نوشته شده توسط : دانتل

اعتراض به نتایج نهایی ارشد آزاد 99

پس از ادغام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد، هرسال یک آزمون به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود که داوطلبان بایستی برای ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد در آن ثبت نام و شرکت کنند.

پس از اعلام نتیجه اولیه از طریق سازمان سنجش، انتخاب رشته کارشناسی ارشد در دو سایت مجزا برای دانشگاه های سراسری و آزاد انجام می‌شود بدین معنا که داوطلبان برای انتخاب کدرشته محل های مربوط به دانشگاه آزاد، بایستی در سایت دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” انتخاب رشته کنند.

پس از انتشار نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت مربوط به دانشگاه آزاد، چنانچه داوطلبی به نتیجه به دست آمده اعتراض داشته باشد، می‌تواند به سایت این دانشگاه مراجعه کرده و اعتراض خود را مبنی بر اعتراض به نتیجه انتخاب رشته ارشد 99، ثبت کند.

زمان اعتراض به نتایج نهایی ارشد آزاد 99 99 دانشگاه آزاد

اعتراض به نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد، پس از اعلام نتایج نهایی این آزمون، امکان پذیر است. با توجه به تعویق آزمون سراسری کارشناسی ارشد 99، امکان اعلام نتایج انتخاب رشته در اوایل آبان ماه و احتمالا در پنجم آبان ماه وجود دارد.

طبیعتا زمانی می‌توان به نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعتراض کرد که نتایج اعلام شده باشد. پس از اعلام نتایج، داوطلبانی که نسبت به نتیجه دریافتی انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود اعتراض دارند می‌توانند به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند.

نحوه اعتراض به نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد

داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد انتخاب رشته کرده و پس از اعلام نتایج، نسبت به نتیجه دریافتی خود اعتراض دارند، می‌توانند با طی مراحل زیر، اعتراض خود را ثبت کنند.

  • مرحله اول: داوطلبان بایستی برای ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” مراجعه کنند.
  • مرحله دوم: پس از ورود به سایت دانشگاه آزاد، بایستی گزینه ” کارشناسی ارشد ” را از منوی سمت راست سایت انتخاب کنند.

مرحله سوم: دراین مرحله در صورتی که نتایج منتشر شده باشد، لینک دریافت نتایج فعال است که داوطلبان می‌توانند به کمک آن نتایج خود را رویت کنند و در صورتی که اعتراض داشتند باید بر روی گزینه ” ارتباط با ما ” از منوی سمت راست کلیک کنند.

  • مرحله چهارم: در صفحه ایجاد شده، داوطلبان برای طرح اعتراض خود، باید بر روی گزینه ” ورود به سامانه پرسش و پاسخ ” کلیک کنند.
  • مرحله پنجم: در صفحه جدید، باید بر روی گزینه ” طرح پرسش ” کلیک شود.

تکمیل فرم

  • مرحله ششم: در این مرحله، فرمی برای داوطلب نمایش داده می‌شود که بایستی به دقت آن را تکمیل کند. در قسمت بالای این فرم نوع مشکل و سپس آزمون خود را انتخاب نماید و در قسمت دوم نیز همانند تصویر زیر، نام، نام خانوادگی، نام پدر، استان، شهرستان، کد ملی، شماره شناسنامه، ایمیل، شماره تلفن ثابت و همره را در کادر های مربوطه وارد کنند.

نکته: لازم به تاکید است که داوطلبان در ثبت شماره تلفن خود باید نهایت دقت را داشته باشند چراکه ممکن است کارشناسان برای پاسخگویی، با آنها تماس بگیرند.

ایمیلی هم که وارد می‌کنند حتما باید معتبر و فعال باشد چرا که کارشناسان مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ضمن پاسخگویی بر سوال و اعتراض داوطلب در قسمت دریافت پاسخ سایت، به ایمیل داوطلب نیز پاسخ را ارسال می‌کنند.

ثبت اعتراض

  • مرحله هفتم: در قسمت انتهایی فرم نمایش داده شده، بخشی با عنوان ” شرح پرسش ” وجود دارد که داوطلبان می‌توانند در این قسمت به شرح درخواست و اعتراض خود بپردازند و پس از آن بر روی گزینه ” تایید ” کلیک نمایند.

لازم به ذکر است که پس از کلیک بر روی گزینه تایید، اعتراض و سوال داوطلبان ثبت می‌شود و برای آنها یک کد با عنوان ” کد سوال ارسالی ” ارسال می‌شود که برای پیگیری پاسخ سوال ثبت شده، الزامی می‌باشد و داوطلبان می بایست آن را تا زمانی که پاسخ اعتراض خود را دریافت کنند، نزد خود نگه دارند.

توصیه مشاوران دانتل به داوطلبان این است که متن اعتراض خود را فارسی بنویسند چرا که به مطالب با متن انگلیسی رسیدگی نمی‌شود.

پاسخگویی به اعتراض

همانطورکه در بخش پاسخگویی به سوالات سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیز اشاره شده است، پس از گذشت 48 تا 72 ساعت اداری از ثبت سوال و اعتراض، کارشناسان پاسخ خواهند داد.

کافی است داوطلبان برای دریافت پاسخ سوال خود، به بخش دریافت پاسخ مراجعه کنند و درصفحه ایجاد شده، کد سوال ارسالی خود را وارد کنند و پاسخ کارشناسان را رویت نمایند.

راه های دیگر ثبت اعتراض

  •  داوطلبان می‌توانند با تماس با مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیز مشکل و اعتراض خود را مطرح کنند. (شماره تماس با ستاد پاسخگویی تلفنی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی:  4743)
  • داوطلبان با مراجعه حضوری نیز می‌توانند پاسخ اعتراض خود را دریافت کنند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، توصیه می‌شود از طریق سایت و تماس تلفنی پیگیری کنند. (آدرس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی: تهران، انتهای اتوبان شهيد ستاری شمال، سازمان مركزی دانشگاه آزاد اسلامی)

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج نهایی ارشد آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعتراض به نتایج نهایی ارشد آزاد 99




:: برچسب‌ها: اعتراض به نتایج نهایی ارشد آزاد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: