ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان
نوشته شده توسط : دانتل

ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401

در زمان ثبت نام برای یک آزمون، ممکن است برخی اشتباهات پیش آید که ثبت نام آزمون تیزهوشان ورودی مدارس تیزهوشان مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم نیز از این قاعده مستثنی نمی‎باشد.

به دلیل اینکه داوطلبان پس از ثبت نهایی ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، چنانچه اطلاعاتی را به اشتباه وارد کرده باشند، امکان بازگشت به صفحه اصلی و ویرایش اطلاعات را ندارند بایستی منتظر اطلاعیه‌های سمپاد باشند تا در زمانهای مقرر، مجدد به پروفایل خود مراجعه کنند و اطلاعاتی را که به اشتباه وارد کرده اند را اصلاح کنند که در روند برگزاری آزمون دچار مشکل نشوند. برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 کلیک کنید. برای دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان 1400 کلیک کنید.

به محض انتشار اطلاعیه توسط سمپاد، می توانید از طریق سایت دانتل از آخرین اخبار و تغییرات مطلع شوید؛ با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است، چنانچه دانش آموزی مایل باشد می‌تواند ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان خود را از طریق مرکز مشاوره تحصیلی دانتل و به کمک مشاوران مجرب دانتل انجام دهد.

بخوانید: بخشنامه آزمون تیزهوشان 1400

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401

داوطلبانی که متوجه شده اند زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم، دچار اشتباه شده اند و برخی اطلاعات را به هر دلیلی به اشتباه وارد کرده اند، می‌توانند در تاریخ های اعلام شده از سوی سمپاد، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است ویرایش اطلاعات صرفا برای متقاضیانی که ثبت نام خود را با پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهایی کرده اند امکان پذیر است. چنانچه داوطلبان در وارد کردن اطلاعاتی همچون استان، شهر مقصد و اولويت‌‌های انتخابی  می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

​دانش آموزان مقطع ششم که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم شرکت می‌کنند و دانش آموزان پایه نهم که در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 شرکت می‌کنند، پیش از دریافت کارت ورود به جلسه مجاز به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود هستند.

بخوانید: شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان 1400

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان دقیق ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس تیزهوشان از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان منتشر نگردیده است، اما مشاوران دانتل به محض دریافت اخبار جدید این مطلب را بروزرسانی خواهند کرد.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401

از آنجایی که ثبت نام آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان طی زمان‌های یکسان اما در سایت‌های مجزایی صورت می‌گیرد، داوطلبان بایستی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نیز در هرمقطع به سایت‌های مربوطه مراجعه کنند. در ادامه نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ششم به هفتم و نهم به دهم 1400 – 1401 را مورد بررسی قرار داده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: مدارک لازم ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبانی که در آزمون ششم به هفتم تیزهوشان ثبت نام کرده اند، چنانچه در زمان وارد کردن اطلاعات خود دچار اشتباهی شده باشند، می‌توانند طی تاریخ‌های اعلام شده برای ویرایش اطلاعات خود، طبق مراحل زیر پیش بروند.

  • مرحله اول: دانش آموزان مقطع هفتم بایستی به سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعداد درخشان دوره اول به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند و در کادرهای مربوطه، کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنند.
  • مرحله دوم: در این مرحله صفحه ای برای داوطلب به نمایش درمی‌آید که بایستی نقش خود و نام سازمان را در قسمت های مربوطه مشخص و وارد کند و سپس بر روی گزینه ” تایید ” را کلیک نماید.
  • مرحله سوم: در آخر داوطلب وارد پرتال شخصی خود می‌شود که بابستی قبل از انتخاب گزینه “ ثبت نهایی ”  گزینه ” ویرایش ” را انتخاب کرده و به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود بپردازد.
  • مرحله چهارم: در آخر سعی کنید اطلاعاتی که ویرایش کرده اید را مجدد بررسی کرده و سپس بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنید.

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400

تمامی داوطلبان توجه داشته باشند به محض فعال شدن لینک مربوط به ثبت نام و ویرایش آزمون تیزهوشان مقطع ششم به هفتم، مطالب این سایت نیز بروزرسانی خواهد شد و راهنمای تصویری قرار خواهیم داد.

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبانی که در آزمون نهم به دهم 1400 – 1401 تیرهوشان در زمان مقرر ثبت نام کرده اند، چنانچه در زمان وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود دچار اشتباهی شده باشند، می‌توانند در تاریخ های اعلام شده برای ویرایش اطلاعات ثبت نام تیزهوشان 1400، طبق مراحل زیر پیش بروند.

بخوانید: سامانه ثبت نام تیزهوشان 1400

  •  مرحله اول: داوطلبان آزمون تیزهوشان مقطع نهم به دهم بایستی به سایت  azmoon.medu.ir مراجعه کنند و در کادرهای مربوطه کد ملی و رمز همگام خود را وارد کنند.
  • مرحله دوم: در این مرحله صفحه ای برای داوطلب به نمایش درمی‌آید که بایستی نقش خود و نام سازمان را در قسمت‌های مربوطه مشخص و وارد کند و سپس بر روی گزینه ” تایید ” را کلیک نماید.
  • مرحله سوم: در این مرحله بایستی بر روی گزینه مدیریت از سمت راست و بالای سایت  کلیک کرده و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
  • مرحله چهارم: در آخر سعی کنید اطلاعاتی که ویرایش کرده اید را مجدد بررسی کرده و سپس  بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنید.

تمامی داوطلبان توجه داشته باشند به محض فعال شدن لینک مربوط به ثبت نام و ویرایش آزمون تیزهوشان مقطع نهم به دهم، مطالب این سایت نیز بروزرسانی خواهد شد و راهنمای تصویری قرار خواهیم داد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان




:: برچسب‌ها: ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: