ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند یکی از گزینه ها برای داوطلبانی است که قصد ادامه تحصیل در شعبه های بین المللی این دانشگاه را دارند. این دانشگاه به صورت بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند و داوطلبان باید اط سوابق تحصیلی خوبی برخوردار بوده و شرایط نام نویسی را نیز داشته باشند. اطلاع از جزییات ثبت نام در دانشگاه پیام نور هند الزامی است چراکه در غیر این صورت در روند ثبت نام با مشکل مواجه خواهند شد. در این مطلب به بررسی کامل ثبت نام دکترا پیام نور هند خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع: ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند

 

ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند

یکی از شعبه های بین المللی دانشگاه پیام نور، شعبه هندوستان می باشد که دانشجویان می توانند به صورت بدون آزمون در آن ثبت نام نمایند. نحوه پذیرش شعبه های بین المللی دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری بر اساس سوابق تحصیلی می باشد و داوطلبان با معدل بالا امکان پذیرش در این دانشگاه را خواهند داشت. 

جزییات مربوط به ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند هر ساله در سامانه pnu.ac.ir و از طریق دفترچه راهنما ثبت نام منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. افرادی که قصد نام نویسی و ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور شعبه هند را دارند، باید از جزییات ثبت نام در این دانشگاه مطلع شوند و بر این اساس اقدامات لازم را انجام دهند. 

 

بخوانید: پذیرش دکتری خارج از کشور دانشگاه پیام نور

 

 

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند

هر ساله شعبه های بین المللی پیام نور در زمان مشخصی شروع به ثبت نام و پذیرش دانشجو در مقطع دکتری می کنند. داوطلبان ثبت نام در شعبه های بین المللی دانشگاه پیام نور باید در مدت زمان تعیین شده اقدام کرده و درخواست خود برای پذیرش را ارسال نمایند. در صورت از دست دادن زمان نام نویسی، باید تا ترم تحصیلی بعدی صبر کرد. 

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند در سال جدید هنوز مشخص نشده است اما به طور کلی و با توجه به روند هر ساله می توان گفت که این دانشگاه در مهر ماه شروع به ثبت نام دانشجویان دکتری در نیمسال اول می نماید. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت‌نام دکتری پیام نور هند، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع از زمانبندی ثبت نام می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند

برای ثبت نام در شعبه هندوستان دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری، داوطلبان باید شرایطی را دارد باشند. در صورت عدم داشتن شرایط لازم، امکان ثبت نام برای داوطلب وجود نخواهد داشت. شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که به شرح زیر می باشد. 

 

شرایط عمومی ثبت نام دکتری پیام نور هند

✅ ایمان به دین اسلام و یا ادیان مورد تایید

‌✅ اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران

✅ اقلیت های دینی نباید متجاهر به نقص احکام اسلامی باشند.

‌✅ داشتن پاسپورت معتبر و مدارکی مبنی بر حضور در کشور هند

✅ نداشتن اعتیاد، سابقه کیفری و فساد اخلاقی

✅ داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان

‌✅ نداشتن مشکل قانونی برای خروج از کشور

✅ تاییدیه صلاحیت عمومی از طرف هیات مرکزی گزینش دانشجو

 

شرایط اختصاصی ثبت نام دکتری پیام نور هند

✅ داشتن معدل حداقل 16

✅ تحصیل به صورت تمام وقت

‌✅ انتخاب رشته متناسب با مقطع ارشد

✅ داشتن مدرک ارشد یا دکتری عمومی مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت 

✅ معادل سازی مدرک برای فارغ التحصیلان خارج از کشور ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند

‌✅ فارغ التحصیلی تا آخر شهریور 1403 برای داوطلبان سال آخر کارشناسی ارشد

✅ تحصیل به زبان فارسی 

 

بخوانید: دکتری دانشگاه پیام نور

 

 

نحوه ثبت نام دکتری پیام نور هند

ثبت نام دکتری پیام نور هند به صورت اینترنتی و از طریق سامانه گلستان با آدرس reg.pnu.ac.ir انجام می شود. در سال های قبل داوطلبان باید مدارک خود را از طریق ایمیل info@pnu.global ارسال می کردند و پس از مدتی از طریق تماس تلفنی پیگیری های لازم را انجام می دادند.

در حال حاضر روند ثبت‌نام دکتری پیام نور هند بسیار ساده است و داوطلبان تنها باید به سایت گلستان مراجعه کرده و پس از تکمیل اطلاعات، مدارک خود را بارگزاری کنند. لازم به ذکر است که ثبت نام نهایی مشروط به موفقیت در مصاحبه تخصصی نیز می باشد. روند ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند طبق روند سال گذشته به صورت زیر می باشد.

1️⃣ به سایت گلستان با آدرس pnu.ac.ir مراجعه نمایید.

 

 

2️⃣ دفترچه راهنما ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند را دانلود کرده و آن را مطالعه نمایید.

3️⃣ پس از اطلاع از شرایط و مدارک لازم و رشته های مربوطه، کد رشته محل های مورد نظر خود را اولویت بندی نمایید.

5️⃣ فرم ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند را تکمیل کرده و مدارک خود را نیز بارگزاری کنید.

6️⃣ ثبت نام را نهایی کرده و کد پیگیری خود را دریافت نمایید.

 

اعلام نتایج دکتری پیام نور هند

مدت کوتاهی پس از انتخاب رشته و ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند، نتایج منتشر شده و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت pnu.ac.ir نتیجه ثبت نام خود را مشاهده کنند. توجه داشته باشید که برای پذیرش نهایی باید در مصاحبه تخصصی نیز شرکت نمایید.

برای جلسه مصاحبه حتما مدارک لازم یعنی مدارک هویتی و تحصیلی و رزومه علمی خود را به همراه داشته باشید. در صورت داشتن سوال در مورد مصاحبه دکتری پیام نور و آمادگی برای آن می توانید با مشاوران تحصیلی دانتل کو مشورت نمایید.

 

مشاوره دکتری پیام نور هند

داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه پیام نور هند را دارند، باید واجد شرایط لازم بوده و در زمان تعیین شده اقدام به نام نویسی نمایند. تحصیل در شعبه های بین المللی دانشگاه پیام نور تنها به زبان فارسی امکان پذیر است و یکی از شروط پذیرش نیز تسلط به زبان فارسی می باشد. 

چنانچه هرگوه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام دکتری پیام نور هند می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند به چه صورت است؟

    برای ثبت نام باید از طریق سایت گلستان اقدامات لازم را انجام دهید.

  2. شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند چیست؟

    در متن مقاله به صورت کامل به شرایط نام نویسی پرداخته شده است.

  3. آیا امکان تحصیل همزمان در دانشگاه پیام نور هند و تحصیل در دانشگاه های داخل کشور وجود دارد؟

    خیر داوطلبان تنها می توانند در یک دانشگاه تحصیل کنند و در صورت پذیرش در دانشگاه پیام نور هند امکان نام نویسی در دانشگاه های داخل کشور وجود ندارد. 

 

منبع: ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور هند





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: