام به شما تعلق نخواهد گرفت.

 

وام مسکن

دانشجویان یکبار در طول دوران تحصیل خود می‌توانند برای دریافت وام مسکن اقدام نمایند. تنها دانشجویان متاهل امکان دریافت این وام را خواهند داشت و باید اجاره نامه معتبر با کد رهگیری خانه ای که در محل تحصیل واقع شده است را ارائه نمایند.

مبلغ این وام به محل تحصیل بستگی دارد؛ در حال حاضر دانشجویان شهر تهران می‌توانند وام مسکن را با مبلغ  100 ملیون تومان دریافت کنند که بیشترین مبلغ برای وام مسکن دا‌نشجویی می‌باشد.

 

وام دانشجویی شهریه

دانشجویان دانشگاه آزاد و دوره شبانه دانشگاه های سراسری می‌توانند برای دریافت وام شهریه دا‌نشجویی درخواست دهند. دریافت این وام به این صورت است که صندوق رفاه دانشجویی به صورت مستقیم شهریه دانشگاه را پرداخت می‌کند و بعد از آن دانشجو باید در زمان مشخص آن را به صورت قسطی بازپرداخت نماید. تعداد اقساط و مبلغ بازپرداخت به نحوی است که دانشجویان از عهده پرداخت آن بربیایند.

 

وام بانک ملی

دانشجویان دانشگاه آزاد این امکان را دارند که از وام بانک ملی استفاده نمایند. دانشجویان باید ابتدا درخواست خود را برای دانشگاه ارسال کرده و در صورت موافقت و دریافت معرفی نامه، وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ خود را از شعب بانک ملی دریافت کنند.

دریافت وام بانک ملی تنها یکبار در طول دوران تحصیل امکان پذیر است اما دانشجویان می‌توانند در کنار دریافت آن از دیگر وام های صندوق رفاه دا‌نشجویی نیز استفاده کنند. سود بازپرداخت وام بانک ملی برای تمامی مقاطع 10 درصد است. تعداد اقساط با توجه به مقطع تحصیلی متفاوت است. تعداد اقساط در مقطع کاردانی 24 ماه، در مقطع کارشناسی 48 ماه، در مقطع ارشد 36 ماه و در مقطع دکتری 60 ماهه می باشد.

 

وام اربعین

دانشجویانی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند، می توانند از وام دانشجویی اربعین استفاده نمایند. درخواست دریافت وام باید از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویان انجام شود. مبلغ این وام 3 میلیون تومان می باشد.

 

۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ | خرید خودرو

دانشجویان دانشگاه آزاد که قصد خرید خودرو دارند، می توانند برای دریافت وام اقدام کرده و در سایت bp.swf.ir ثبت نام نمایند. توجه داشته باشید که امکان دریافت وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ خرید خودرو تنها یکبار در طول دوران تحصیل امکان پذیر است و در صورت دریافت یکباره آن دیگر امکان تمدید وجود نخواهد داشت.

 

وام خرید گوشی و لب تاپ

پس از شیوع ویروس کرونا و آموزش مجازی نیاز دانشجویان به خرید گوشی و لب تاپ بیش از پیش افزایش یافت. درحال حاضر دانشجویان دانشگاه پیام نور این امکان را دارند که با ارائه مدارک مورد نیاز به بانک مهر ایران مراجعه کرده و وام خرید گوشی و لب تاپ با سقف 20 میلیون تومان دریافت نمایند.

 

ودیعه مسکن دانشجویان متاهل غیرایرانی

دانشجویانی که در حال تحصیل در دانشگاه های دولتی هستند و تابعیت کشورهای خارجی را دارند، در صورتی که متاهل بوده و منزلی برای خود نداشته باشند، می توانند از این وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ استفاده کنند. توجه داشته باشید که این وام تنها به دانشجویان متاهل غیرایرانی که در حال تحصیل در دانشگاه های دولتی روزانه هستند تعلق می‌گیرد.

 

وام دانشجویی ازدواج

صندوق رفاه دا‌نشجویی برای تشویق دانشجویان به ازدواج و تشکیل خانواده، وام ازدواج را در نظر گرفته است. دانشجویانی که در طول دوران تحصیل ازدواج کرده باشند و از مدت عقد آن ها کمتر از یکسال گذشته باشد، می توانند با ارائه سند ازدواج و سایر مدارک لازم برای دریافت این دام اقدام نمایند.

 

وام استعداد درخشان

دانشجویانی که با تشخیص و شناسایی رئیس دانشکده به عنوان دانشجویان برتر در زمینه های علمی، فرهنگی، ورزشی و المپیاد شناخته شوند، می توانند با سقف دوبرابر نسبت به دیگر دانشجویان، وام استعداد درخشان دریافت نمایند.

 

مبلغ وام دانشجویی 1402 – 1403

هریک از انواع وام‌های دانشجویی که در بالا معرفی شدند، سقف مبلغ مشخصی دارند و در صورت درخواست دانشجو مبنی بر دریافت وام، مبلغ مشخصی به آن ها پرداخت خواهد شد. مبالغ وام دانشجویی 1402 – 1403 به شرح زیر می‌باشد.

نوع وام مبلغ (تومان)
وام تحصیلی مقطع کاردانی و کارشناسی 2.500.000
وام تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای و دکتری پیوسته 3.000.000
وام تحصیلی مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته 6.500.000
ودیعه مسکن متاهلی تهران 100.000.000
ودیعه مسکن متاهلی کلان شهرها 70.000.000
ودیعه مسکن متاهلی سایر شهرها 40.000.000
وام ازدواج 6.500.000
تولد فرزند دانشجوی متاهل 6.500.000
دانشجویان حادثه دیده در سوانح و تصادفات 6.500.000
دانشجویان مبتلا به بیماری های خاص و پرهزینه 6.500.000
بیماری خاص و پرهزینه یکی از اعضای تحت تکفل دانشجو 6.500.000
خرید لوازم کمک آموزشی 6.500.000
دانشجویان برتر، نمونه کشوری، مبتکر و استعدادهای درخشان 4.000.000
دانشجویان قهرمان ورزشی 4.000.000
فوت اعضای درجه یک خانواده 4.000.000
حوادث و بلاهای طبیعی 4.000.000
وام شهریه مقطع کاردانی و کارشناسی 1.500.000
وام شهریه مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای و دکتری پیوسته 3.000.000
وام شهریه مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته 6.500.000

 

شرایط دریافت وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ 

همانطور که گفته شد وام دانشجویی انواع مختلف دارد و هر دانشجو با توجه به شرایط و نیاز خود می تواند از آن استفاده نماید. شرایط دریافت هر یک از وام‌های دانشجویی متفاوت با دیگری است. مهم ترین شرایط عمومی دریافت وام دانشجویی به شرح زیر می‌باشد.

✅اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی در قانون اساسی

✅عدم استفاده از بورسیه و سایر وام‌های دانشجویی

✅صلاحیت لازم برای دریافت وام از نظر دانشگاه

✅اثبات نیاز مالی دانشجو

✅داشتن ضامن

✅عدم شاغل بودن

 

شرایط اختصاصی وام دانشجویی تحصیلی 1402 – 1403

✅مبلغ وام تحصیلی با توجه به مقطع دانشجو تعیین خواهد شد.

✅وام ویژه دکتری به صورت شیش ماهه پرداخت خواهد شد.

✅دانشجویان متاهل می توانند وام تحصیلی تا دوبرابر بیشتر نسبت به سایر دانشجویان دریافت کنند.

 

شرایط اختصاصی وام ضروری

✅در هر ترم تحصیلی تنها امکان استفاده از وام ضروری برای یک رویداد وجود دارد.

✅وام ضروری برای هر رویداد تنها یکبار در هر مقطع اعطا می‌شود.

✅وام ضروری ازدواج تنها یکبار در کل دوران تحصیل قابل استفاده است و نباید از مدت زمان عقد بیشتر از 18 ماه گذشته باشد.

✅اگر دا‌نشجو قبلا از وام ضروری رویداد به تشخیص ریاست صندوق استفاده کرده باشد، دیگر امکان استفاده از وام ضروری خرید لوازم کمک آموزشی را نخواهد داشت.

✅برای دریافت وام ضروری لوازم کمک آموزشی باید فاکتور معتبر خرید لوازم مثل لب تاب ارائه شود.

 

شرایط اختصاصی وام مسکن متاهلی

✅دانشجو باید متاهل بوده و در خوابگاه ساکن نباشد.

✅ثابت شود که دانشجو برای تهیه مسکن نیاز مالی دارد.

✅ارائه عقدنامه و اجاره نامه جز شروط اصلی دریافت وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ است.

✅دانشجویان ترم آخر تحصیلی امکان دریافت وام مسکن را نخواهند داشت.

✅در صورت دانشجو بودن هر دوی زوجین، تنها یکی از آن ها امکان دریافت وام ودیعه مسکن را خواهد داشت.

 

شرایط اختصاصی وام شهریه از منابع صندوق

✅این وام تنها برای شهریه بوده و مستقیما به حساب دانشگاه پرداخت می‌شود.

✅دانشجو باید اقساط وام را در زمان مشخص پرداخت نماید.

✅دانشجویان ورودی جدید در تمامی دانشگاه ها امکان استفاده از این وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را خواهند داشت.

 

شرایط اختصاصی وام مازاد شهریه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد

✅تنها دانشجویانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی باشند امکان دریافت این وام را خواهند داشت.

✅دانشجو نیازی به ارائه سند تعهد ندارد و ضمانت بر عهده نهادهای حمایتی خواهد بود.

✅دانشجویان واجد شرایط تحت پوشش باید توسط نهاد حمایتی معرفی شوند و پس از آن باید خود دانشجو از سایت صندوق رفاه دانشجویی درخواست وام را ثبت نماید.

✅دانشجویان با دریافت این وام، دیگر امکان دریافت هیچ یک از وام های شهریه را نخواهند داشت.

 

ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ 

ثبت نام وام‌دانشجویی مشروط به این است که فرد دانشجو باشد و فارغ التحصیل نشده باشد. دانشجویان دارای شماره دا‌نشجویی معتبر برای درخواست وام به سایت صندوق رفاه دانشجویی با آدرس www.swf.ir مراجعه نمایند.

پس از وارد کردن اطلاعات خود و ورود به پروتال دانشجویی می‌توانید برای دریافت وام مورد نظر خود درخواست دهید. در هنگام ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویی حتما شماره موبایلی را وارد کنید که به اسم خودتان باشد. نکات مهم در مورد ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

✅دانشجویان دوره های شهریه پرداز باید قبل از شروع ترم اقدام به ثبت نام وام نمایند تا در صورت موافقت، مبلغ وام از مبلغ شهریه کم شود و مشکلی در فرایند انتخاب واحد به وجود نیاید.

✅مواردی همچون مشروطی، معدل پایین، دانشجوی سال آخر و سال اول بودن از محدودیت های دریافت وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ است و در روند اخذ وام مشکل به وجود خواهد آورد.

✅دانشجویان دانشگاه دولتی در صورت مشروطی در یک ترم تحصیلی می‌توانند وام با نصف مبلغ دریافت کنند اما در صورت مشروطی دو ترم متوالی امکان دریافت وام را نخواهند داشت.

✅اگر سنوات تحصیلی شما بیش از حد مجاز طول بکشد و یا دروسی را در ترم خود اخذ کنید که طبق چارت دانشگاه نباشد، وام به شما تعلق نخواهد گرفت.

✅دانشجویانی که مشغول به کار در مراکز دولتی به صورت رسمی، پیمانی و یا قراردادی هستند، نمی‌توانند وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دریافت کنند.

✅چنانچه صندوق تایید کند، وام به دانشجویان شاغل دانشگاه های شهریه پرداز تعلق خواهد گرفت.

✅در صورت عدم پرداخت اقساط، دا‌نشجو موظف است که کل مبلغ وام را در یک نوبت پرداخت نماید.

✅دانشجویان دارای مشکلات جسمی و ناتوانی و روشندلان، می‌توانند اقساط وام را در دوبرابر زمان سایر دانشجویان پرداخت نمایند.

✅چنانچه دانشجو از تحصیل انصراف داده و یا اخراج شود، باید کل مبلغ بدهی را در یک نوبت پرداخت کند.

 

مدارک لازم برای ثبت نام وام

برای دریافت هر یک از انواع وام‌دانشجویی، باید مدارکی را آماده کرده و ارائه دهید تا وام‌دانشجویی به شما تغلق گیرد. مهم ترین مدارک برای ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به شرح زیر می‌باشد.

✅کپی شناسنامه و کارت ملی

✅کپی کارت دانشجویی

✅اصل تعهد مخضری

✅ارائه وام های درخواست وام به واحد تسهیلات دانشجویی به صورت تکمیل شده

✅ارائه سند ازدواج و کپی شناسنامه همسر برای دریافت وام ازدواج

✅سند ازدواج و اجاره نامه برای دریافت وام ودیعه مسکن متاهلی

✅تصویر پاسپورت دا‌نشجو و همسر او و سند ازدواج و اجاره نامه برای دریافت وام مسکن متاهلان غیرایرانی

✅مدارک مربوط به دانشجوی برتر برای دریافت وام استعداد درخشان

✅معرفی نامه و فیش واریز بانک برای دریافت وام عتبات عالیات

 

مدارک ضامن برای ثبت نام وام

همانطور که در متن مقاله اشاره شد، دانشجویان برای دریافت وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید یک ضامن معتبر نیز داشته باشند. ضامن مدارکی نیاز دارد که برخی از مهم ترین آن ها به شرح زیر می‌باشند.

✅کپی شناسنامه و کارت کلی و اصل و کپی آخرین حکم کارگزینی برای کارکنان نهادهای عمومی غیردولتی و سایر شرکت های دولتی

✅کپی شناسنامه و کارت ملی و فیش حقوقی برای بازنشستگان نیروهای مسلح، وزارت دفاع و وزارت اطلاعات و مستمری بگیران تامین اجتماعی

✅کپی شناسنامه و کارت ملی و اصل گواهی کسر از حقوق برای بازنشستگان آموزش و پرورش و بانک های دولتی و غیر دولتی

 

نحوه پرداخت وام دانشجویی

دانشجویانی که وام دانشجویی 1402 – 1403 دریافت کرده اند، باید آن را با کارمزد مشخص در زمان تعیین شده پرداخت نمایند. بازپرداخت وام نیز شرایط و ضوابطی دارد که در این قسمت به آن اشاره خواهیم کرد. 

بازپرداخت وام برای شاغلین

همانطور که گفته شد یکی از شروط دریافت وام برای دانشجویان این است که شغلی نداشته باشند. اگر پس از دریافت وام مشخص شود که دانشجو داری شغل بوده است، باید کل وام دانشجویی را به همراه کارمزد 4 درصد و خسارات در یک نوبت بازپس دهد.

بازپرداخت وام ببرای مشمولان خدمت وظیفه

اگر دانشجو در حین تحصیل، خدمت وظیفه خود را نیز بگذراند، برای مدت ۶ ماه فرصت خواهد داشت که وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را به صورت اقساطی بازپس دهد. 

 بازپرداخت وام برای افراد معاف از هزینه تحصیل

در صورتی که دانشجو پس از دریافت وام، بر اساس قوانین کشور از پرداخت هزینه های تحصیلی معاف شود، باید کل مبلغ وام را به همراه کارمزد 4 درصد و خسارات در یک نوبت بازپس دهد.

بازپرداخت وام برای دانشجویان مقاطع بالاتر

چنانچه دانشجو به صورت بی وقفه در مقطع بعدی پذیرفته شود، در صورت پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت یکجا کارمزدهای وام بخشیده خواهند شد. در صورت پرداخت پنجاه درصد از وام به صورت یکجا، ۲ درصد از کارمزد بخشیده می‌شود. در صورت قسط بندی نیز دانشجو می‌تواند مطابق با دفترچه قسط بدهی خود را در پایان دوره پرداخت کند. 

بازپرداخت وام برای آسیب دیدگان در حوادث طبیعی

چنانچه دانشجویی در طول دوران تحصیلی خود با حوادث طبیعی مواجه شده و آسیب دیده باشد،مجاز است که تا نه ماه پرداخت وام دانشجویی را به تاخیر بیندازد. در صورت ارائه نامه از طرف فرمانداری نیز مدت وام تا دو سال به تاخیر خواهد افتاد. 

بازپرداخت وام برای افراد بورسیه

دانشجویانی که بورسیه دریافت کرده باشند (داخل و یا خارج کشور) باید ابتدا بدهی خود را پرداخت کنند و سپس برای دریافت بورسیه و ادامه تحصیل اقدام نمایند. 

بازپرداخت وام دانشجویان دانشگاه دولتی و آزاد

دانشجویان دانشگاه دولتی باید پس از فارغ التحصیلی وام خود را پرداخت نمایند. زمان پرداخت وام نباید بیشتر از ۹ ماه شود و در غیر این صورت کل مبلغ بدهی به صورت یکجا دریافت خواهد شد. دانشجویان دانشگاه آزاد نیز باید در همان ترم تحصیلی وام خود را تسویه نمایند. 

 

وام دانشجویی پیام نور 

دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز می‌توانند برای دریافت وام اقدام نمایند. طی سال های گذشته مبالغ وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پیام نور افزایش یافته است و دانشجویان می‌توانند وام هایی با مبلغ بالاتر دریافت نمایند. دانشجویان پیام نور نیز برای دریافت وام باید به سایت صندوق رفاه دانشجویی مراجعه نمایند. 

دانشجویان دانشگاه پیام نور در مقاطع مختلف تحصیلی می‌توانند در هر ترم تحصیلی یک بار برای درخواست وام اقدام نمایند. مبلغ وام نیز در کارشناسی یک میلیون و سیصد هزار تومان، در مقطع ارشد دو میلیون و ششصد هزار تومان و در مقطع دکتری شش میلیون و پانصد هزار تومان می‌باشد. 

 

مشاوره وام دانشجویی

تمامی دانشجویان در صورت دارا بودن شرایط لازم می‌توانند از انواع وام های دانشجویی استفاده کرده و به صورت اقساطی آن را باز پس دهند. درخواست وام‌دانشجویی از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویی انجام می‌شود. 

چنانچه هرگونه ابهام و یا سوالی در زمینه وام دانشجویی 1402 – 1403 برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه وام دانشجویی 1402 – 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. وام مسکن نیز جز وام های دانشجویی است؟

    بله دانشجویانی که در دوران تحصیل ازدواج کرده اند، می‌توانند برای دریافت وام مسکن دانشجویی اقدام نمایند. 

  2. آیا دانشجویان مشروطی می‌توانند وام دانشجویی دریافت کنند؟

    در صورت مشروطی در یک ترم دانشجو می‌تواند وامی با نصف مبلغ اصلی دریافت کند اما در صورت مشروطی دو ترم متوالی، امکان دریافت وام وجود نخواهد داشت. 

  3. سایت دریافت وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چیست؟

    دانشجویان برای دریافت وام باید به سایت صندوق رفاه دانشجویی با آدرس www.swf.ir مراجعه نمایند. 

    منبع: وام دانشجویی 





:: برچسب‌ها: وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: