روش صحیح مطالعه خواص مواد کنکور هنر 1400
نوشته شده توسط : دانتل

روش صحیح مطالعه خواص مواد کنکور هنر

طراحان کنکور سراسری، هر سال با طراحی سوالات جدید از منابع نامشخص باعث سخت‌تر شدن این درس برای داوطلبان کنکور هنر شده اند. درس خواص مواد با توجه به گستردگی زیاد و نداشتن منبع مشخص، میانگین پاسخگویی کمی در بین داوطلبان دارد.

اما داوطلبان باید توجه داشته باشند که گستردگی و حجم بالای درس خواص مواد و همینطور ضریب پایین آن در زیرگروه‌های کنکور هنر، نباید باعث شود داوطلبان مطالعه این درس را به ماه‌های پایانی و نزدیک به کنکور موکول کنند.

داوطلبان بایستی با در نظر گرفتن فرار بودن مباحث درس خواص مواد و بودجه بندی این درس، در برنامه ریزی تحصیلیشان، ساعاتی را برای مباحث منتخب خود اختصاص دهند و با مرور و مطالعه مستمر و منظم سعی کنند، مطالب را به خاطر بسپارند.

بودجه بندی خواص مواد | کنکور هنر

در دفترچه سوالات اختصاصی کنکور هنر، سهم درس خواص مواد، 20 سوال می‌باشد که داوطلبان می‌بایست در زمان تعیین شده به سوالات آن پاسخ دهند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند، درس خواص مواد در تمامی زیرگروه های کنکور هنر، دارای ضریب یک می‌باشد و از طرفی میانگین پاسخگویی به این درس نیز بسیار پایین است. البته همانطورکه گفته شد مباحث درس خواص مواد کنکور هنر، بسیار گستره است و خواندن حجم زیادی از درس خواص مواد که نسبت به دروس دیگر از اهمیت کمتری برخوردار است، کاری اصولی و آگاهانه نیست.

پیشنهاد مشاوران دانتل به داوطلبان کنکور هنر، به جای اختصاص زمان زیاد برای مطالعه درس خواص مواد، خواندن مباحثی است، که بودجه بندی بیشتری در کنکور سراسری دارد. اگر داوطلبان اینطور عمل کنند با خواندن و انتخاب چند مبحث، هم می‌توانند آنها را با اختصاص زمان کافی بخوانند و به تسلط برسند و هم کسب میانگین درصد در این درس رتبه خوبی برایشان به همراه خواهد داشت.

در جدول زیر بودجه بندی درس خواص مواد کنکور هنر، طبق آمار سال‌های گذشته آورده شده است. داوطلبان می‌توانند از آن کمک بگیرند و در برنامه ریزی خود برخی مباحث پرتکرار در سال‌های گذشته و با بودجه بندی بیشتر را انتخاب کنند.

مبحث 96 95 94
مواد و مصالح 3 3 1
فلزات و نافلزات 1 0 2
کاغذ و چاپ 3 3 4
صنایع دستی 0 1 2
شیشه 1 0 0
الیاف نساجی 3 2 2
چوب 1 1 1
صنایع جدید 2 0 3
شیمی رنگ 1 3 4
عکاسی 2 3 1
ابزار و اسلوب های هنری 2 1 0
مرمت و موزه داری 0 1 0
حلال ها و رنگ برها 0 0 0
شوینده ها و پاک کننده ها 0 0 0
قیر و مواد نفتی 1 0 0
چسب 0 1 0
صنایع غذایی و دارویی 0 1 0

در مطلب بالا سعی ما در جهت ارائه روش صحیح مطالعه درس خواص مواد کنکور هنر بوده است. چنانچه سوالی داشتید و یا نیاز به برنامه ریزی تحصیلی برای مطالعه درس خواص مواد داشتید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به شماره تلفن 02126295595 تماس حاصل بفرمایید.

منبع: روش صحیح مطالعه خواص مواد کنکور هنر 1400




:: برچسب‌ها: روش صحیح مطالعه خواص مواد کنکور هنر 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: