زمان ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ یکی از سوالات مهم دانشجویانی است که دریافت وام دارند. تمامی دانشجویان می توانند در بازه های زمانی تعیین شده به سایت صندوق رفاه دانشجویی مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام یکی از وام های مورد نظر خود اقدام نمایند. مهلت نام نویسی معمولا تمدید می شود و داوطلبان متاخر می توانند در این بازه زمانی اقدام به نام نویسی نمایند. در این مطلب به بررسی کامل تمدید مهلت ثبت نام وام دانشجویی 1402 – 1403 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: زمان ثبت نام وام دانشجویی

زمان ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

هر ساله صندوق رفاه دانشجویی مدت معینی را برای ثبت نام وام دانشجویی مشخص می‌کند و دانشجویان متقاضی دریافت وام باید در آن بازه زمانی اقدامات لازم را انجام دهند. برای دریافت وام دانشجویان باید ابتدا در سایت صندوق رفاه دانشجویی ثبت نام کرده و سپس در صورت تایید، وام به آنان تعلق خواهد گرفت. 

 

ثبت‌نام وام دانشجویی معمولا از اوایل هر ترم تحصیلی آغاز می شود و در حدود ۱۵ تا ۳۰ روز نیز زمان ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در نظر گرفته می شود. مهلت ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای هر یک از انواع وام ها به شرح جدول زیر می باشد. 

وام شروع ثبت نام  پایان ثبت نام مهلت تایید وام توسط دانشگاه
وام ودیعه مسکن دانشجویی ۱۴۰۲/۸/۱ ۱۴۰۲/۸/۱۵ ۱۴۰۲/۸/۲۰
وام ضروری دانشجویی ۱۴۰۲/۸/۱ ۱۴۰۲/۸/۱۵ ۱۴۰۲/۸/۲۰
وام تحصیلی  ۱۴۰۲/۸/۱۶ ۱۴۰۲/۸/۳۰ ۱۴۰۲/۹/۵
وام شهریه ۱۴۰۲/۹/۱ ۱۴۰۲/۹/۱۵ ۱۴۰۲/۹/۲۰

ثبت نام وام در نیمسال دوم تحصیلی هنوز مشخص نشده است. انتظار می رود که مانند سال گذشته از اسفند ماه، مهلت ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم آغاز شود. به محض اطلاع رسانی بیشتر و مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

تمدید مهلت ثبت نام وام دانشجویی 1402 – 1403

همانطور که گفته شد ثبت نام وام دانشجویی در زمان مشخصی انجام می شود و دانشجویان باید در این بازه زمانی تعیین شده به سایت صندوق رفاه دانشجویی مراجعه کرده و اقدامات لازم برای ثبت درخواست خود را انجام دهند. 

در صورتی که دانشجویان زمان ثبت نام وام دانشجویی را از دست دهند، می توانند در تمدید مهلت ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نیز اقدام به ثبت درخواست خود نمایند. معمولا تمدید زمان ثبت نام برای مدت چند روز پس از پایان مهلت اصلی خواهد بود. هنوز تمدید زمان ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

 

مشاوره زمان ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانشجویانی که قصد استفاده از تسهیلات و وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویی را دارند، باید در زمان تعیین شده بهسایت صندوق رفاه دانشجویی refah.swf.ir مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. زمان ثبت نام معمولا در حدود چند روز تمدید خواهد شد تا تمامی دانشجویان بتوانند نسبت به دریافت وام اقدام کنند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه مهلت ثبت نام وام دانشجویی 1402 – 1403 برای تان وجود دارد و یا در مراحل درخواست وام با مشکلی مواجه شده اید، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. مهلت ثبت نام وام دانشجویی 1402 – 1403 چه زمانی است؟

    ثبت نام وام در نیمسال اول از اول آبان شروع شده و با توجه به نوع وام تا اواخر آذر ادامه خواهد داشت. 

  2. زمان ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم چه تاریخی است؟

    ثبت نام وام در نیمسال دوم هنوز مشخص نشده است اما انتظار می رود در اسفند ماه باشد. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت نام نیمسال دوم این مطلب بروزرسانی می شود. 

  3. آیا زمان ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ تمدید می شود؟

    بله معمولا زمان ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در حدود چند روز تمدید خواهد شد. 

    منبع: زمان ثبت نام وام دانشجویی





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: