وام خرید لپ تاپ دانشجویی
نوشته شده توسط : دانتل

وام خرید لپ تاپ دانشجویی یکی از وام هایی است که دانشجویان دانشگاه های مختلف می توانند از آن استفاده کرده و نیازهای خود را برطرف سازند. با توجه به اینکه لپ تاپ یکی از وسایل مورد نیاز دانشجویان است و قیمت آن نیز بسیار افزایش یافته است، دریافت وام دانشجویی می توانند گزینه عالی برای دانشجویان باشد. در این مطلب به بررسی کامل وام خرید لپ‌تاپ دانشجویی می پردازیم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع: وام خرید لپ تاپ دانشجویی 

وام خرید لپ تاپ دانشجویی

لپ تاپ یکی از وسایل مورد نیاز برای دانشجویان است که در طول دوران تحصیل خود بسیار به آن احتیاج پیدا می کنند. اما با این حال بالا بودن قیمت لپ تاپ، خرید آن را برای بسیاری از دانشجویان سخت و حتی غیر ممکن کرده است. 

با توجه به اهمیت بسیار زیاد خرید لپ تاپ برای دانشجویان این امکان فراهم شده است تا دانشجویان بتوانند وام دریافت کرده و به این صورت لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری نمایند. وام خرید لپ تاپ دانشجویی در انواع مختلف است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. 

مزایا و معایب دریافت وام برای خرید قسطی لپ تاپ دانشجویی

دریافت وام برای خرید اقساطی لپ تاپ دانشجویی مزایا و معایبی دارد که دانشجویان باید از آن ها مطلع بوده و بر این اساس تصمیم گیری نمایند. به طور کلی از مزایای دریافت وام می‌توان به تسریع در خرید لپتاپ و عقب نیفتادن از کارهای مهم دانشجویی اشاره کرد. اما از سوی دیگر ممکن است بازپرداخت وام خرید لپ تاپ دانشجویی برای دانشجویان سخت باشد. اما با توجه به نرخ پایین کارمزد و باز پرداخت طولانی مدت، امکان بازپرداخت آن برای اکثر دانشجویان وجود دارد. 

 

وام خرید لوازم کمک آموزشی

وام خرید لوازم کمک آموزشی به صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم اختصاص دارد. صندوق رفاه دانشجویی شرایطی را فراهم کرده است تا دانشجویان بتوانند با توجه به وضعیت اضطراری خود نسبت به دریافت وام اقدام نمایند. 

مبلغ وام خرید لپ تاپ دانشجویی در سال ۱۴۰۲ هفت میلیون تومان می باشد. این وام کارمزد بسیار پایینی دارد و دانشجو باید پس از فارغ التحصیلی نسبت به بازپرداخت آن در اقساط تعیین شده اقدام نماید. 

زمان ثبت نام وام خرید لپ تاپ دانشجویی صندوق رفاه

دانشجویان برای ثبت نام وام باید در زمان تعیین شده به سایت صندوق رفاه دانشجویی مراجعه کره و پس از ثبت نام در سایت درخواست خود برای دریافت وام را ثبت نمایند. زمان ثبت نام وام خرید لپ تاپ دانشجویی از ۱ آبان تا ۱۵ آبان می باشد. آخرین مهلت تایید وام توسط دانشگاه نیز تا ۲۰ آبان خواهد بود. 

هنوز اطلاعیه ای در مورد تمدید مهلت ثبت نام اعلام نشده است. در صورتی که در مورد تمدید زمان ثبت نام وام خرید لپ‌تاپ دانشجویی اطلاعیه ای منتشر شود، در این مطلب قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع تر می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

وام خرید لپتاپ بانک قرضه الحسنه مهر ایران

یکی از بانک هایی که در زمینه وام دانشجویی با دانشگاه های مختلف همکاری دارد، بانک قرضه الحسنه مهر ایران می باشد. دانشجویان دانشگاه های مختلف مثل دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و برخی از دانشگاه های سراسری می توانند از این بانک، وام‌خرید لپ تاپ دانشجویی دریافت نمایند. 

مبلغ وام این بانک برای خرید لپ تاپ ۲۰ میلیون تومان می باشد و نرخ آن نیز ۴ درصد است. دانشجویان باید وام را در اقساط ۶ تا ۲۴ ماهه پرداخت نمایند. توجه داشته باشید که وام خرید لپ تاپ دانشجویی بانک قرضه الحسنه مهر ایران به صورت کارت خرید ارائه می گردد و باید به مراکز منتخب در لیست بانک مهر ایران مراجعه کرده و از این مراکز لپ تاپ خود را خریداری نمایید. 

وام خرید لپ تاپ دانشجویی بانک ملی دانشگاه آزاد

بانک ملی طرف قرارداد با دانشگاه آزاد است و دانشجویان این دانشگاه می توانند نسبت به دریافت وام های مختلف از بانک ملی اقدام نمایند که وام خرید لپ تاپ دانشجویی نیز جز این وام ها می باشد.

مبلغ وام دانشجویی با توجه به مقطع تحصیلی متفاوت است. هنوز اطلاعیه ای در مورد مبلغ وام در سال جدید اعلام نشده است اما در سال گذشته مبالغ وام برای مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به ترتیب ۱۰، ۱۵ و ۵۰ میلیون تومان بود. دانشجویان باید وام خود را در مدت ۳۶ ، ۴۸ و ۶۰ ماه با کارمزد ۱۰ درصد پراخت نمایند. 

برای دریافت وام خرید لپ تاپ دانشجویی باید به بخش رفاه دانشجویی دانشگاه مراجعه کرده و پس از تاییدیه دانشگاه، معرفی نامه ای دریافت نمایید. با استفاده از این معرفی نامه می توانید به شعب بانک ملی مراجعه کرده و وام خود را دریافت کنید. در صورت اطلاع رسانی در مورد مبالغ وام در سال جدید این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

دریافت وام خرید لپ تاپ دانشجویی از پلتفرم های آنلاین

چندین سال است که پلتفرم های آنلاین در زمینه مالی شروع به فعالیت کرده اند و دانشجویان می توانند از طریق دریافت وام از این سایت ها به راحتی نسبت به دریافت وام و خرید لوازم کمک آموزشی مورد نظر خود اقدام نمایند. از این پلترفرم ها می توان به قسطی کلاب، والتا، ازکی وام، ایزی پی، دیجی پی و لندو اشاره کرد. مبلغ وام در هر یک از سایت ها متفاوت است و از ۲۰ تا ۱۵۰ میلیون متغیر می باشد. 

تفاوت دریافت وام خرید لپ تاپ دانشجویی از پلتفرم های آنلاین با بانک ها و صنوق رفاه دانشجویی در کارمزد و مدت زمان بازپرداخت می باشد. دریافت وام از این سایت ها بسیار راحت است و در مدت زمان کوتاهی وام به شما تعلق می گیرد اما باید مبلغ بیشتری را در مدت زمان کوتاه تر بپردازید. 

 

مشاوره دریافت وام دانشجویی

لپ تاپ یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز برای دانشجویان است که نیاز ویژه ای در طول دوران تحصیل به آن خواهند داشت. وام های مختلفی برای دریافت وام خرید لپ‌تاپ دانشجویی در نظر گرفته شده است. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه وام خرید لپ تاپ دانشجویی برای تان وجود دارد و یا در مراحل دریافت وام با مشکلی مواجه شده اید، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه وام خرید لپ تاپ دانشجویی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. وام خرید لپ تاپ دانشجویی به چه صورت است؟

    بانک ها و موسسات مختلفی نسبت به ارائه وام دانشجویی خرید لپ تاپ اقدام می کنند که در متن به مهم ترین آن ها اشاره شده است. 

  2. کارمزد وام خرید لپ تاپ دانشجویی چقدر است؟

    کارمزد وام با توجه به بانک و موسسه ارائه دهنده متفاوت است. میزان کارمزد از ۴ درصد شروع می شود. 

  3. مدت بازپرداخت وام دانشجویی خرید لپ تاپ چقدر است؟

    بانک ها و صندوق رفاه دانشجویی مدت زمان طولانی دارند اما در صورت دریافت وام از پلتفرم های آنلاین باید در مدت کوتاهی اقساط را بپردازید. 

    منبع: وام خرید لپ تاپ دانشجویی





:: برچسب‌ها: وام خرید لپ تاپ دانشجویی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: