تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳ از سوی سازمان سنجش sanjesh.org اعلام می شود. دانشگاه های سراسری هر ساله دو بار ورودی مهر ماه و بهمن ماه از طریق پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. مهلت ثبت نام بدون کنکور برای هر دو نیمسال در دو بازه زمانی جداگانه اعلام می شود. علاقه مندان به ثبت نام  و انتخاب رشته بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری می توانند با آماده کردن مدارک لازم در تاریخ های اعلام شده اقدام کنند. در ادامه این مقاله به تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور 1403 در دو نیمسال تحصیلی اول و دوم اشاره کرده ایم.

منبع: تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳

جذب دانشجو به صورت بدون کنکور برای دانشگاه های سراسری به صورت جداگانه برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گردد که ملاک پذیرش داوطلبان سوابق تحصیلی آن ها می باشد. علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه راهنما را دریافت کنند و از تمامی مندرجات این دفترچه شامل شرایط و ضوابط، لیست رشته های ارائه شده و مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳ مطلع گردند.

جدول زمان بندی ثبت نام

نیمسال ورودی سال
1402 1403
نیمسال اول مهر 31 مرداد تا ۹ شهریور اعلام نشده
نیمسال دوم بهمن 3 تا 10 بهمن ماه اعلام نشده

داوطلبان واجد الشرایط می توانند در صورتی که رشته مد نظر آن ها اراِئه شده بود، در زمان ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳ دانشگاه های سراسری مهر و بهمن ماه جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام کنند. داوطلبان باید در نظر داشته باشند که ثبت نام خارج از بازه زمانی در نظر گرفته شده امکان پذیر نمی باشد.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور

 

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور مهر ۱۴۰۳ | نیمسال اول 

هر ساله سازمان سنجش همزمان با آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری، مهلت ثبت نام بدون کنکور را نیز آغاز می کند. داوطلبان در بازه یک هفته ای می توانند با مراجعه به سایت این سازمان نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در سال گذشته مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در اواسط مرداد ماه آغاز شد. 

مهلت ثبت نام بدون کنکور مهر ماه دانشگاه های سراسری 1403 تاکنون اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله و کانال تلگرام اخبار دانتل کو اطلاع رسانی خواهد شد.

در سال گذشته مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1403 برای نیمسال تحصیلی اول تا اواخر مرداد ماه تمدید شد. اما سازمان سنجش آموزش کشور به منظور ثبت نام جاماندگان این تاریخ را تا 9 شهریورماه نیز تمدید کرد. متقاضیان مجاز بودند تا اوایل شهریور ماه انتخاب رشته در کدرشته محل های بدون آزمون خود را از طریق سایت سنجش انجام دهند.

داوطلبان واجد الشرایط می توانند برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده، دفترچه ثبت نام بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی را دریافت و مطالعه کنند.

 

دانلود کنید: دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳ 

 

 

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور بهمن 1403 | نیمسال دوم

دوره دوم ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری برای نیمسال تحصیلی دوم می باشد. در سال گذشته نام نویسی و انتخاب رشته این دوره در اواخر آذرماه آغاز گردید و متقاضیان تا اواخر آذر ماه فرصت داشتند تا مراحل ثبت نام بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی خود را طی کنند. پیش بینی می شود که تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور 1403 نیز همانند سال های گذشته باشد.

مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم بهمن 1403 تاکنون اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله و کانال تلگرام اخبار دانتل کو اطلاع رسانی خواهد شد.

چنانچه اخبار جدید از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در نمیسال تحصیلی دوم و ورودی بهمن ماه ۱۴۰۳ دریافت کنیم، در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. البته شما می توانید برای دریافت آخرین اخبار تحصیلی عضو کانال تلگرام شوید.

 

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

 

مشاوره ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۳

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری ۱۴۰۳ در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش انجام می شود و خارج از آن امکان نام نویسی و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای متقاضیان وجود ندارد. البته مطابق رویه سال های گذشته، سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور 1403 را برای چند روز تمدید نیز می کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و شرایط و نحوه پذیرش داوطلبان می توانید در کانال تلگرامی مجموعه دانتل کو عضو شده تا آخرین اخبار تحصیلی آگاه باشید.

شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال پیرامون تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور ، نحوه ثبت نام و لیست رشته های ارائه شده برای هر نیمسال تحصیلی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام سوابق تحصیلی ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. مهلت ثبت نام بدون کنکور 1403 در نیمسال تحصیلی دوم چه تاریخی است؟

    مهلت ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول مهر معمولا در مرداد ماه انجام می گیرد.

  2. مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه چه تاریخی می باشد؟

    زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحیلی ورودی بهمن ماه در بهمن ماه می باشد.

  3. آیا مهلت ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی برای نیمسال تحصیلی دوم، تمدید نیز می شود؟

    بله، معمولا سازمان سنجش ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی برای نیمسال تحصیلی دوم را تمدید نیز می کند. 

منبع: تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: