نوشته شده توسط : دانتل

نحوه ثبت نام آزمون EPT 99

طی سالهای اخیر، ارگان‌های مختلف در داخل کشور اقدام به برگزاری آزمون زبان انگلیسی تخصصی و عمومی می‌نمایند. داوطلبان ایرانی برای ارائه مدرک زبان معتبر می‌توانند در این آزمون‌ها شرکت کنند. دانشگاه آزاد نیز برای تسهیل امر تحصیل دانشجویان دکتری خود، عهده دار برگزاری آزمون EPT شده است. ثبت نام و برگزاری این آزمون چندین بار در طی سال برگزار می‌شود. کلیه فرآیند برگزاری آزمون از طریق سامانه آزمون به آدرس english.iau.ac.ir/ept انجام می‌شود.

با توجه به اینکه درج اطلاعات غلط باعث حذف از پروسه آزمون می‌شود، توصیه می‌شود ابتدا از نحوه ثبت نام آگاهی حاصل شود. پروسه ثبت نام را می‌توان دو بخش درنظر گرفت. در ادامه به تشریح کامل این دو بخش خواهیم پرداخت.

مرحله اول

پس از ورود به سایت ثبت نام و انتخاب لینک ثبت نام، مرحله اول آغاز می‌شود. دراین مرحله متقاضی باید اطلاعات خواسته شده را با کمال دقت وارد نماید. اطلاعات درخواستی این بخش شامل موارد زیر می‌باشد:

  • شماره دانشجویی
  • تصویر عکس پرسنلی
  • اطلاعات فردی از قبیل نام، نام خانوادگی، کدملی، شماره شناسنامه و غیره
  • کد رهگیری دریافتی از سپاه برای متقاضیان استفاده از سهمیه

پس از درج اطلاعات و انتخاب دکمه ثبت نام، مرحله اول به پایان می‌رسد. اما فرآیند ثبت نام هنوز تکمیل نشده است. برای ثبت نام کامل و قطعی باید پروسه مرحله دوم نیز طی شود.

مرحله دوم

این مرحله به تائید اطلاعات و پرداخت هزینه آزمون اختصاص دارد. پس از پایان یافتن پروسه مرحله اول، 30 دقیقه زمان برای داوطلبان درنظر گرفته می‌شود؛ تا اطلاعات واردشده در مرحله قبل را تائید نموده و هزینه ثبت نام آزمون EPT 99 را پرداخت کنند. توصیه می‌شود داوطلبان در این مرحله حتما اطلاعات وارد شده را بررسی نمایند. در صورت اطمینان از صحت اطلاعات درج شده، باید جهت پرداخت هزینه آزمون اقدام شود. داوطلبان از طریق انتخاب لینک پرداخت می‌توانند نسبت به پرداخت مبلغ اعلام شده اقدام نمایند.

پس از تکمیل فرآیند پرداخت، مجددا صفحه سامانه آزمون EPT بارگذاری شده وداوطلب به سامانه هدایت خواهد شد. اطلاعات این پرداخت ایمیل مندرج در فرم ثبت نام متقاضی ارسال می‌شود. با دریافت شناسه پرداخت، فرآیند ثبت نام آزمون تکمیل می‌شود. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: زمان ثبت نام آزمون EPT 99

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام آزمون EPT 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نحوه ثبت نام آزمون EPT 99




:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام آزمون EPT 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: