دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی ۱۴۰۲ هر ساله توسط سازمان سنجش پزشکی منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. داوطلبان برای آگاهی از ضوابط و شرایط و همچنین انتخاب رشته صحیح باید دفترچه را به طور کامل مطالعه نمایند. دفترچه انتخاب رشته دستیاری دنداپزشکی در سال ۱۴۰۲ هم اکنون منتشر شده است و داوطلبان می‌توانند نسبت به دانلود آن اقدام نمایند. در این مقاله به بررسی کامل دفترچه انتخاب رشته دستیاری‌دنداپزشکی پرداخته شده است. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع: دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی  

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون دستیاری دنداپزشکی شرکت کرده‌اند، یک ماه پس از برگزاری آزمون کارنامه اولیه خود را دریافت می‌کنند. پس از اعلام نتایج، داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره شده‌اند، باید برای انتخاب رشته اقدام نمایند. در زمان شروع انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی، د‌فترچه انتخاب رشته نیز در سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند نسبت به دانلود و مطالعه آن اقدام نمایند.

با توجه به محدودیت و شرایط خاص پذیرش دستیاری دندانپزشکی، داوطلبان قبل از انتخاب رشته باید حتما دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی را مطالعه نمایند تا از ضوابط و شرایط هر کدرشته محل مطلع شوند و با آگاهی کامل انتخاب رشته خود را انجام دهند. 

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی 1402

هر ساله در بازه زمانی تعیین شده برای انتخاب رشته، دفترچه راهنما نیز در سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود تا داوطلبان آن را مطالعه کرده و از فرایند انتخاب رشته به طور کامل آگاه شوند. داوطلبان برای اطلاع از تمامی شرایط و ضوابط انتخاب رشته باید دفترچه را مطالعه کنند. 

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی همزمان با شروع مهلت انتخاب رشته منتشر می‌شود. در سال ۱۴۰۲ انتخاب رشته از تاریخ ۱ شهریور شروع شده و تا ۱۰ شهریور نیز ادامه خواهد داشت. در این بازه زمانی داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی اقدام به دانلود دفترچه و مطالعه آن نمایند.

 

نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی

مجری برگزاری آزمون دستیاری دنداپزشکی سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور است و تمامی مراحل از ثبت نام آزمون تا انتخاب رشته و اعلام نتایج در این سامانه انجام می‌شود. هر ساله در بازه زمانی تعیین شده برای انتخاب رشته، سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی را منتشر می‌کند که در آن تمامی شرایط و ضوابط و همچنین تغییرات انتخاب رشته نسبت به سال گذشته ارائه می‌شود. داوطلبان برای دانلود دفترچه باید به سایت سنجش پزشکی مراجعه نمایند. 

در این دفترچه تمامی اطلاعات مورد نیاز همچون توضیح درباره کارنامه، نحوه گزینش، سهمیه ها، کدرشته محل ها و ظرفیت پذیرش و… ارائه می‌شود. برای سهولت کار شما داوطلبان گرامی در این قسمت لینک دانلود دفترچه قرار گرفته است و شما می‌توانید به صورت مستقیم دفترچه را دانلود نمایید.  

 

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی

 

نکات مهم دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی

داوطلبان باید توجه داشته باشند که هرگونه مغایرت اطلاعات ثبت نامی در هر یک از مراحل آزمون دستیاری دندان پزشکی مشخص شود، حتی در صورت پذیرش و ثبت نام نیز قبولی فرد لغو خواهد شد.

چنانچه تخلف و تقلب داوطلب در حین آزمون و یا پس از آن و در حین تحصیل مشخص شود، داوطلب از ادامه تحصیل محروم خواهد شد و همچنین به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون های وزارت متبوع معرفی می‌شود. 

عدم انتخاب رشته در بازه زمانی تعیین شده به معنای انصراف داوطلب از ادامه تحصیل است و امکان اعتراض با آن نیز وجود ندارد. 

 

مشاوره آزمون دستیاری دندانپزشکی

داوطلبان واجد شرایطی که موفق به کسب حد نصاب نمره شده‌اند و مجاز به انتخاب رشته هستند، می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده و پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دستیاری دنداپزشکی نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی برای تان به وجود آمده است و یا در فرایند انتخاب رشته با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی  دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

 

  1. دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی چه زمانی منتشر می‌شود؟

    زمان انتشار دفترچه همزمان با شروع انتخاب رشته یعنی در اول شهریور ۱۴۰۲ می‌باشد. 

  2. برای دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی چه باید کرد؟

    دفترچه در تاریخ مشخص در سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود. لینک دانلود دفترچه در این صفحه نیز قرار گرفته است و می‌توانید آن را به صورت مستقیم دانلود نمایید. 

  3. انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی چه زمانی شروع می‌شود؟

    انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی در سال ۱۴۰۲ از ۱ شهریور آغاز شده و تا ۱۰ شهریور نیز مهلت دارد. 

    منبع: دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی 





:: برچسب‌ها: دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دنداپزشکی ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: