اعتراض به نتایج نهایی ارشد 99
نوشته شده توسط : دانتل

اعتراض به نتایج نهایی ارشد

سازمان سنجش آموزش کشور، مسئول برگزاری آزمونهای مختلفی از جمله آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد می‌باشد. سازمان سنجش، به واسطه سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” تمامی موارد مربوط به آزمون کارشناسی ارشد را پوشش می‌دهد و البته این امکان نیز برای شرکت کنندگان در آزمون فراهم است که در هر مرحله ای از آزمون کارشناسی ارشد که اعتراض داشتند، بتوانند اعتراض خود را ثبت کنند.

مرحله آخر آزمون کارشناسی ارشد، اعلام نتایج نهایی و یا همان اعلام نتایج انتخاب رشته می‌باشد، چنانچه داوطلبی در کدرشته محلی پذیرفته شده و انتظار قبولی در کدرشته محل‌های بالاتر را داشته و یا در کدرشته محلی پذیرفته نشده، می‌تواند در سایت سازمان سنجش و از طریق سیستم پاسخگویی، اعتراض خود را ثبت کنند.

در صورتی که اعتراض داوطلبان منطقی و درست باشد، از سوی کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور، پیگیری خواهد شد.

زمان ثبت اعتراض به نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر ابراهیم خدایی از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99، در پنجم آبان ماه خبر داده است، پس از اعلام نتایج این آزمون، سازمان سنجش امکان ثبت اعتراض را برای این آزمون فراهم می‌کند.

عنوان اعتراض‌های سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مواردی از پیش تعیین شده است که هر کدام در زمان مربوطه فعال می‌شود. به طوری که پس از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99، لینک مربوط به اعتراض به نتیجه قبولی فعال شده و داوطلبان می‌توانند با انتخاب آن اعتراض خود را مبنی بر نتایج نهایی انتخاب رشته ثبت کنند.

نحوه اعتراض به نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99

همانطورکه گفته شد، پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99، سازمان سنجش امکان ثبت اعتراض را برای داوطلبانی که به نتیجه آزمون خود اعتراض دارند، فراهم می‌کند.

تمامی داوطلبان آزمون ورودی کارشناسی ارشد بایستی برای ثبت اعتراض به نتایج نهایی طبق مراحل زیر پیش بروند.

  • مرحله اول: به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید و از منوی سمت چپ سایت برروی گزینه ” ورود به سیستم پاسخگویی ”  کلیک کنید.

 

  • مرحله دوم: اگر قبلا از طریق سیستم پاسخگویی با سازمان سنجش در ارتباط بوده اید یعنی در سایت عضو شده اید اما اگر قبلا در سایت عضو نشده‌اید برروی گزینه ” عضویت در سایت ” کلیک کرده و سپس با طی مراحل در سایت عضو شوید.

 

  • مرحله سوم: در صورتی که در قبلا در سایت عضو بوده اید و یا اگر حال در سایت عضو شدید، بر روی گزینه “ ورود به سیستم ” کلیک کنید.

 

نحوه عضویت در سایت

همانطورکه گفته شد، لازمه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، عضویت در سایت این سازمان می‌باشد بنابرین لازم است در این قسمت نحوه عضویت در سایت را ارائه دهیم.

برای عضویت در سایت سازمان سنجش، بر روی گزینه عضویت در سایت کلیک کنید تا یک فرم برایتان نمایش داده شود. در این فرم همانطور که در تصویر زیر می‌بینید باید برخی اطلاعات را وارد کنید که یکی از آنها پست الکترونیک می‌باشد.

باید از پست الکترونیکی که وارد می‌کنید مطمئن باشید و سعی کنید ایمیلی وارد کنید که معتبر باشد و به آن دسترسی داشته باشید چراکه پس از اتمام عضویت در سایت به آدرس ایمیلی که وارد کرده اید، نام کاربری و رمز عبور ارسال خواهد شد که در ادامه به آنها نیاز دارید.

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کدامنیتی را را وارد کرده و سپس گزینه ” تایید ” را انتخاب کنید.

 

 

تمامی داوطلبان می‌توانند در صورتی که در روند آزمون با مشکلی مواجه شدند، با مشاوران با تجربه مرکز مشاوره دانتل تماس حاصل بفرمایند و ضمن عضویت در سایت.،درخواست خود را مبنی بر ثبت اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 نیز در سایت سنجش ثبت نمایند.

نحوه ثبت اعتراض

پس از عضویت در سایت، می‌توانید وارد سیستم شوید، به طوری که باید بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

  • مرحله چهارم: پس از کلیک بر روی گزینه ورود به سیستم، کادری نمایش داده می شود که باید در آن پست الکترونیک و رمز عبوری که درهنگام عضویت در سایت برایتان ارسال شده است را وارد کنید.

 

  • مرحله پنجم: برای اعتراض به نتایج نهایی کارشناسی ارشد، باید بر روی گزینه ” درخواست جدید ” از منوی موجود در قسمت راست صفحه، کلیک نمایید.

 

  • مرحله ششم: در این قسمت با تکمیل کادرهای پیش‌رو بدین صورت که آزمون را ” کارشناسی ارشد ” و سال را ” 99 ” وارد کنید و سپس بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا درخواست‌های مجاز و از پیش تعیین شده برای این آزمون ، نمایش داده شود.

 

  • مرحله هفتم: در بین درخواست‌های نمایش داده شده، بر روی گزینه ” اعتراض به نتیجه قبولی ” کلیک کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

کارشناسان سازمان سنجش پس از 24 تا 72 ساعت پس از ثبت درخواست، در همین قسمت پاسخ شما را خواهند داد.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج نهایی ارشد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعتراض به نتایج نهایی ارشد 99




:: برچسب‌ها: اعتراض به نتایج نهایی ارشد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: