نوشته شده توسط : دانتل

اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ در دو مرحله از طریق سایت سنجش اعلام می شود. مرحله اول نتایج دعوت به مصاحبه است که داوطلبان در صورت دعوت به مصاحبه باید ثبت نام کرده و در این جلسه شرکت نمایند. پس از شرکت در مصاحبه نیز نتایج نهایی منتشر می شود و داوطلبان پذیرفته شده باید برای ثبت نام نهایی در دانشگاه اقدام کنند. با توجه به اهمیت اطلاع از نتایج دانشگاه فرهنگیان و اقدام به موقع برای نتایج نهایی در این مطلب به بررسی کامل جزییات مشاهده نتایج پرداخته شده است. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

منیع:  اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان

اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

آزمون دانشگاه فرهنگیان به صورت احتصاصی برگزار می شود و داوطلبان می توانند در این آزمون شرکت کرده و در صورت پذیرش انتخاب رشته کرده و در مصاحبه فرهنگیان شرکت نمایند. عدم شرکت در مصاحبه به منعنای انصراف از پذیرش می باشد. 

به دلیل اهمیت ثبت نام به موقع مصاحبه لازم است که داوطلبان به موقع اسامی پذیرفته شدگان فرهنگیان را مشاهده کرده و برای مراحل بعدی اقدام نمایند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد نتایج اولیه و اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1403، در این مطلب به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. 

 

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

نتایج اولیه آزمون فرهنگیان در ۱۷ خرداد ماه منتشر خواهد شد و نتایج دعوت به مصاحبه نیز در ۳۰ خرداد ماه منتشر می گردد. پس از اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1403، داوطلبان در حدود یک هفته فرصت خواهند داشت تا مدارک خود برای مصاحبه را بارگزاری نمایند. 

زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان هنوز مشخص نشده است اما با توجه به روند پذیرش و انتخاب رشته دانشگاه سراسری انتظار می رود که قبل از انتخاب رشته دانشگاه سراسری منتشر شود تا داوطلبانی که موفق به قبولی نشده اند، امکان انتخاب رشته در کنکور سراسری را داشته باشند. در صورت هرگونه تغییر در زمانبندی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

سایت اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان

در سال های گذشته آزمون فرهنگیان به صورت یکپارچه با آزمون سراسری برگزار می شد و پس از اعلام نتایج کنکور داوطلبان کد رشته محل های دانشگاه فرهنگیان را در فرم انتخاب رشته خود درج می کردند. در حال حاضر آزمون فرهنگیان به صورت اختصاصی برگزار می شود اما مجری برگزاری آن همچنان سازمان سنجش می باشد. 

پس از برگزاری آزمون نیز اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ از طریق سایت سنجش با آدرس sanjesh.org برگزار می شود. پس از ورود به سایت در زمان تعیین شده داوطلبان می توانند با درج اطلاعات شخصی خود مثل کد ملی، شماره پرونده و شماره داوطلبی وارد صفحه کاربری خود شده و نتایج را مشاهده نمایند. 

 

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1403

اسامی پذیرفته شدگان فرهنگیان در دو مرحله از طریق سایت سنجش مشخص می شود. مرحله اول اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان بوده و مرحله دوم نیز پس از مصاحبه و نتایج نهایی می باشد. نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjesh.org وارد سایت سنجش شوید. 

2️⃣ بر روی گزینه سراسری کلیک کنید. 

 

 

3️⃣ از منوی سمت راست گزینه اعلام نتایج را انتخاب نمایید. 

 

 

4️⃣ بر روی لینک فعال اعلام نتیجه رشته های دارای شرایط خاص در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ کلیک کنید. 

 

5️⃣ پس از درج اطلاعات گزینه مشاهده نتیجه را انتخاب کنید تا اسامی پذیرفته شدگان فرهنگیان 1403 برای تان به نمایش درآید. 

 

 

مشاوره دانشگاه فرهنگیان

افرادی که در مصاجبه پذیرفته شده اند، باید برای ثبت نام نهایی در دانشگاه اقدام نمایند. پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان امکان انتخاب رشته دانشگاه سراسری را نخواهند داشت اما در صورت عدم قبولی این افراد می توانند برای انتخاب رشته آزمون سراسری اقدام نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1403 چه زمانی اعلام می شود؟

    زمان اعلام نتایج هنوز به طور دقیق مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

  2. برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ چه باید کرد؟

    برای این منظور داوطلبان باید به سایت سنجش مراجعه نمایند. 

  3. اطلاعات مورد نیاز برای مشاهده نتایج فرهنگیان چیست؟

    داوطلبان برای مشاهده نتایج باید کد ملی و شماره داوطلبی خود را در اختیار داشته باشند. 





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: