تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401

لازمه شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع دهم، ثبت نام در این آزمون در تاریخ های اعلام شده میباشد. برای این امر داوطلبان بایستی از زمان‌های ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی که توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام می‌شود، مطلع باشند و نسبت به ثبت نام در سایت مربوط به استان محل سکونت خود اقدام کنند.

با اینکه هرساله ثبت نام در آزمون نمونه دولتی، در تاریخ‌های مشخصی انجام می‌شود اما هستند داوطلبانی که به دلایل مختلفی از ثبت نام در این آزمون جا می‌مانند و به دنبال این هستند که آیا مهلت ثبت نام این آزمون تمدید خواهد شد یا خیر که معمولا تمدید می‌شود و فرصت مجددی دراختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

هر ساله ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی در خرداد ماه انجام می‌شود و به دلیل تقاضای بالای دانش آموزان، مهلت ثبت نام این آزمون نیز تمدید می‌شود تا تمامی متقاضیان بتوانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام کنند.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401

با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی برای سال تحصیلی آینده، آغاز نگردیده است، هنوز اطلاعات دقیقی از تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401 در اختیار نداریم.

سالهای گذشته، به دلایل مختلفی، زمان ثبت نام چند روزی تمدید می‌شده است و فرصت مجددی دراختیار داوطلبان قرار میگرفت؛ بنابرین امسال نیز پیش بینی می‌شود مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی تمدید گردد. مشاوران مرکز مشاوره دانتل به محض انتشار اطلاعیه ای از جانب آموزش و پرورش هر استان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، این مقاله را بروزرسانی خواهد کرد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

زمانی که مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تمدید گردد، فرصت مجددی دراختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد تا نسبت به به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود، اقدام کنند.

حین ثبت نام آزمون نمونه دولتی، ممکن است برخی اشتباهات در تکمیل فرم ثبت نام رخ دهد که تمامی ثبت نام کنندگان می‌توانند زمان تمدید مهلت ثبت نام، این اطلاعات را ویرایش کرده و نسبت به رفع نواقص موجود در فرم ثبت نام خود نیز اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند مواردی را شامل رشته مورد تقاضا، نام استان و شهرستان مورد تقاضا، نام مدارس مورد تقاضا، تغییر اولویت‌های انتخابی را ویرایش کنند.

نکته قابل ذکر این است که داوطلبان بایستی پس از اعمال تغییرات در فرم ثبت نامی خود، حتما بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنند تا همه تغییرات ذخیره شود. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: