اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور 99
نوشته شده توسط : دانتل

اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور 99 | رشته های دارای شرایط خاص

رشته های دارای شرایط خاص، رشته هایی هستند که پذیرش درآنها منوط به شرکت در مصاحبه حضوری است. در گزینش این رشته­‌ها، علاوه بر نمره آزمون، نمره حاصله از مصاحبه و معاینات لازم نیز موثر است. داوطلبانی که در مرحله اول اعلام نتایج پذیرفته شده اند، باید در زمان مقرر در جلسه حضوری شرکت نمایند. با مشخص شدن نمرات آزمون مصاحبه، نمره نهایی هر داوطلب معلوم می‌شود. در نهایت اسامی برگزیدگان بر روی سایت  سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می‌گیرد.

پس از اعلام نتایج نهایی برخی داوطلبان درباره نتیجه اکتسابی خود دچار تردید می‌شوند. این گروه تفاوت زیادی بین نتیجه اعلامی و نتیجه مورد انتظار خود احساس می‌کنند. از این رو در صدد رفع ابهامات خود اقدام می‌نمایند. راهکار موجود برای این افراد سوال از سازمان سنجش می‌باشد. نحوه طرح ابهامات احتمالی داوطلبان در ادامه توضیح داده می‌شود.

نحوه ثبت سوالات و اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور 99

اعتراض به نتایج اعلامی رشته‌های دارای شرایط خاص تنها در مرحله نهایی امکان پذیر است. به اعتراضات ارسالی در مرحله اعلام نتایج اولیه ، ترتیب اثر داده نخواهد شد. داوطلبان باید برای ثبت اعتراضات و سوالات خود از طریق سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش اقدام نمایند. با توجه به ایجاد این سیستم و شرایط پاندمی کرونا نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت اعتراضات نیست. به علاوه طبق دستورالعمل جدید، به مراجعات حضوری پاسخی داده نخواهد شد.

داوطلبان باید جهت تسریع در بررسی درخواست خود وارد سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک به آدرس darkhast.sanjesh.org شوند. در این سامانه درخواست و اعتراض خود را ثبت نمایند. همچنین مستندات لازم نیز باید درسایت بارگذاری شود. در پایان سیستم شماره نامه و کدرهگیری به متقاضی ارائه می‌نماید. این شماره و کد از طریق پیام کوتاه به داوطلبان اطلاع داده می‌شود و به همین دلیل باید داوطلبان در وارد کردن شماره همراه خود دقت فراوان نمایند.

راهنمای تصویری ورود به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیک

گام 1: درج آدرس darkhast.sanjesh.org در محل آدرس بار

 

گام 2: تکمیل اطلاعات درخواستی در این صفحه

 

گام3: دریافت شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه

اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور 99 | رهگیری اعتراضات

داوطلبانی که از سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش، کدرهگیری و شماره نامه دریافت نموده اند، می‌توانند از نتیجه بررسی در خواست خود مطلع شوند. داوطلبان برای رهگیری باید از طریق پرتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات اقدام نمایند. آدرس الکترونیکی این پرتال عبارت است از  rahgiri.sanjesh.org. با وارد کردن شماره نامه و کدرهگیری دراین صفحه می‌توان از آخرین وضعیت بررسی درخواست اعتراض خود مطلع شوند. تصویر زیر جهت آشنایی داوطلبان با این سیستم بارگذاری شده است.

 

نکته قابل توجه درمورد داوطلبانی که رشته های دارای شرایط خاص | مصاحبه را انتخاب کرده اند، این است که می‌توانند درصورت عدم قبولی در یکی از کدرشته های قبولی خود ثبت نام نمایند. به عبارت دیگر سازمان سنجش برای این داوطلبان دو نتیجه اعلام می‌کند. همچنین هنگام اعلام کارنامه سبز و تکمیل ظرفیت فرصت مجددی در اختیار این داوطلبان قرار می‌گیرد.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور 99




:: برچسب‌ها: اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: