ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات یکی از گزینه هایی است که علاقه مندان به کار و اشتغال در بانک می توانند از آن استفاده کرده و در بانک استخدام شوند. بانک صادرات هر ساله با توجه به نیازی که به نیروی کار دارد، در زمان های مختلف اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند و افراد واجد شرایط می توانند در این آزمون ثبت‌نام نمایند. متقاضیان باید از شرایط و مدارک ثبت نام و سایر جزئیات اطلاع کامل داشته باشند. در این مطلب به بررسی کامل ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.


ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات

افرادی که علاقه مند به کار کردن در بانک هستند، می توانند در آزمون های استخدامی بانک های مختلف شرکت کرده و به صورت رسمی استخدام شوند. یکی از بانک های کشور که اقدام به جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی می‌کند، بانک صادرات می باشد.

این بانک با توجه به نیاز خود به نیروی جدید، اطلاعیه ای منتشر کرده و علاقه مندان واجد شرایط را برای ثبت نام در آزمون دعوت می‌کند. متقاضیان برای استخدام در این بانک باید از زمان و شرایط و سایر جزئیات مربوط به ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات اطلاع کامل داشته باشند. به همین دلیل در این مطلب به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

منبع: ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات


زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات

استخدامی بانک صادرات از طریق آزمون زمان مشخص و دقیقی ندارد چرا که این بانک هر ساله با توجه به نیاز خود به نیروی جدید اقدام به انتشار فراخوان و برگزاری آزمون می کند. سال گذشته بانک صادرات در خرداد ماه ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک صادرات را شروع کرد اما در مورد زمان ثبت‌نام در سال جدید هنوز اطلاعیه ای منتشر نشده است.

تمامی مراحل ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات از اعلام فراخوان تا اعلام نتایج در سایت اختصاصی بانک صادرات انجام می شود. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت نام آزمون، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات

برای ثبت‌نام در آزمون و استخدام در بانک صادرات، متقاضیان باید شرایطی را داشته باشند و در غیر این صورت واجد نام نویسی نخواهند بود. این شرایط در هر دوره ثبت نام از طریق دفترچه اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات منتشر شده و دراختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه دفترچه ثبت نام آزمون در سال جاری هنوز منتشر نشده است، شرایط ذکر شده در دفترچه دوره قبلی را برای آگاهی شما ارائه کرده ایم. به محض انتشار دفترچه جدید این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شرایط ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک صادرات در دوبخش عمومی و اختصاصی به شرح زیر هستند.

 

شرایط عمومی

✅ اعتقاد به دین اسلام یا ادیان مورد تایید
✅ اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران
✅ داشتن تابعیت ایرانی
✅ برخورداری از سلامت جسمی و روانی کامل
✅ عدم‌اعتماد به مواد مخدر و سو سابقه کیفری

شرایط اختصاصی

✅ داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای 
✅ ارائه مدرک تحصیلی متناسب به رشته های مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات
✅ بومی بودن در شهر مورد نظر برای استخدام
✅ مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد با معدل حداقل 16
✅ شرط سنی حداقل 27 برای دارندگان مدرک کارشناسی و شرط سنی حداقل 29 برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد

 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی صادرات

متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی بانک صادرات باید مدارک مورد نیاز برای نام نویسی را به طور کامل آماده کرده و آن ها را با توجه به دستور العمل ثبت‌نام، در سایت بانک صادرات بارگزاری نمایند. نقص در مدارک منجر به لغو ثبت نام متقاضی خواهد شد و حتی در صورت کسب رتبه حد نصاب نیز از ادامه آزمون منع می گردد. لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات به شرح موارد زیر می باشد

✅ عکس 4*3 اسکن شده
✅ کپی صفحه اول شناسنامه
✅ کارت ملی
✅ کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
✅ مدرک تحصیلی متناسب با درج معدل

 

نحوه ثبت نام در آزمون بانک صادرات

ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک صادرات در سایت اختصاصی این بانک با آدرس bsi.ir انجام می شود. داوطلبان باید در زمان تعیین شده به این سامانه مراجعه کرده و در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند. همانطور که در بالا گفته شد در صورت نداشتن حتی یکی از شرایط ثبت نام، امکان نام نویسی در آزمون استخدامی وجود نخواهد داشت.
در زمان ثبت نام لینکی با عنوان ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات در صفحه اصلی سایت فعال خواهد شد و داوطلبان می توانند از آن طریق هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و مراحل نام نویسی را تکمیل نمایند. به محض شروع ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک صادرات لینک ثبت‌نام در این صفحه قرار خواهد گرفت.

 

 

برگزاری آزمون و نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات

با توجه به روند سال های گذشته باید گفت که آزمون استخدامی بانک صادرات در دو مرحله کتبی و شفاهی (مصاحبه) برگزار می شود. آزمون کتبی سال گذشته در ماه مهر برگزار شد و داوطلبان باید در جلسه آزمون به سوالات عمومی و اختصاصی پاسخ می دادند.

برای شرکت در آزمون کتبی لازم است که کارت ورود به جلسه خود را چند روز قبل برگزاری آزمون از سایت دریافت کرده و با خود به همراه داشته باشید. تقریبا یک ماه پس از برگزاری آزمون نتایج اولیه نیز منتشر خواهد شد.

افراد پذیرفته شده در مرحله اول باید در مصاحبه بانک صادرات شرکت کرده و معاینات پزشکی را نیز انجام دهند. نتایج مرحله دوم نیز در حدود یک تا دو ماه بعد اعلام می شود و افراد پذیرفته شده به صورت رسمی در بانک صادرات استخدام خواهند شد.

روند برگزاری و مراحل ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات ممکن است در دوره جدید متفاوت باشد. به محض اطلاع رسانی در این زمینه، این مطلب بروزرسانی شده و جزئیات آن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

 

مشاوره استخدام در بانک

برای استخدام در بانک، متقاضیان می توانند در آزمون های استخدامی بانک های مختلف شرکت نمایند که بانک صادرات نیز یکی از آن ها می باشد. ثبت‌نام آزمون استخدامی صادرات هر ساله در سایت اختصاصی این بانک با آدرس bsi.ir انجام می شود.

چنانچه هرگونه سوال یا ابهامی در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات برای تان وجود دارد. می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه استخدامی بانک صادرات می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات چه تاریخی است؟

    زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی هنوز مشخص نشده است.

  2. شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات چیست؟

    در متن مقاله به طور کامل در مورد شرایط استخدام توضیح داده شده است.

  3. آیا در صورت قبولی در آزمون کتبی، متقاضیان به صورت رسمی استخدام خواهند شد؟

    جزئیات استخدام بانک صادرات در سال جدید هنوز مشخص نشده است اما با توجه به روند سال های قبل می توان گفت این آزمون دو مرحله ای می باشد و متقاضیان باید در مصاحبه نیز پذیرفته شوند.

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: