نحوه پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

نحوه پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد یکی از مهم ترین سوالات دانشجویان این دانشگاه آزاد است. دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های شهریه پرداز است و دانشجویان برای هر ترم تحصیلی باید شهریه بپردازند. مبلغ شهریه برای برخی از دانشجویان سنگین است و برای پرداخت آن با مشکل مواجه می شوند. دانشگاه آزاد امکان قسط بندی شهریه برای این دانشجویان را در نظر گرفته است تا بتوانند بدون نگرانی به تحصیل خود بپردازند. در این مطلب به بررسی کامل نحوه پرداخت اقساط شهریه در آموزشیار پرداخته شده است. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 منبع: نحوه پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد

پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم است که دانشجویان بسیار زیادی در حال تحصیل در آن هستند. دانشجویان دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل باید شهریه پرداخت کنند. با توجه به اینکه شهریه دانشگاه آزاد نسبتا بالاست، دانشگاه این امکان را برای دانشجویان فراهم کرده است تا بتوانند هزینه تحصیل خود را به صور قسطی پرداخت نمایند.

دانشجویانی که قصد پرداخت قسطی شهریه را دارند، باید به سایت آموزشیار مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد در این مطلب به بررسی کامل نحوه نحوه پرداخت اقساط شهریه در آموزشیار خواهیم پرداخت.

نحوه پرداخت اقساط شهریه در آموزشیار

همانطور که گفته شد پرداخت اقساط شهریه آموزشیار یکی از امکاناتی است که این دانشگاه برای دانشجویان در نظر گرفته است تا بتوانند بدون مشکلات مالی به ادامه تحصیل بپردازند. نحوه پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد به شرح زیر می باشد.

1️⃣با جستجو آدرس edu.iau.ac.ir وارد سایت آموزشیار شوید.

2️⃣ بر روی گزینه دانشجو کلیک کنید

 

3️⃣ در این مرحله نحوه پرداخت اقساط شهریه در آموزشیار گزینه ورود دانشجو (انتخاب واحد/حذف و اضافه) را انتخاب نمایید

 

4️⃣ تمامی قوانین را تایید کرده و گزینه ورود به سیستم را بفشارید.

 

5️⃣ در این پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد در صفحه جدید نام کاربردی، کلمه عبور و کد تصویر را وارد کرده و گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

 

6️⃣ رمز ورود را از طریق برنامه آیگپ دریافت کرده و در کادر درج نمایید.

 

7️⃣از منوی سمت راست گزینه صندوق رفاه دانشجویی و سپس درخواست پیگیری تسهیلات را انتخاب نمایید.

 

8️⃣در این مرحله از نحوه پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد به بر روی گزینه پرداخت قسطی شهریه کلیک کنید.

9️⃣در صفحه بعدی مبلغ اقساط مشخص می شود و می توانید شهریه خود را به صورت قسطی پرداخت کنید.

 

 

شرایط پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد

تا قبل از اینکه ویروس کرونا شیوع پیدا کند، تمامی دانشجویان باید شهریه دانشگاه خود را به صورت یکجا پرداخت می کردند. اما پس از شیوع این بیماری و مشکلات و محدودیت های مالی که برای تمامی اقشار جامعه به وجود آمد، دانشگاه آزاد امکان پرداخت قسطی شهریه را در نظر گرفته است و شرایط نسبتا ساده این نیز برای آن تعیین کرد.

تمامی دانشجویان با مشکلات مالی که امکان پرداخت شهریه به صورت یکجا را ندارند، مشمول پرداخت اقساط شهریه در آموزشیار می باشند. شهریه دانشگاه آزاد به دو بخش ثابت و متغیر تقسیم می شود.

پس از قسط بندی شهریه، دانشجویان می توانند در بازه های زمانی مشخص، شهریه خود را در اقساط تعیین شده بپردازند. نحوه پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد فشار مالی زیاد بر دانشجو و خانواده اش را کاهش می دهد و تمامی دانشجویان می توانند بدون ترس و نگرانی در مورد پرداخت شهریه به ادامه تحصیل بپردازند.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره شهریه دانشگاه آزاد

دانشجویان دانشگاه آزاد که توانایی پرداخت شهریه به صورت یکجا را ندارند، می توانند نسبت به قسط بندی شهریه اقدام کرده و هزینه تحصیل خود را به صورت قسطی بپرداند. علاوه بر این دانشجویان می توانند از تخفیفات شهریه نیز بهره مند شده و یا با دریافت وام های مختلف، مشکلات مالی خود را بر طرف سازند.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه نحوه پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد برای تان وجود دارد و یا در مورد شرایط دریافت وام و تخفیف با سوالی مواجه شده اید، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نحوه پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

    دانشجویان برای قسط بندی باید به سایت آموزشیار مراجعه کنند.

  2. مراحل قسط بندی شهریه دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

    در متن مقاله به طور کامل به مراحل پرداخت اقساط شهریه در آموزشیار پرداخته شده است.

  3. آیا به غیر از قسط بندی شهریه راه دیگری برای کمک مالی از دانشگاه آزاد وجود دارد؟

    بله دانشجویان می توانند از تخفیفات دانشجویی و یا وام های مختلف دانشگاه آزاد بهره مند شوند.'

    منبع: نحوه پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: نحوه پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: