رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99
نوشته شده توسط : دانتل

ر

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 99

تاکنون دانشگاه های غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ارشد، بصورت بدون کنکور دانشجو نپذیرفته اند. در سال 99 با توجه به تصمیم ستاد مدیریت ویروس کرونا، بنا براین شده است که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی، جدا از پذیرش بدون کنکور و با امتیاز استعداد درخشان، بصورت بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی نیز دانشجو جذب کنند تا شرایط تحصیل در این مقطع را برای داوطلبان با معدل بالا فراهم کنند.

داوطلبان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی برای ثبت نام در این آزمون بایستی از شرایط وضوابط شرکت کنندگان، ظرفیت رشته ها و دانشگاه های ارائه دهنده مطلع باشند که برای این امر بایستی پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و اطلاعیه های مربوطه را بخوانند.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه های غیر انتفاعی، از سوی سازمان سنجش منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

لیست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

داوطلبان پیش از هر اقدامی برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی، بایستی از لیست رشته های ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی 99  آگاه شوند. لیست رشته ها نیز همگی در یک دفترچه با عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد غیر انتفاعی 99، از سایت سنجش منتشر خواهد شد.

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر انتشار لینک دریافت دفترچه بدون کنکور کارشناسی ارشد و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های غیر انتفاعی منتشر نگردیده است اما به محض فعال شدن لینک دانلود این دفترچه، این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

با توجه به اینکه سال 99، اولین سالی است که دانشگاه‌های غیرانتفاعی اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور می‌کنند بنابراین هیچ لیست رشته ای تاکنون ارائه نشده و پیش زمینه ای از سال‌های قبل وجود ندارد و باید منتظر انتشار دفترچه از سایت سازمان سنجش باشیم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99




:: برچسب‌ها: رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: