کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ چند روز قبل برگزاری آزمون در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر خواهد شد و داوطلبان باید با مراجعه به این سامانه کارت خود را دریافت نمایند. در کارت ورود به جلسه اطلاعات مهمی همچون تاریخ دقیق برگزاری آزمون و حوزه امتحانی داوطلبان درج خواهد شد. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون الزامی است. در این مطلب به بررسی کامل کارت ورود به جلسه لیسانس به پز‌شکی 1403 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳

هر ساله آزمون لیسانس به پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود تا علاقه مندان به رشته پزشکی که در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند، بتوانند به ادامه تحصیل در این رشته بپردازند. افرادی که دیپلم خود را در رشته های ریاضی و تجربی دریافت کرده اند، امکان ثبت نام و شرکت در این آزمون را خواهند داشت.

پس از ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی، داوطلبان باید در زمان تعیین شده در جلسه آزمون شرکت نمایند. حضور در جلسه آزمون مشروط به همراه داشتن برخی از مدارک است که مهم ترین آن ها کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ می‌باشد.

کارت ورود به جلسه چند روز قبل برگزاری آزمون منتشر می‌شود و داوطلبان باید با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران کارت خود را دریافت نمایند. عدم به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پز‌شکی 1403 منجر به ممانعت از حضور در جلسه آزمون خواهد شد.

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی 1403

تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی را دارند، باید در زمان تعیین شده به سامانه education.tums.ac.ir مراجعه کرده و ثبت نام آزمون را انجام دهند. در صورت دریافت کدرهگیری، نام شما به عنوان متقاضی ثبت خواهد شد و امکان شرکت در جلسه آزمون را خواهید داشت.

چند روز قبل آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پز‌شکی ۱۴۰۳ در سامانه فوق منتشر خواهد شد و داوطلبان باید با مراجعه به این سایت کارت خود را دریافت کرده و به صورت پرینت شده با خود به جلسه آزمون ببرند. در کارت ورود به جلسه اطلاعات مهمی همچون زمان دقیق و حوزه امتحانی درج خواهد شد.

زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده است اما با توجه به زمان انتشار کارت در سال گذشته که ۲۷ تیر ماه بود، انتظار می‌رود در سال جدید نیز در همین بازه زمانی منتشر گردد. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1403 این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع می‌توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد داوطلبان آزمون لیسانس به پز‌شکی باید چند روز قبل برگزاری آزمون در زمان تعیین شده به سایت دانشگاه علوم پز‌شکی تهران مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. مراحل کلی کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی به شرح زیر می‌باشد. 

????مراجعه به سامانه exam.tums.ac.ir

????وارد کردن کد ملی

????کلیک بر روی گزینه کارت ورود به جلسه

????پرینت از کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی

 

راهنمای تصویری

1️⃣آدرس exam.tums.ac.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد سامانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شوید. 

 

2️⃣در کادر نام کاربری کد رهگیری خود و در کادر رمز عبور نیز کد ملی تان را وارد کنید.

 

3️⃣پس از ورود به پنل شخصی بر روی گزینه چاپ کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی 1403 کلیک نمایید.

4️⃣کارت خود را پرینت بگیرید.

 

مشاوره آزمون لیسانس به پزشکی

داوطلبان آزمون لیسانس به پز‌شکی باید توجه داشته باشند که دریافت و به همراه داشتن کارت ورود به جلسه لیسانس به پز‌شکی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورت عدم به همراه داشتن آن امکان ورود به جلسه آزمون را نخواهید داشت. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی۱۴۰۳  برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت آزمون لیسانس به پزشکی 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی چه باید کرد؟

    برای این منظور باید در زمان تعیین شده به سامانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه نمایید. 

  2. کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می‌شود؟

    تاریخ دقیق انتشار کارت آزمون لیسانس به پزشکی هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که در تیر ماه و چند روز قبل برگزاری آزمون باشد. 

  3. برای دریافت کارت ورود به جلسه چه اطلاعاتی لازم است؟

    برای این منظور باید کدرهگیری و کد ملی خود را در اختیار داشته باشید. 

    منبع: کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی





:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: