اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
نوشته شده توسط : دانتل

اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد از طریق سایت اختصاصی این دانشگاه منتشر می‌شود. آدرس الکترونیکی سایت مرکز سنجش، پذیرش و امورفارغ التحصیلی دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir می‌باشد. داوطلبان پس از ورود به سایت باید لینک مربوط به اعلام نتایج را انتخاب نمایند. سپس با وارد کردن کد دسترسی و کد ملی نتایج برای داوطلبان قابل رویت خواهد بود.

نتایج نهایی اعلامی برای برخی داوطلبان با نتایج مورد انتظار تفاوت دارد. این گروه می‌توانند اعتراض خود را نسبت به نتایج اعلامی ثبت بنمایند. برای ثبت اعتراضات سه راه مختلف پیش روی داوطلبان قرار دارد. ثبت اعتراض از طریق تماس تلفنی یا استفاده از سامانه پرسش و پاسخ ویا مراجعه حضوری امکان پذیر است.

 

ثبت اعتراض با استفاده از تماس تلفنی

یکی از راه‌هایی که داوطلبان می‌توانند ابهامات در زمینه پذیرش و یا عدم پذیرش خود را پیگیری نمایند، تماس تلفنی است. داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن 4743-021 تماس حاصل نمایند و مراتب اعتراض خود را اعلام بنمایند. این شماره، یک شماره تلفن گویا است که از شنبه تا چهارشنبه در بازه زمانی 8 صبح تا 2 بعد از ظهر در دسترس قرار دارد.

ثبت اعتراض با مراجعه حضوری

مراجعه حضوری آخرین گزینه برای ثبت اعتراضات خواهد بود. درصورتی که ثبت اعتراض از طریق سامانه پرسش و پاسخ و یا تماس تلفنی به نتیجه نرسید، می‌توان به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمود. آدرس این مرکز عبارت است از: تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری ، میدان دانشگاه ، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی.

ثبت اعتراض با استفاده از سامانه پرسش و پاسخ

ثبت اعتراض از طریق سامانه پرسش و پاسخ متداول ترین راه برای ثبت اعتراضات می‌باشد. آدرس الکترونیکی این سامانه faq.azmoon.iau.ac.ir می‌باشد. این سامانه از طریق صفحه اصلی سایت مرکز سنجش، پذیرش و امورفارغ التحصیلی دانشگاه آزاد نیز قابل دسترسی است. داوطلبان پس از ثبت اعتراض خود در این سامانه، طی حداکثر 72 ساعت از نتیجه بررسی درخواست خود مطلع می‌شوند.

اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 | راهنمای تصویری

داوطلبان ابتدا باید وارد سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.iau.ac.ir شوند. و در صفحه اصلی لینک ارتباط با ما را برگزینند.

 

در صفحه پیش رو لینک سامانه پرسش و پاسخ موجود است. این لینک باید انتخاب شود.

 

با ورود به سامانه پرسش و پاسخ سه باکس در منظر دید داوطلبان قرار می‌گیرد. باکس پرسش و پاسخ متداول- باکس طرح پرسش- باکس دریافت پاسخ.

 

طرح پرسش انتخاب می‌شود و در صفحه جدید، اطلاعات درخواستی تکمیل می‌شود.

 

سوال و اعتراضات در بخش شرح پرسش عنوان می‌شود.

 

پس از انتخاب دکمه ارسال، سیستم یک کد پرسش در اختیار متقاضی قرار می‌دهد. پس از گذشت 72 ساعت، داوطلبان با استفاده از این کد، می‌توانند از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.

 

پاسخ درخواست علاوه بر ثبت در سیستم، از طریق ایمیل نیز در اختیار فرد متقاضی قرار می‌گیرد. لذا لازم است در زمان ثبت آدرس ایمیل دقت شود.

زمان اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

زمان اعتراض به نتایج نهایی بلافاصله بعد از اعلام نتایج خواهد بود. داوطلبانی که قصد ثبت اعتراض دارند، بهتر است در اسرع وقت این کار را به انجام برسانند. به اعتراضات ثبت شده در خارج از زمان بندی اعلامی، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

طبق آخرین اعلام سازمان سنجش، 10 آبان ماه نتایج انتخاب رشته یا نتایج نهایی کنکور سراسری اعلام می‌شود. در همین فرصت داوطلبانی که نسبت به نتایج اعلام شده معترض هستند، می‌توانند مراتب اعتراض خود را اعلام نمایند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1400 تحصیلی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99




:: برچسب‌ها: اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: